In mijn ogen is Kim's keuze voor Arjen bij de vrijstelling logisch, althans dan moet ze wel de mol zijn (wat ik dan ook denk). Bij de vorige aflevering heeft ze haar test zo zitten manipuleren dat Arjen sowieso groen had gekregen (zij dus rood). Maar ze wist van het afkopen dus iedereen door, althans geen rood scherm te zien. Arjen zit wel op het verkeerde spoor hierdoor, ze geeft hem een kans op de vrijstelling om dit "goed" te maken. Beetje jammer voor Arjen dat hij niet uit zijn tunnel komt, maar dat is dan niet Kim haar probleem. Dit motiveert ook haar emoties na de exit...
Daarnaast zit me haar plotselinge keuze voor het lege koffertje en dus de positie voor het indelen opdracht 2, niet lekker. Want ookal zijn er andere oplossingen denkbaar, mocht niemand het lege koffertje pakken, ik geloof er heilig in dat dit vooropgezet is. Immers, 2 met vraagteken wie van hen kiest dan degene die buitenspel blijft? Luistervink die de opdracht in mag delen, wat is dan de motivatie van deze (nogmaals) uitzonderlijke positie? PJ die de indeling maakt? Beetje vreemd, dan hebben er 3 kandidaten sowieso geen vrijstelling.
Zelf kan ik niet naar de MFD, zou iemand willen vragen wat de oplossing zou zijn mocht er geen leeg koffertje gekozen zijn?
Kijk ook eens op
http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/?zoek=tie.&letters=Met+...+letters"Chinese goden • Getallen • heel goed van de mol • Getal • kaartterm • romeins kruisje • leidt voor de meeste deelnemers naar niets • Telwoord "