Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 195875 keer)

Offline Pharos

• Forumlid
Re: [Kandidaat] KIM
« Reactie #220 Gepost op: 2-03-2010, 08:27:50 »
Wellicht dat na het bezoek (de opdracht) van WIDM de tempel wel in de steigers moest ;)
Weet je het niet, antraciet

Offline Molière

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #221 Gepost op: 3-03-2010, 15:52:48 »
In aflevering 3 bij de lunch zegt Kim in een voice-over: Dus dan kan ik mezelf ook weer verdacht maken.

Bij de eerste drie afleveringen kom ik dit alleen in aflevering 1 twee keer tegen bij andere kandidaten:
Sanne in de garage tegen Tim: Dan kan ik mooi alle informatie aan jou geven.
Barbara bij een terugblik tijdens de test van Tim: Dus die kan in mijn bakje dan.

Aflevering 4 t/m 6 heb ik nog niet nagelopen, maar ik kwam in aflevering 5 bij de test van Erik al wel tegen: Kim is mijn hoofdverdachte.

Het kan in mijn optiek vanwege de weinige keren dat dit bij andere kandidaten voorkomt een goede hint zijn, maar ik kijk voor de zekerheid de laatste drie afleveringen nog even terug.
Alleen in aflevering 6 nog een keer gevonden als Frits bezig is met de foto-opdracht: Dan kom ik misschien bij haar uit.

Dus in totaal gebruikt Kim 6 keer zo'n constructie en alle andere kandidaten samen 4 keer.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #222 Gepost op: 3-03-2010, 23:19:56 »
Wow, wat een lange lijst heb jij verzamelt.

De verspreking bij het dictee
Ik heb momenteel even geen idee waar dit om gaat. Zou jij mij wijzer kunnen maken?

Ik mis wel een mogelijke hint: Bij de start van de tweede opdracht van aflevering 1, "Bruggen", staat Kim haar foto als enige al bij het juiste voorwerp, de theepot. Daarbij kan het feit dat Kim de foto van Hind bij haar theepot zet onderdeel zijn van de hint. Hind + Thee = Hind + "t" = Hint.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #223 Gepost op: 4-03-2010, 15:00:35 »
Dank je Moedermol om het ook hier te zetten. Ik had nu eindelijk de tijd het eens rustig door te lezen, en ik moet zeggen dat er een aantal zeer sterke aanwijzingen en theorieën tussen zitten naar degeen van wie ik denk dat ze de mol inderdaad is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mesnal

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 4-03-2010, 19:02:52 »
Nee toch!!! Mooie informatie hoor, maar ik zit nu eenmaal vast in mijn tunnelvisie van Frits, dus helaas moet ik van Kim afscheid nemen vandaag.  ;D

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #225 Gepost op: 4-03-2010, 20:01:39 »
Weinig mensen lijken Kim te verdenken op dit moment. Meestal willen ze ons in dit stadium van het spel van mol doen veranderen, en staat de Mol steevast onder aan het lijstje van verdachten. Kim doet het niet goed in de polls als molverdachte. Reden te meer om haar te verdenken! Watch out. Wat hoop ik nu dat ze er niet gelijk uitvliegt ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #226 Gepost op: 4-03-2010, 20:06:15 »
Jammer dat ze na vanavond het veld moet ruimen..........leuke kandidaat.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #227 Gepost op: 4-03-2010, 21:22:26 »
He, ben blij dat ik ongelijk had.

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 4-03-2010, 21:29:37 »
Middels de executie is het wel vrij duidelijk dat ze de mol is toch?
Weet je het niet, antraciet

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 4-03-2010, 21:39:06 »
Middels de executie is het wel vrij duidelijk dat ze de mol is toch?

Hoezo?

Offline de_mol

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #230 Gepost op: 4-03-2010, 21:44:56 »
* hoopt dat Pharos het in een keer uitlegt, en ons niet laat 'puzzelen' ...  ::) *
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 4-03-2010, 21:46:30 »
Ik heb Kim nooit als mol gezien, maar deze aflevering heeft ze er bijn helemaal zelf voor gezorgd dat er geen geld in de pot is gekomen. Welke kandidaat gaat er nou op het laatste moment voor een lege koffer in plaats van één met jokers? En zij is er de schuld van dat ze de taxi met Sanne erbij op een verkeerde plek laat stoppen waardoor ze nog een heel eind moeten rennen en dus te laat komen bij Frits en Arjen. Bij het achtervolgen wist ze natuurlijk dat Erik en Sanne hun achtervolgers niet mochten herkennen dus ze kwamen nooit te dichtbij en raakten ze ook kwijt.
Nu Arjen eruit is betekent het dan ook dat het Kim was die een muntje in de kano liet vallen... ::ok:: Als ze de mol is, ben ik er wel erg laat achter.. Denk dat ze wel echt huilde toen Arjen eruit moest :\'(
« Laatst bewerkt op: 5-03-2010, 23:44:25 door Lonneke14 »

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 4-03-2010, 21:49:21 »
Ik ben er helemaal uit, Kim is absoluut de Mol! ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 4-03-2010, 21:55:24 »
Vandaag is het voor mij nog duideijker gewonnen.

Kim Pieters is de 10e mol.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #234 Gepost op: 4-03-2010, 21:56:49 »
Ik ben er na deze aflevering ook nog weer zekerder van geworden dat Kim het is, dan ik al was na de vorige aflevering. Al kan ik me amper herinneren wat er nou eigenlijk allemaal precies gebeurt is... door de spanning. ::schaam::

Offline thorinnl

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 4-03-2010, 22:06:13 »
Ik zat op Arjen, dus ik moet nu uiteraard gaan wisselen.  :(

Vanwege haar verspreking (?) tijdens de 1000-treden-opdracht en haar mollenstreken in aflevering 7 zit ik toch het meest aan Kim te denken. Maar eigenlijk ook voornamelijk vanwege de vele referenties naar 'thee'.

Eerlijk gezegd zou ik het wel jammer vinden als Kim de mol zou zijn, want ik vond haar optreden in de eerste zes afleveringen eigenlijk nogal belabberd. De andere kandidaten luisteren eigenlijk niet naar haar als ze iets voorstelt om te doen en ze maakt opvallend domme fouten ten overstaan van de rest. Eigenlijk gedraagt ze zich meer als hulpmol dan een echte mol.

Maar ik zit nu nogal met die thee aanwijzing in mijn maag...en daarom denk ik dus vooral dat zij het is. Maar ze heeft in aflevering 7 wel laten zien dat ze subtieler kan mollen, wat ik leuk vond, dus wie weet wat aflevering 8 en 9 brengt!

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 4-03-2010, 22:44:23 »
Eindelijk zagen we vandaag een leuke Kim.  ::ok::

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 4-03-2010, 22:48:52 »
Heb ff gezocht, maar kan eigenlijk weinig concrete molstreken van Kim vinden...   :-\\
Behalve de verspreking bij de 1000 treden opdracht, die misschien niet eens een verspreking was... wat heeft Kim voor mols gedaan deze serie? Je komt zoveel rijtjes tegen van alle dingen die een kandidaat verdacht maken, maar een recente van Kim heb ik niet gevonden.
Dus: los van zogenaamde hints naar thee en de plaatjes richting de telescoop met Kim: wat voor mols doet Kim?  ???
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #238 Gepost op: 4-03-2010, 23:06:05 »
Ik geloof dat Kim best wel veel heeft lopen mollen. Ik deel ook niet de mening die sommige mensen hier hebben dat Kim weinig invloed heeft tijdens opdrachten. Ze weet alleen goed gebruik te maken van opmerkingen van haar mede kandidaten, ze steunt de suggesties die haar als mol goed uitkomen. Ze verschuil zich achter de andere kandidaten en schuift de 'schuld' af.

Ik zal van het weekend eens aan de slag gaan om een lijstje te maken.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 5-03-2010, 00:39:24 »
Ik vind het wel verdacht dat ze nu zo verdacht wordt gemaakt door de regie. Iedereen lijkt op Kim te zitten? Een beetje Lottie-gevoel krijg ik daarbij...