Met zulke prachtige hints naar Kim hoeft het bijna niet meer, maar zullen we de mollenstreken ook nog even bespreken hier? Ik wil een mol kiezen op grond van mollenstreken, niet op grond van hints (al helpen goede hints wel, en die kruis-japanse-10-ketting-hint vind ik goed, zeker nu die in de sms zeer herkenbaar naar voren kwam! en Kim wilde de sms letterlijk vertaald hebben!)
Kim wandelt als mol rustig naar de puzzels, heeft als mol niks aan de vrijstelling dus waarom zou ze zich de benen uit het lijf rennen?
Kim geeft het verrassende antwoord dat ze wél voor de vrijstelling was gegaan in het bos. Terwijl ze heftig tegen Frits tekeer is gegaan en naar Sanne heeft doen voorkomen alsof ze niet in dat bos wilde slapen. Daarentegen is haar antwoord dat ze Sanne de jokers zou geven wél weer erg voorspelbaar.
Kim gaat het vaakst voor het verkeerde antwoord over wat de ander gezegd zou hebben. Ik heb zitten plussen en minnen tijdens die opdracht en Kim komt hier significant verdachter uit dan Sanne en Frits, die vaker voor een goed antwoord gingen. (als iemand zin heeft om het nog precies uit te zoeken, veel plezier; hierbij mijn aantekeningen uit mijn molboekje, live gedaan dus klopt niet, maar geeft een indicatie: S: 4x voor het foute antwoord, 6x voor het goede, K: 8x voor het foute antwoord, 2x voor het goede. Erik en Frits heb ik niet goed bijgehouden, maar gaan ongeveer even vaak voor het goede als voor het foute in het begin)
De 1500 meter wandelopdracht was blijkbaar veel te makkelijk (als ze allemaal 10 minuten en een halve kilometer over hebben) en hierbij zien we de zwakke kant van Kim als mol; ze heeft geen enkele invloed op anderen en neemt geen leiding. Erik, die volgens mij vrij makkelijk te beinvloeden is, stuurt ze volgens mij geen enkele keer echt lekker de verkeerde kant op.
O ja, ook heel verdacht voor Kim: ze zegt dat ze Erik verdenkt. Dat neem je toch niet serieus! Alleen de mol zou overwegen Erik te verdenken.