Hieronder een overzicht dat Kim in iedere aflevering, muv aflevering 6 en 7 (althans nog niets gevonden) een verwijzing naar "tien" danwel "plus" [tiendemol, ketting] maakt. Natuurlijk is het voorkomen van het getal "10" normaal in een opdracht of gedurende een seizoen van WIDM, maar wanneer er in bijna elke aflevering wel een opmerking is van Kim mbt "tien danwel "plus" dan vind ik het wel het vermelden waard. Want van geen andere kandidaat die nu nog over is, is zoiets te vinden...
Aflevering 1, test:Kim:
"Ja, met Erik heb ik wel lekker geklooid maar dat kwam wel omdat hij het initiatief nam.
Plus Erik was verdacht voor mij bij de helikopter opdracht (...)"
Aflevering 2, 14:40 ev:Kim:
"In twee-
tien zitten..." [over hotelkamer verdeling]
Aflevering 3, lunch:Kim:
"Argen
tinie" (meerdere malen); hierin is goed
tien in te horen
Aflevering 4, examenopdracht:Kim:
De verwarring van het
plus- en
maalteken.
"(...) Het had natuurlijk
plus moeten zijn (...)" [over stelling Pythagoras]
Aflevering 5, biecht @ krateropdracht [25:06]:Kim:
"Na
TIEN bordjes kwamen we aan de top van de berg" [nadruk legt ze op
tien in deze zin]
Aflevering 6 & 7....Aflevering 8, Tokio Tower:Kim:
"Veer
tien, zes
tien, zeven
tien"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naast de ketting van Kim [+ -> 10 in het Japans], eerste letters dagboek [wss: demoltien], vele malen "niet" in elk moldagboek [=anagram "tien", voorgaande jaren nooit zo'n consistent gebruik van "niet"], kruisen/tienen/plussen in veel tweets en bovenstaande acties zien we ook enkele malen tien [in meerdere vormen] in het beeld, oa:
Aflevering 1 [08:10] [= zelfde tijd als tokio tower opdracht begon]
Aflevering 7 [29:30-29:31]
Aflevering 8 [43:21-43:29 -> zeer lang en opvallend]
Wanneer je ze spiegelt zie je 2 tienen, dit zou ook weer een link kunnen zijn naar de spiegel dat, naast de ketting en zwaard, onderdeel is van de drie reglia van Japan. Ook omdat we tijdens alle make-up shots het spiegelbeeld van Kim nooit gezien hebben, wel hebben we haar gebruik zien maken van een spiegel, terwijl dit bij de andere kandidaten wel het geval is (al was Erik zijn spiegelbeeld smerig -> reden: gore spiegel).
Bij de herken je medekandidaat opdracht zagen we dan weer in elk shot waarin Kim
niet te zien was,
wel het spiegelbeeld van Kim. Het vreemde is dat we Kim dus
ALTIJD zien in deze opdracht. Als haar echte persoon niet in beeld is, is haar spiegelbeeld dit wel en vice-versa. Gespeel met camerahoeken? Voor screenshots zie elders in dit forum.
Wellicht is de "6 of a" die we in aflevering 1 zagen ook wel een hint in deze richting, immers het was een spiegeling, of het is gespiegeld... Want, naast die "6 of a" hebben we niet meer zoiets in beeld gezien, of ik heb iets gemist
Mi zegt de instructeur van de auto waarin Kim zit wanneer hij zich voorstelt "Tagami", maar "Kagami" zou het ook wellicht ook kunnen zijn [al herhaalt Kim het mi wel als: "Tagami?"] hetgeen weer spiegel betekend in het Japans.