Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 195798 keer)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] KIM
« Reactie #500 Gepost op: 19-03-2010, 18:35:36 »
Terwijl het toch erik was die daar de eerste aanzet gaf om een beetje te klooien.
Echt niet. Erik stelde voor om een kandidaat waarvan hij dacht dat ze het al fout gedaan hadden in de bak te gooien. Kim stelt voor om die foto's toch te verwisselen.

Ik heb het niet over het spel zelf, internet of de polls, maar over de 'casual' molkijker die na dat ze die foto verwisselden dat zeiden. Het viel me gewoon op dat er geen echt verrassingseffect ook was, dit keer.
Ik kan er wel in mee gaan dat veel mensen die actie van Kim verdacht vonden, maar het is volgens mij niet waar dat de 'casual' kijker haar daarna ook als mol zagen.

Ik ga er vanuit dat de mening van de 'casual' kijker redelijk overeen komt met de .nl poll. Daar stond Kim erg laag.
Een aantal van mijn collega's zijn 'casual' molkijkers en geen van hen dacht in het begin dat Kim de mol was en ze twijfelen nog altijd.
Zolang ik geen voorbeelden zie die het tegendeel bewijzen vind ik het een slimme strategie en Kim een goede mol.

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #501 Gepost op: 19-03-2010, 18:38:41 »
PJ: "Soms zeggen beelden zeggen meer dan woorden"

Weet je het niet, antraciet

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #502 Gepost op: 19-03-2010, 20:56:10 »
Help, het is een Heinz-overkill op het forum!  ::rofl::

Tijdens de ninja-opdracht zit Kim overigens weer overduidelijk te mollen.
Frits moet de pot bewaken, in zijn eentje. Dat is op dat moment natuurlijk de belangrijkste prioriteit. Maar Kim bemoeit zich er mee en probeert Frits over te halen om toch nog dat geld te pakken. Natuurlijk het laatste wat je moet doen als die ninja's de pot willen leegroven. Jammer voor haar dat het niet gelukt is, staat Frits daar met 250 euro terwijl het in de duizenden had kunnen zijn! En wie is er verdacht? Frits.

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #503 Gepost op: 19-03-2010, 21:04:38 »

::rofl:: ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline FF

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #504 Gepost op: 19-03-2010, 22:19:35 »

Ik vind dat er een Heinz-smily moet komen  ::ok::
mijn verdachten:

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #505 Gepost op: 20-03-2010, 00:59:32 »
jajajaja!  ::rofl::

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 20-03-2010, 08:29:51 »

::rofl:: En hoe zou die er dan uitzien?
Heinz, wat vind jij ervan? Klaar om te poseren? ;)
Tell me what your telescope says

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 20-03-2010, 10:09:31 »
Haha, nog 1x [edit; met dan aan YwdM] hoor.... :$ [bijna zou je denken dat ik verliefd ben op ipv Kim ;) ]

Op Eriks twitter http://twitter.com/hoefhoefski?pageid=5TDA3MMEXQ80KK4K4 staat:

#   Zit vanavond in de wereld draait door om de identiteit van de mol te onthullen.    3:19 AM Mar 18th   via TweetDeck   

ook leuk om een keer als vulling in een shot te zitten bij De Wereld Draait Door! Nog leuker dat ik stiekem "de mol" kon aanwijzen!

Matthijs: "En wie denkt dat Kim de mol is?"

Ps. Ik denk niet dat Erik naar de toilet moest of een vraag wilde stellen ;)

« Laatst bewerkt op: 20-03-2010, 10:45:15 door Pharos »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 20-03-2010, 10:11:58 »
::rofl:: En hoe zou die er dan uitzien?

::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #509 Gepost op: 20-03-2010, 10:46:30 »
Goed, zullen we het weer over Kim hebben? :-[ ::rofl::

Iemand ideeen wat mooie molacties van Kim zouden kunnen zijn die ons echt zouden kunnen verrassen? Rat, jij zou daar toch een lijstje van maken met speculaties. Ben ik wel benieuwd naar. :)

De gedachte van onder anderen Avogadro dat Kim bij het wildwatervaren helemaal geen container vult en al eerder een muntje in het water gooit begin ik ook te geloven. Zou een mooie brutale molactie zijn. ::jaja::

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 20-03-2010, 10:53:53 »
Eindelijk Heinz ;)!

Een lijstje met molacties zou idd wel mooi/handig en overzichtelijk zijn. Dat ze bij Holland Village molde, toen Tim werd afgeschoten [er is iets gebeurd met knoppen, de knop in de kerk geeft ineens ander scherm], is duidelijk [ze werd immers ook gespaard door de japanner achter het bosje die Tim wel doodschoot]. En ik dacht ook al na de rivieropdracht te zien dat Kim al eerder een muntje gooide [was toen echt overtuigd dat ze de mol was :) ]... De screenshots zijn vast nog wel te vinden ;)! Ik denk ook dat ze een "brutale" mol is geweest [al vanaf afl 1 opdracht waarin ze met het roepen van Tim meeging en het klooien met Erik bij de fotos] en dat wij, als kijkers, best veel molacties gezien hebben van haar. Dat daarom PJ ook bang was voor deze serie, had hij toch in interview gezegd?
« Laatst bewerkt op: 20-03-2010, 10:56:08 door Pharos »

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #511 Gepost op: 20-03-2010, 11:05:01 »
En we zullen vast ook wel zien dat ze tijdens de ninja-opdracht op 1 of andere manier geld heeft weggefoefeld. En dan is daar natuurlijk ook nog de laptop in de tram, of in dezelfde opdracht het overduidelijk voorbijlopen van de kokers en daarbij de anderen goed afleidde...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 20-03-2010, 11:09:00 »
Kan er iemand Japans lezen/veralen, Tusbasa?? Kim heeft namelijk een blaadje in haar hand met daarop een bepaalde tekst @ 41:10 ev tijdens aflevering 9. Ik heb geprobeerd er een duidelijk screenshot van te maken, echter het is wel erg klein... Maar het is niet haar molboekje aangezien deze blauw is [aflevering 1]. Ook lijkt het me niet dat ze in die korte tijd Japans heeft geleerd... En of dat niet genoeg is zien we daarna een shot van een gebouw met daarop een tekst met Japanse karakters, waarin 2x kruizen te vinden zijn...[maar die zie ik inmiddels overal ;)]

Het is een beetje klein, maar beter kan ik het niet krijgen...

Gebouw na Kim

« Laatst bewerkt op: 20-03-2010, 11:24:25 door Pharos »

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #513 Gepost op: 20-03-2010, 11:43:08 »
Gebouw na Kim

Lol leuk speurwerk Pharos. Dat laatste karakter van het gebouw wat je hebt omcirkeld is 土, het kanji voor aarde/grond, en dus ook waaruit 土竜 (mol) is opgebouwd :P

Maar misschien toch toeval...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #514 Gepost op: 20-03-2010, 11:52:15 »
Wanneer je in het shot van aflevering 8 het beeld tussen 42:03-42:07 steeds pauze/play drukt zie je de volgende afbeelding duidelijk, er flitsen steeds auto's voorbij, ik zie er Kim in danwel Kim Mol [de M van Kim is ook de M van deMoltien van de strandopdracht, kokervisie...?]. Gaat hij door voor de vergulde zuignap of is het iets serieus?? Aangezien het me ook niet echt reclame lijkt, nogal kort en dan zou het toch wel Japanse kanji zijn? Ook lijkt het wel een of andere lampion te zijn [-> ninja opdracht]

« Laatst bewerkt op: 20-03-2010, 12:38:44 door Pharos »

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #515 Gepost op: 20-03-2010, 11:54:42 »
Er staat 'km' geloof ik, maar het is niet heel duidelijk of t nou een driepoot is of misschien een vierpoot. ???
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #516 Gepost op: 20-03-2010, 11:56:37 »
Ik heb nog iets wat mijn vermoeden naar Kim als mol sterkt, niet klikken als je de mol puur via de afleveringen wil vinden. :)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 20-03-2010, 12:02:50 »
Lautjuh verdient ook een 10+ !!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: ik heb de tekst welke Kim op haar schoot heeft, aflevering 9 @ 41:10ev, ietwat verbeterd. Tsubasa, kan je er nu wat mee [of iemand anders?]:

En ik dacht het bij oa de examenopdracht al, maar draagt Kim @ 26:10ev aflevering 9 dezelfde slippers als in de molmail [ze zijn mi wel groen]? Sowieso opvallend dat ze slippers draagt ;)

Examenopdracht:

Afl 9
« Laatst bewerkt op: 20-03-2010, 12:34:42 door Pharos »

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 20-03-2010, 13:00:45 »
En mocht die ketting een hint zijn, wat mi wel duidelijk is, dan vraag ik me af waarom ze hem een paar keer af heeft. Voor zover ik weet draagt ze hem niet tijdens de examenopdracht en kano opdracht, en wat ik zeker weet is dat ze hem tijdens de lunch ineens af had.

Ik denk er het volgende over; de momenten wanneer ze de ketting niet om had was kwam er een gruwelijke hint uit haar mond of hand [want waarom heeft ze dan ineens die "vervelende" lange ketting af, tijdens andere opdrachten zit hij ook in de weg?]. Zo zei ze tijdens de lunch, toen de ketting ineens af was, heel vaak Patagonie en Argentinie [-tien -> de mol maakt zich bekend -> demoltien]. Tijdens de examenopdracht hebben we allemaal de ode aan het kruis [= romeins voor tien] en plus [= japans voor tien] gezien. En tijdens het wildwatervaren het bekende muntjesincident...

[al droeg ze bij de foto opdracht wel de ketting, maar Erik gaf hier dan ook een het voorzetje om te gaan klooien]
« Laatst bewerkt op: 20-03-2010, 13:03:15 door Pharos »

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #519 Gepost op: 20-03-2010, 13:04:27 »
bij het wildwatervaren denk ik eerder dat ze hem niet wilde verliezen, als hij per ongeluk afvalt kan je hem dan namelijk niet meer terugvinden en dan heb je geen hint dit jaar ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!