Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 195806 keer)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KIM
« Reactie #480 Gepost op: 19-03-2010, 00:45:00 »
Zooo mooi Molletje, je zit er nog steeds in.. Maak je volgende week maar bekend.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #481 Gepost op: 19-03-2010, 01:36:47 »
Ben ik nog welkom in de Kim tunnel...? :-[
Ik weet het, ik ben een beetje laat, maar dit lijkt me een zeer stabiele tunnel. Als ze het niet is, ben ik officieel de slechtste molspeurder ooit. Kim is de mol!
« Laatst bewerkt op: 19-03-2010, 01:40:54 door Lautjuh »

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #482 Gepost op: 19-03-2010, 08:38:34 »
Zeker Lau!! Jullie hebben haar gister doen blozen  ::rofl::  Hulde aan Heinz!!

Droeg ze dezelfde ketting, hebben jullie dat kunnen zien? We kregen een shot van de hanger, wellicht wat onduidelijk, maar toch... Het kan de achterkant zijn of ze heeft een of andere decoy nu in gebruik ;) :

17:35

Kim @ 6:30 ev

"Dat is toch de KROON op deze TIEN afleveringen"... 

@ 9.45 ev

"We stonden op een strand met allemaal letters, TIEN namen stonden daar"  [Nadruk weer op tien]

@ 18:39 ev

2x "Meteen" -> echter het viel me al sinds aflevering 1 op dat Kim vaak "meteen" zeg maar dan zo: "meTHEEn" met sterke nadruk dus op thee...  [Kan ook aan haar Gronings accent liggen ;) maar er is wel een hint te vinden met thee en het ligt er wel erg dik bovenop, althans als je er op let valt het erg op]

@ 25:20 ev

"Vijftien 1900 (...) Achttien 1900 (...)" [over de stand van de pot]

En moedermol, Genieten van een tuin kwam aan bod in verband met theeceremonie... Lijkt me nu dus ook wel duidelijk!
« Laatst bewerkt op: 19-03-2010, 10:30:27 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 19-03-2010, 10:00:43 »
Bij Holland Village zagen we dat er een Japanner achter het bosje stond waar Kim stond te "schuilen" toen ze Tim riep om dat ook te gaan doen, waarna Tim werd doodgeschoten (Tim: "hoe kan dit?!?").

Bij de Ninja opdracht deed zich hetzelfde voor mi, zo rond de 32ste - 33ste minuut van de aflevering. We zien, net zoals in Holland Village, een aantal afwisselende shots die elkaar wel opvolgen tussen de "vijand" die achter een bosje staat vlakbij Kim, en Kim. Dit terwijl die "vijand" dus niets doet. [voor screenshot Holland Village zie elders in dit topic, maar de situaties lijken als 2 druppels water op elkaar]

« Laatst bewerkt op: 19-03-2010, 10:31:44 door Pharos »

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #484 Gepost op: 19-03-2010, 10:13:48 »
Ben ik nog welkom in de Kim tunnel...? :-[
Ik weet het, ik ben een beetje laat, maar dit lijkt me een zeer stabiele tunnel. Als ze het niet is, ben ik officieel de slechtste molspeurder ooit. Kim is de mol!

Tuurlijk ben je welkom Lautjuh, in deze Kim-tunnel.
We zijn er vanaf aflevering één al hard aan 't werken en hij blijkt aardig stevig in elkaar te zitten .....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #485 Gepost op: 19-03-2010, 11:04:14 »
De mol is inderdaad Kim, ik verwacht geen andere uitkomst.

Kwam ik wel lekker op tijd achter, by the way...  ::) ;D
Laten we jabberen.

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #486 Gepost op: 19-03-2010, 11:21:01 »
Zoals ik al zei, in minstens drie afleveringen heb ik het "+" teken wel op de ketting van Kim zien staan (jij vond toen de screenshots nog te vaag, maar 2 afleveringen later was je wel overtuigd van de +  -> zelfde ketting), daarnaast zegt zij in elke aflevering TE obivous Tien danwel Plus. Soms zien we alleen de achterkant van de hanger, en aangezien hij tijdens opdrachten lang is en biechten kort is [met + teken zichtbaar] lijkt het me niet anders dan dat...

Wanneer Kim elke keer een andere hanger heeft valt dat voor de kandidaten toch ook te erg op? Ik zou er wel iets van zeggen, althans het opmerken dan...
« Laatst bewerkt op: 19-03-2010, 11:25:57 door Pharos »

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 19-03-2010, 11:38:50 »
Je ziet door alle kruisjes de plussen niet meer ;)! Maar ik ben het met je eens, er is wel een overkill aan plussen en tienen... Maar als dit [deze theorie] niet bekend was, was het dan wel zo opvallend geweest?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #488 Gepost op: 19-03-2010, 11:59:49 »
geld niet in de pot gooien en "oh, de ninja heeft t zeker gepakt  ::)", vervolgens geen geld vinden onder de lampion

Ik zit niet in de Kim-tunnel, maar dit viel me ook direct op... Ze gooide dat geld helemaal niet in de pot!
En volgens mij was het helemaal niet de taak van die ninja's om geld uit de pot en onde lampionnetjes te halen - althans daarover werd in de uitleg van de proef niets gezegd! Het leek mij dat geld in de pot gewoon veilig moest zijn. Dus het was een geslaagde streek van Kim op de anderen te laten denken dat de pot verdedigd moest worden, zodat ze zich moetsen opsplitsen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #489 Gepost op: 19-03-2010, 12:02:03 »
Zeker Lau!! Jullie hebben haar gister doen blozen  ::rofl::  Hulde aan Heinz!!

Droeg ze dezelfde ketting, hebben jullie dat kunnen zien? We kregen een shot van de hanger, wellicht wat onduidelijk, maar toch... Het kan de achterkant zijn of ze heeft een of andere decoy nu in gebruik ;) :

Ja, dit is de achterkant, aan de andere kant zit het kruisje. Maar ze zei dus dat ze 'm al jaren heeft.

Overigens is die ketting natuurlijk niet het enige, ze zit bijna altijd in juiste positie en loopt genoeg te mollen. Hints zijn sowieso een zijtak bij het speuren imho, gedrag en molacties zeggen veel meer!

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #490 Gepost op: 19-03-2010, 12:13:46 »
Overigens is die ketting natuurlijk niet het enige, ze zit bijna altijd in juiste positie en loopt genoeg te mollen. Hints zijn sowieso een zijtak bij het speuren imho, gedrag en molacties zeggen veel meer!

Ben blij dat jij er ook zo over denkt !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 19-03-2010, 12:17:07 »
Klopt, maar tien en plus komt echt overdreven vaak voor. Thee hebben we ook nog en dat ze 0 euro verdient heeft is toch ook wel duidelijk??

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #492 Gepost op: 19-03-2010, 13:49:35 »
Niet slecht bedoeld, maar ik heb nog nooit zo vaak in het begin van een molserie 'ik hoop dat die niet de mol is' als bij Kim deze serie gehoord... Ik vraag me dan toch af of haar tactiek dan de juiste is geweest.

edit: was even een werkwoordje vergeten.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2010, 14:06:36 door Milk »
No Milk today???

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #493 Gepost op: 19-03-2010, 13:59:39 »
Niet slecht bedoeld, maar ik heb nog nooit zo vaak in het begin van een molserie 'ik hoop dat die niet de mol is' als bij Kim deze serie... Ik vraag me dan toch af of haar tactiek dan de juiste is geweest.

Vooral dankzij aflevering 1 denk ik, met die foto bij het voorwerp opdracht. Dat was te overduidelijk zeg maar. Maar ik heb alle vertrouwen in goeie molacties, van wie dan ook. ::ok:: ::ok:: ::ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #494 Gepost op: 19-03-2010, 14:25:20 »
Het moet wel heel raar lopen als we volgende week geen molactie's te zien zullen krijgen die wij niet hadden gezien of die niet op tv zijn uitgezonden! Zo gaat dat toch ieder jaar.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #495 Gepost op: 19-03-2010, 17:03:16 »
Niet slecht bedoeld, maar ik heb nog nooit zo vaak in het begin van een molserie 'ik hoop dat die niet de mol is' als bij Kim deze serie gehoord... Ik vraag me dan toch af of haar tactiek dan de juiste is geweest.

Slechts 3 van 9 kandidaten zagen haar als mol.
Ze stond afleveringen lang als onderste in pools en polls.
Ze heeft heel weinig geld verdient voor de pot.

Lijkt me een aardig goede tactiek strategie.

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 19-03-2010, 17:12:11 »
Ha,ha,ha, Bonnie St Claire

hebben we nu naast Kannon en Amaterasu een nieuwe godin: KIM!

Omdat?

Kim de rol van Claire heeft in ONM en muzikale hint?? En St. heilige verwijzing is??

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #497 Gepost op: 19-03-2010, 17:25:07 »
'Het genieten van een tuin' kwam trouwens ook weer terug.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #498 Gepost op: 19-03-2010, 17:56:10 »
Slechts 3 van 9 kandidaten zagen haar als mol.
Ze stond afleveringen lang als onderste in pools en polls.
Ze heeft heel weinig geld verdient voor de pot.

Lijkt me een aardig goede tactiek strategie.

Ik heb het niet over het spel zelf, internet of de polls, maar over de 'casual' molkijker die na dat ze die foto verwisselden dat zeiden. Het viel me gewoon op dat er geen echt verrassingseffect ook was, dit keer.
No Milk today???

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #499 Gepost op: 19-03-2010, 17:56:54 »
Vooral dankzij aflevering 1 denk ik, met die foto bij het voorwerp opdracht. Dat was te overduidelijk zeg maar. Maar ik heb alle vertrouwen in goeie molacties, van wie dan ook. ::ok:: ::ok:: ::ok::

Terwijl het toch erik was die daar de eerste aanzet gaf om een beetje te klooien.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)