Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 195653 keer)

Offline peking-eend

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #660 Gepost op: 25-03-2010, 22:45:43 »
Wat mij opviel bij KIM was dat het allereerste dat ze zei toen ze de test ging maken: Kennis Is Macht

Rare uitspraak en / of toevallig gelijk aan d'r naam.....

Dat postte ik op de 1e pagina van het KIM topic (als eerste)...
Daar ben ik stiekem heel trots op
:-)

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!
« Reactie #661 Gepost op: 25-03-2010, 22:54:27 »
 ::megafoon::Dikke afterparty in de Kim-Tunnel!
Inkom:
Free drinks voor Kim-aanhang
Al de rest: passeren aan de inkom, tientje betalen en even je trots inslikken.

Dresscode: Ninja
« Laatst bewerkt op: 25-03-2010, 23:00:02 door feniks »

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #662 Gepost op: 25-03-2010, 22:56:35 »

Ah, geen jurk met bloemen erop? Ketting met plusje wel verplicht, neem ik aan?
No Milk today???

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #663 Gepost op: 25-03-2010, 23:00:25 »
Inkom:
Al de rest: passeren aan de inkom en even je trots inslikken.

Lets Party ...... (sorry ninjapak zat net in de was ....)

::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie::

::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::dans:: ::dans:: ::dans:: ::dans:: ::dans::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

revadebe

• Gast
« Reactie #664 Gepost op: 25-03-2010, 23:03:00 »
Helemaal mee eens. Grote blunder was dat mollen met die foto.

Dat was voor mij juist dé reden om Kim al min of meer te schrappen in aflevering 1. Gelukkig ben ik op die beslissing later nog wel weer teruggekomen. :D

Offline Bubbeltje

• Forumlid
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
« Reactie #665 Gepost op: 25-03-2010, 23:06:08 »
Tsja, ik heb een beetje een dubbel gevoel over Kim. ::trots::
Enerzijds is ze best 'n goede mol geweest, want ze stond tijdenlang onderin de peilingen op alle fora.
Anderzijds zaten sommige kandidaten al vanaf het begin met hun neus bovenop Kim en zijn daar ook niet meer vanaf geweken. Blijkbaar was ze toch niet zo subtiel. ;)
Dat sommigen hier teleurgesteld zijn Kan Ik Mee instemmen.
Kijk ergens hoopte ik toch nog op een verrassing. Iets zoals dat Sanne het zou zijn ofzo. Maar die kans was eigenlijk al verkeken. ;)
De hints heeft het forum hier er in ieder geval uitgevist, complimenten richting Heinz die Kim heeft laten blozen op tv. ::bravo::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #666 Gepost op: 25-03-2010, 23:45:42 »
Vanaf aflevering zat ik op Kim en de komende 40 weken ga ik er niet vanaf ook.. ;D

Ze heeft het prima gedaan. Het wordt moeilijker en moeilijker om De Mol te spelen, maar ze heeft geen €0,- binnengehaald. Niet de beste Mol, maar ook zeker niet de slechtste. Een goede middenmoter dus! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #667 Gepost op: 25-03-2010, 23:48:09 »
Inkom:
Al de rest: passeren aan de inkom, tientje betalen en even je trots inslikken.

*slik*
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #668 Gepost op: 26-03-2010, 01:38:30 »
Kim was in de eerste afleveringen een brutale Mol en dat is een gedurfde en bewonderenswaardige manier van spelen geweest! Daardoor heb ik net als vele anderen Kim lang totaal niet als Mol gezien. ::bravo::

Maar ze bleef zo consequent geen geld verdienen dat ze het eigenlijk wel moest zijn, en daardoor ben ik (ook vanwege het vertrek van Arjen) toch nog op het goede spoor gekomen.

En dat ik het laatste stukje van de kettingtheorie van Pharos heb gevonden (Japanse teken voor 10) vind ik wel erg leuk. Ik hoop niet dat Kim het erg vervelend vond bij DWDD, maar daar zal ik het zaterdag wel even met haar over hebben. ::trots:: ::rofl::

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #669 Gepost op: 26-03-2010, 08:59:50 »
Haha, ik ben nu ook zeer benieuwd naar hoe zij zich voelde @ DWDD na jouw betoog :)!! Tot overmaat van ramp ook nog WIDM samen met jou kijken... ;) We gaan haar morgen zeker aan de ketting slaan en aan de tand voelen. En met die ketting, daar ben ik ook zeer blij om! Toen ik het zag en uit haar mond hoorde  ::oink:: !! Goed, het lag er al dik bovenop, bijna te dik :)! Prachtige serie, leuke groep, mooie opdrachten/locaties en gedurfde mol. Avro/IDTV en iedereen bedankt!

Ps. Het was een "aparte" hanger, had ze die bij DWDD wel om of zat ze zo lekker iedereen te fucken [aangezien het "+" hangertje er niet aan hing...] Hopelijk is hij morgen wel compleet, voor de veiling... Bied plz niet al te hoog, ben maar arme student... Heinz, zullen we hem anders gaan "delen"? Jij in het weekend, ik door de week ;)

Nu zo'n tien maanden wachten :(
« Laatst bewerkt op: 26-03-2010, 09:24:56 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #670 Gepost op: 26-03-2010, 09:52:50 »
Vanaf aflevering zat ik op Kim en de komende 40 weken ga ik er niet vanaf ook.. ;D

Dat zou je wel willen ......  ::love::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #671 Gepost op: 26-03-2010, 10:04:17 »
Tja. Wéér verkeerd. En er waren nog wel zoveel molacties die ik wel opgemerkt heb, maar ja, als je eenmaal in de 'niet Kim'-tunnel zit kom je er niet zo snel meer uit  ::schaam::.

Ik dacht van tevoren dat ik Kim geen leuke Mol zou vinden, maar dat bleek nog best mee te vallen.

Bovendien, dat we dit jaar een in Groningen geboren winnaar en Mol hadden is ook wel goed voor de provinciale trots. (Had Arjen maar een beetje beter z'n best gedaan) :P

"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Rock23

• Forumlid
« Reactie #672 Gepost op: 26-03-2010, 12:10:03 »
Vond Kim echt een slechte mol. In de opdracht met Angela en Karel ging ze de kandidaat uithangen, terwijl Angela en Karel haar als mol aan zouden moeten wijzen...

Ongelooflijk. Begin dan die opdracht en zorg dat je hem niet haalt.. en doe dat opvallend.. Maar nee. Kim liet ze na veel moeite Pategonië en Mali zeggen. "Weer 500 euro in de pot" hoorde ik Angela denken..  ::ohno::

Scheelde toch €6000,- voor de pot. Niet goed te praten.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #673 Gepost op: 26-03-2010, 12:23:40 »
Vond Kim echt een slechte mol. In de opdracht met Angela en Karel ging ze de kandidaat uithangen, terwijl Angela en Karel haar als mol aan zouden moeten wijzen...

Ongelooflijk. Begin dan die opdracht en zorg dat je hem niet haalt.. en doe dat opvallend.. Maar nee. Kim liet ze na veel moeite Pategonië en Mali zeggen. "Weer 500 euro in de pot" hoorde ik Angela denken..  ::ohno::

Scheelde toch €6000,- voor de pot. Niet goed te praten.

Wat een onzin zeg! En als deze opdracht op dezelfde manier wel gelukt was? Niet alle acties van De Mol lukken, hoe jammer dat ook is. Maar om Kim zo aan te vallen, beetje jammer! En als je goed naar Kim geluisterd had, snap je wel waarom ze zo deed. Helaas kozen Karel en Angela voor Frits, maar Kim heeft in deze opdracht zeker haar best gedaan!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #674 Gepost op: 26-03-2010, 12:52:51 »
Goed gedaan Molletje vond je een leuke Mol. ::jaja:: ::bravo::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #675 Gepost op: 26-03-2010, 13:44:28 »
YES, al vanaf de kandidatenvoorstelling de juiste mol en dankzij Kim ook ee tweede plaats in de pool en een 9e plaats in de molbeurs! Complimenten aan Kim, want ze heeft het heel goed gedaan! Helaas waren er een paar heel goed oplettende kandidaten, maar ondaks alles: super gedaan!

Alleen jammer dat niet iedereen het accepteert dat Kim de mol is, want waarom zou je anders zo negatief zijn over een mol. Het is ieder jaar weer raak dat de meeste kritiek komt van degenen die in de tunnel van een ander zaten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #676 Gepost op: 26-03-2010, 14:03:25 »
Wat een onzin zeg! En als deze opdracht op dezelfde manier wel gelukt was? Niet alle acties van De Mol lukken, hoe jammer dat ook is. Maar om Kim zo aan te vallen, beetje jammer! En als je goed naar Kim geluisterd had, snap je wel waarom ze zo deed. Helaas kozen Karel en Angela voor Frits, maar Kim heeft in deze opdracht zeker haar best gedaan!

Hoewel ik Kim hoegenaamd geen topmol vind - daarvoor was ze na een gedurfde start te passief imo - begrijp ik haar tactiek in deze opdracht wel. Ze wil de gedreven kandidaat uithangen waardoor ervaren rotten zoals de voormalige presentatoren zouden denken dat zij de Mol is juist omdat ze zich zo wil profileren als topkandidaat. Dit vind ik net één van de weinige opdrachten waar Kim zich als een Mol gedragen heeft.

@ LdHmolletje: mijn teleurstelling heeft in geen geval te maken met één of ander tunneleffect. Ik zat nl. goed deze keer. :D Maar eigenlijk zit ik zelfs het liefst fout. Ik vind Kim gewoon een zoutloze passieve Mol die weinig intelligente Molacties op haar naam heeft staan. En als drie van de vier overgebleven kandidaten al zeker weten dat jij de Mol bent - waarvan twee zelfs al van in het prille begin - dan kun je onmogelijk van een geslaagde Mol spreken.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #677 Gepost op: 26-03-2010, 14:06:51 »
@ LdHmolletje: mijn teleurstelling heeft in geen geval te maken met één of ander tunneleffect. Ik zat nl. goed deze keer. :D Maar eigenlijk zit ik zelfs het liefst fout. Ik vind Kim gewoon een zoutloze passieve Mol die weinig intelligente Molacties op haar naam heeft staan. En als drie van de vier overgebleven kandidaten al zeker weten dat jij de Mol bent - waarvan twee zelfs al van in het prille begin - dan kun je onmogelijk van een geslaagde Mol spreken.
Maar nadat al vanaf aflevering 1 Frits en Erik op haar zaten, heeft alleen Sanne haar nog verdachtigd. Verder helemaal niemand, dus dat zegt toch ook wel wat, lijkt mij...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #678 Gepost op: 26-03-2010, 14:18:31 »
hilarisch dat er nog steeds staat: "[kandidaat] KIM is de mol".  vind ik "[mol] KIM" beter :P

Offline xLindaaa

• Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
« Reactie #679 Gepost op: 26-03-2010, 15:01:04 »
Haha ik weet al waarom ik eerst op Arjen zat :P Hij zat aaaaaaltijd bij Kim in de groep!!!