Kim, ik vond je een goede mol. Weinig spectaculaire acties, vooral subtiel. Je hebt gedaan wat een mol moet doen, mollen, meegaan in foute acties van anderen, aandacht geven aan domme dingen, het spel subtiel de foute richting op sturen en als je uit beeld bent lekker tijdrekken. Wat wel jammer was, was dat je weinig invloed leek te hebben, maar ik denk dat dat vooral kwam omdat Frits en Erik zo vol op jou zaten vanaf het begin. Daardoor heb je volgens mij ook minder kunnen doen. Als twee, later drie mensen je verdenken gaan ze jouw suggesties niet zo snel meer opvolgen. Verder heb ik je aan het begin niet zo hard verdacht omdat je meteen aan met mollen sloeg, echt cool, ik dacht dat het een kandidaten-molactie was en daarmee heb je me wel op het verkeerde been gezet, al heb ik je nooit afgeschreven als mol. Pas toen Arjen, die veel meer invloed op het spel leek te hebben en meer 'heldenacties' had, ben ik jou gaan verdenken. Mede dankzij de ketting-theorie. De uitslag was daardoor weinig verrassend meer, maar met het vanaf het begin mollen vond ik je wel een stoere mol.
O ja, en voor de productie: heel leuk dat in de laaste aflevering zoveel tijd werd genomen voor de mollenacties ipv geklets van kandidaten. Super!
Ik heb weer genoten van een prachtige serie. Dank
tot 2011