Volgens de gebruikelijke molconventies moet je in principe bij Kim uitkomen mijns inziens, hoewel Sanne nog steeds wel tot de mogelijkheden behoort. Er lijkt vooralsnog meer richting Kim te wijzen.
Mijn bezwaar hiertegen is precies ook dat, namelijk dat dit zo vroeg in de serie wel erg duidelijk gemaakt zou worden, door al het stemgedrag etc.
in dat geval begrijp ik dus niet waar alle heisa over gaat dat dit zo'n spectaculaire serie zou worden, waarin alles anders is. Wat is er zo vreselijk anders dan normaal aan deze serie - waarmee ik niet wil zeggen dat het een slechte serie is, maar ook weer niet zo vreselijk spectaculair.
Bovendien heb ik nog steeds geen redelijke verklaring gevonden voor de 3 die tot vervelens toe terugkeert in allerlei vormen (George de derde mol, vertrekhal 3, 1&2's, 29 en 92 op shirts en trams, nu weer referenties aan 'nog drie afleveringen', 3 eenlingen, vanhiertotlisse waarvan 3 verschillende versies bestonden met 3 verschillende tijden....), de waarheid achtervolgt je (ook al zo'n aparte titel trouwens) opdracht die precies op respectievelijk 1 minuut 3 seconden en op 3 seconden stopt...
Gesteld dat Kim inderdaad de mol is, heeft iemand hier een behoorlijke verklaring voor waardoor dit een aardige hint zou zijn? Dat haar naam 3 letters heeft vind ik wat te simplistisch, en de theelink vind ik eigenlijk niet sterk genoeg (bij de theeceremonie moet de gastheer geloof ik 3 maal het kopje draaien ofzo). Daarvoor komt die drie me toch te vaak en te hardnekkig terug eerlijk gezegd..
Dus heeft iemand binnen dit molverhaal een aannemelijke verklaring voor de 'geheel anders zijnde' 10e serie met een aardige verklaring voor die telkens terugkerende drieen?