Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 195648 keer)

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KIM
« Reactie #640 Gepost op: 25-03-2010, 21:47:12 »
Wat heeft ze nou eigenlijk gedaan? Volgens mij deed ze niet zoveel aan mol acties aangezien de kandidaten dat wel deden.

Laat ik maar eerlijk zijn, ik vond het wel jammer dat Kim de mol was. Al had ik het wel door, daar niet van  :P

Offline pd27

• Forumlid
Re: [Kandidaat] KIM
« Reactie #641 Gepost op: 25-03-2010, 21:58:03 »
Wat een "niet zo goede" mol.

Frits en Erik die al vanaf Afl 1 op Kim zitten.

Molacties: ZEER teleurstellend.

Voor gewone kijkers: een grote Anti-Climax.

Voor Mollooten: RESPECT (alle verborgen aanwijzigingen gevonden).

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!
« Reactie #642 Gepost op: 25-03-2010, 22:01:37 »
je was geweldig kim, en ongelofelijk dat men hier je niet zo'n goede mol hebben
maar op de avro site (normale kijker site) was je voortdurend het minst verdacht
en hier ben je tot op de helft ook totaal niet verdacht
iedereen dacht dat jij het er zo dik bovenop legde dat je de mol niet kon zijn

je hebt het fantastisch gedaan, de hints waren dit jaar helaas te makkelijk ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline M90

• Forumlid
« Reactie #643 Gepost op: 25-03-2010, 22:08:07 »
Wat mij betreft heeft Kim het goed gedaan, zat er een flinke tijd goed naast. Ze is er gewoon direct vanaf het begin ingevlogen.

Kritiek achteraf is altijd makkelijk, wanneer ze de eerste opdrachten niets had gedaan om vertrouwen te winnen hadden we hier nu weer groepen klagende mensen over gehad. Ook de totaal niet reële voorstellen over wat ze als mol had kunnen doen geven wel aan dat niet iedereen hier door heeft hoe moeilijk het is om mol te spelen. Daar komt bij dat je als mol ook gewoon ontzettend afhankelijk bent van de andere kandidaten.

revadebe

• Gast
« Reactie #644 Gepost op: 25-03-2010, 22:10:00 »
"De ontbrekende letters in het dictee zijn: ZCT. Hardop gelezen staat er dan: Zet Ze Thee. "

Iemand had dit ook op het forum gezegd, maar dat vond ik toen echt zo'n zwakke vergezochte aanwijzing. Maar goed, dat vind ik eigenlijk nog steeds :P

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #645 Gepost op: 25-03-2010, 22:11:46 »
maar op de avro site (normale kijker site) was je voortdurend het minst verdacht

je hebt het fantastisch gedaan, de hints waren dit jaar helaas te makkelijk ::jaja::

Erik en Frits zaten hierdoor wel al vanaf afl 1 op de goede mol! Ik denk dat het nog nooit gebeurd is dat er een kandidaat direct op de goede mol zat en ook bleef. Laat staan 2.
Ik vind het beter dat de kandidaten de mol niet verdenken en de kijker wel dan omgekeerd.
De montage kan onze verdenkingen namelijk sterk beïnvloeden, maar de kandidaten hebben hier geen last van!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #646 Gepost op: 25-03-2010, 22:12:20 »
Jammer.. maargoed. Hoopte nog dat Sanne het was :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #647 Gepost op: 25-03-2010, 22:12:59 »
Als ze slim zijn huren ze Heinz in voor volgend seizoen, komt er nog wat van de hints terecht.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

revadebe

• Gast
« Reactie #648 Gepost op: 25-03-2010, 22:13:37 »

Ben ik het volledig mee eens. Ook al zat ik al vrij snel op Kim & Sanne, ik vind dat ze een erg goede mol was.

Ik vind het belangrijker dat de kijkers misleid worden dan de kandidaten.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #649 Gepost op: 25-03-2010, 22:13:51 »
Wat mij betreft heeft Kim het goed gedaan, zat er een flinke tijd goed naast. Ze is er gewoon direct vanaf het begin ingevlogen.

Kritiek achteraf is altijd makkelijk, wanneer ze de eerste opdrachten niets had gedaan om vertrouwen te winnen hadden we hier nu weer groepen klagende mensen over gehad. Ook de totaal niet reële voorstellen over wat ze als mol had kunnen doen geven wel aan dat niet iedereen hier door heeft hoe moeilijk het is om mol te spelen. Daar komt bij dat je als mol ook gewoon ontzettend afhankelijk bent van de andere kandidaten.

Kritiek achteraf is idd makkelijk, maar als er totaal geen verrassing in de laatste aflevering zit, is het toch niet helemaal een geweldig molschap geweest.
No Milk today???

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #650 Gepost op: 25-03-2010, 22:14:31 »

SLuit ik me helemaal bij aan. Jammer van alle kritiek want inderdaad werd ze toch door maar weinig mensen verdacht.

Wat betreft de zwakke hints: Het wordt natuurlijk wel steeds lastiger om moelijke hints te vinden terwijl hier echt iedere mogelijke aanwijzing volledig wordt nagespeurd.....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #651 Gepost op: 25-03-2010, 22:15:16 »
Yesssss!

Kim is de Mol! Dus toch die verdachte krullenkop op de eerste groepsfoto!

En wat voor één! Ik vind haar echt één van de beste, ze heeft een beetje een psychologisch spelletje gespeeld met bepaalde kandidaten. Dat vind ik dus echt geweldig! Geen gewone Mol, vind het wel een speciale tiende Mol. Geweldig ook om te zien hoe ze soms deed alsof ze de opdracht aan het doen was maar eigenlijk helemaal geen klop uitvoerde. Hilarische beelden!

Serieus, Kim vond ik echt een geweldig intelligente, gehaaide, soms zelfs een tikje valse Mol. En eentje met lef. Ze hebben goed gekozen dit jaar! En wat was het tof om naar haar mollenstreken te kijken!
« Laatst bewerkt op: 25-03-2010, 22:17:03 door feniks »

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #652 Gepost op: 25-03-2010, 22:16:12 »
Yesssss!

Kim is de Mol!

En wat voor één! Ik vind haar echt één van de beste, ze heeft een beetje een psychologisch spelletje gespeeld met bepaalde kandidaten. Dat vind ik dus echt geweldig! Geen gewone Mol, vind het wel een speciale tiende Mol. Geweldig ook om te zien hoe ze soms deed alsof ze de opdracht aan het doen was maar eigenlijk helemaal geen klop uitvoerde. Hilarische beelden!

Serieus, Kim vond ik echt een geweldig intelligente, gehaaide, soms zelfs een tikje valse Mol. En eentje met lef. Ze hebben goed gekozen dit jaar! En wat was het tof om naar haar mollenstreken te kijken!

Heb jij wel al de seizoenen gezien dan?  :P

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #653 Gepost op: 25-03-2010, 22:18:00 »
Ik snap alleen dat hele gedoe van Patagonië en Bali nog steeds niet eerlijk gezegd. Dat vond ik nou niet echt een geweldige actie van de mol. Bij deze opdracht had ze juist lekker wel mol moeten spelen om 3000 euro uit de pot te halen.

Wat ik wel grappig vond, is dat Arjen zo'n blind vertrouwen had in Kim, maar Erik, Sanne en Frits haar allang heel erg verdacht vonden.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2010, 22:20:01 door Moni »

revadebe

• Gast
« Reactie #654 Gepost op: 25-03-2010, 22:18:56 »

Zie hier mijn vrienden- en familiepeiling. Ik vind dat Kim het behoorlijk goed heeft gedaan, pas op het eind werd ze in één klap verdachte nummer één. Dus de 'normale' kijker heeft ze toch wel behoorlijk te grazen genomen.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #655 Gepost op: 25-03-2010, 22:19:25 »
Hier 3 printscreens terwijl Heinz uitleg geeft  ;D

#1: Heinz legt uit, Kim luistert aandachtig mee
#2: Kim: huh, hoe heeft ie het kunnen ontdekken?!  ::oink::
#3: Kim <> Heinz wisselen blik uit: onbetaalbaar  ;D

Gefeliciteerd Heinz, je hebt als enige van ons de mol in de ogen gekeken en blikken uitgewisseld die onbetaalbaar zijn!  ;D

De mol ontmaskert door molloot, ik voorzie die kop nu al in de krant voor morgenochtend!  ;D

En oh, mijn schot voor de boeg mol bleek de echte mol  ::trots:: Oh zo stom (beetje dom  ::jaja::) om haar niet als mol aan te houden..
« Laatst bewerkt op: 25-03-2010, 22:21:28 door Yvonwasdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #656 Gepost op: 25-03-2010, 22:22:21 »
Erik en Frits zaten hierdoor wel al vanaf afl 1 op de goede mol! Ik denk dat het nog nooit gebeurd is dat er een kandidaat direct op de goede mol zat en ook bleef. Laat staan 2.
Ik vind het beter dat de kandidaten de mol niet verdenken en de kijker wel dan omgekeerd.
De montage kan onze verdenkingen namelijk sterk beïnvloeden, maar de kandidaten hebben hier geen last van!
Helemaal mee eens. Grote blunder was dat mollen met die foto.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #657 Gepost op: 25-03-2010, 22:23:32 »
Frits en Erik hadden haar al heel lang als mol, Sanne waarschijnlijk ook al een poosje. Ondertussen stelden de mollenstreken bar weinig voor. Teleurstellend. :(

Mijn complimenten aan degenen die de plusjeshint hebben gevonden, en ook nogmaals complimenten voor Heinz omdat hij het op tv zo overtuigend wist uit te leggen. ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline xLindaaa

• Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
« Reactie #658 Gepost op: 25-03-2010, 22:28:11 »
Heinz goed gedaan Mathijs van Nieuwkerk zou wel onder de indruk zijn :P Kim was ook verbaasd dat wij dit allemaal al wisten!! Met haar ge+

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #659 Gepost op: 25-03-2010, 22:29:08 »
Heinz goed gedaan Mathijs van Nieuwkerk zou wel onder de indruk zijn :P Kim was ook verbaasd dat wij dit allemaal al wisten!! Met haar ge+
matthijs kijkt widm niet hoor, daar durf ik goud op te verwedden
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!