Atago, mol maakt zich bekend?
Tijdens de rijopdracht wees Kim naar zichzelf en zei een paar keer Kim.
In opdracht 2 stond op de lesauto's tijdens de rijopdracht ATAGO Driving school. Tijdens de lunch met Karel en Angela krijgen de kandidaten allemaal dezelfde opdracht nl Karel en Angela moeten denken dat zij de mol zijn. Kim wil Angela Bali en Karel Patagonië laten zeggen. Vooral Patagonië krijgt veel aandacht. Karel doet net of hij niet begrijpt wat Kim bedoelt en Angela herhaalt diverse keren het woord Patagonië. Ik geloof niet dat Karel en Angela voor een lunch zijn overgevlogen maar dat er wel degelijk vooropgezet spel in zit. Anders vlieg je toch geen 40 uur? Stelling van PYTHAGORAS. Atago betekend God, oftewel Kami. (de a van aflevering 1 + Kim = kami...?)
PJ "Tijdens de copieuze lunch wordt er uitgebreid geproost op de mol die maar met moeite een glimlach kan onderdrukken." Tijdens de lunch vraagt ze aan Angela wat proost is in het Japans. Angela heft het glas en zegt iets van "Hatsjie", wat ook 8 is in het japans. Bij de wiskundeopdracht had Kim 6,8 en 10. De 6de mol van het tiende seizoen, maar weer die 8 die overblijft. Die 8 die linkt veel naar het boeddhisme en dergelijke...
Kim: Maar wat was je aan het vertellen?
Karel: Als je bedoelt wat ligt er onder die ...gebieden, daar ligt Patagonië.
Kim @29:31: Okee, en vond je dat mooi?
Waar is de KETTING gebleven? In aflevering 7 konden we deze eindelijk eens goed bekijken, altijd valt hij al op omdat hij zo lang is. Maar nu had ze hem tijdens de biecht in de knoop (??) gelegd zodat we hem konden aanschouwen. Zoals screenshots hierboven. Sieraden spelen een rol in de mythes van Japan.
Verder zegt ze in de biecht: Ja misschien is het, als ik hen (Karel en Angela) laat blijken dat ik de mol ben, dat was mijn eerste gedachte.
Ze zegt dus eigenlijk dat ze de mol is, je zou inderdaad verwachten dat een normale kandidaat iets als laat denken i.p.v. laat blijken zou zeggen.