Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 195645 keer)

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!
« Reactie #680 Gepost op: 26-03-2010, 15:15:34 »
Maar nadat al vanaf aflevering 1 Frits en Erik op haar zaten, heeft alleen Sanne haar nog verdachtigd. Verder helemaal niemand, dus dat zegt toch ook wel wat, lijkt mij...

Dat zegt idd veel: in het begin van de reeks heeft ze opzichtig gemold en nadien kwam ze er niet meer aan te pas. Niet bepaald een compliment voor een goeie mol m.a.w.

Offline annebeth

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
« Reactie #681 Gepost op: 26-03-2010, 15:39:55 »
Erik en Frits zaten hierdoor wel al vanaf afl 1 op de goede mol! Ik denk dat het nog nooit gebeurd is dat er een kandidaat direct op de goede mol zat en ook bleef. Laat staan 2.
Ik vind het beter dat de kandidaten de mol niet verdenken en de kijker wel dan omgekeerd.
De montage kan onze verdenkingen namelijk sterk beïnvloeden, maar de kandidaten hebben hier geen last van!

Ik vond het wel verbluffend om te zien dat iedereen eigenlijk vrij snel in zijn tunnel zat dit jaar, en dat bijna geen enkele kandidaat er uit is gekomen. Sommigen zaten meteen goed, gelukkig voor hun, want als ze op een ander zaten denk ik dat ze daar niet meer van af waren geweken en niet terug op Kim zouden komen. Wel interessant om te zien, want inderdaad, volgens mij zaten kandidaten nooit zo snel goed vanaf het begin.

Ik vond Kim wel een oke mol, ze had er echt lol in, en dat vond ik erg leuk om te zien in aflevering 10. Niet de beste, niet de slechtste, gewoon goed, en vooral echt weinig geld ingebracht zonder meteen topverdacht te zijn. Dat is toch wel een prestatie :)

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #682 Gepost op: 26-03-2010, 16:21:16 »
Vanaf aflevering zat ik op Kim en de komende 40 weken ga ik er niet vanaf ook.. ;D

Ze heeft het prima gedaan. Het wordt moeilijker en moeilijker om De Mol te spelen, maar ze heeft geen €0,- binnengehaald. Niet de beste Mol, maar ook zeker niet de slechtste. Een goede middenmoter dus! ::ok::

Voor iemand die gewend is aan camera-acteren heeft ze mij in ieder geval geen moment overtuigd dat ze een kandidaat was. Ik heb haar echt in geen enkele 'kandidaat'-biecht authentiek gevonden. De enige reden dat misschien niet iedereen Kim bovenaan zijn verdachtenlijstje had staan is vast en zeker omdat sommigen een Nadya Hupser gevoel hadden bij Kim en vurig hoopten dat Kim niet de mol zou zijn, dat de AVRO slimme montages had toegepast en dat we allemaal van onze stoel zouden vallen als Sanne toch de mol bleek. Of Frits. Vandaar de teleurstelling, denk ik.

En het is niet steeds moeilijker om de mol te zijn. Je moet er alles aan doen om een kandidaat te lijken. Meedogenloos irritant zijn in je fanatisme (Miloeska). Iedereens beste vriend zijn en iedereen helpen (Dennis Wening). Of op commando enorm kunnen huilen (zoals Inge Iepenburg)

En ik geloof zeker en vast dat er met de poll op de AVRO site waarin Kim zowat helemaal onderaan als verdachte stond enorm gemold is ;-)

Nee, leuke kandidaten dit jaar, maar echt geen spannende, geraffineerde mol wat mij betreft. Ik ga maar eens solliciteren bij de AVRO denk ik ;-)
C'est le Fruit!

Offline Risjaar

• Forumlid
« Reactie #683 Gepost op: 26-03-2010, 16:25:13 »
je was geweldig kim, en ongelofelijk dat men hier je niet zo'n goede mol hebben
maar op de avro site (normale kijker site) was je voortdurend het minst verdacht
en hier ben je tot op de helft ook totaal niet verdacht
iedereen dacht dat jij het er zo dik bovenop legde dat je de mol niet kon zijn

je hebt het fantastisch gedaan, de hints waren dit jaar helaas te makkelijk ::jaja::

Weet je wat ik denk: dat de redactie van Wie is de Mol ook wel door had, dat het er dik bovenop lag met Kim en dus hebben ze er alles aan gedaan om Kim montage-technisch niet in de spotlight te zetten. Dus lekker manipuleren die poll. ;-)
C'est le Fruit!

Offline Risjaar

• Forumlid
« Reactie #684 Gepost op: 26-03-2010, 16:39:31 »
Maar goed, gelukkig heeft Kim ook veel kijkers wel verrast. Ik moest gewoon even ventileren.

Maar toch: een fanatieke mol, die recht onder je ogen saboteert, een geloofwaardige kandidaat kan neerzetten lijkt me eindelijk wel eens leuk. Seizoen elf, het seizoen van de gekken? Brigitte Kaandorp de Mol? Lijkt me nu al GEWELDIG :)
C'est le Fruit!

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #685 Gepost op: 26-03-2010, 16:43:16 »
Mijn droom is nog steeds Herman Finkers in WIDM  ::trots::

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #686 Gepost op: 26-03-2010, 19:18:54 »
Het wordt inderdaad steeds moeilijker om de mol te zijn, met zoveel goed oplettende molloten ;D
Maar ja ik zie liever ook een mol als Dennis Weening, ik vond hem eigenlijk de beste van de BN'ers!

Toch nog steeds heel goed gedaan Kim! Je hebt het spel fantastisch gemold!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #687 Gepost op: 26-03-2010, 19:26:30 »
Maar goed, gelukkig heeft Kim ook veel kijkers wel verrast. Ik moest gewoon even ventileren.

Maar toch: een fanatieke mol, die recht onder je ogen saboteert, een geloofwaardige kandidaat kan neerzetten lijkt me eindelijk wel eens leuk. Seizoen elf, het seizoen van de gekken? Brigitte Kaandorp de Mol? Lijkt me nu al GEWELDIG :)
niet mee eens, kijk eens naar de pool op deze site, kim was in het begin totaal niet verdacht
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #688 Gepost op: 26-03-2010, 20:52:47 »
Tsja, de "fout" die kim heeft gemaakt is het opzichtig mollen in aflevering 1. Op dat moment dacht ik, dat is te opzichtig, helemaal in aflevering 1. Maar als je kijkt naar de kandidaten hebben hierdoor frits maar vooral erik haar al vanaf het begin verdacht. In de rest van de serie zijn er naast verdenkingen van sanne geen verdere verdenkingen. Verder heb ik een aantal mollenstreken van kim wel gezien en genoemd maar niet erbij nagedacht dat zij de mol was omdat frits (wanneer hij de mol zou zijn)met 3 opdrachten 7600 euro uit de pot zou halen - 3000 holland village, - 3000 als hij de mol zou zijn en - 1600 in het bos. En het veranderende gedrag/karkater van sanne was voor mij ook iets dat zorgde voor twijfel. Al met al waren de molacties van kim niet slecht maar ook niet supergoed. Bovendien heeft ze zelf bijna geen euro in de pot gebracht Dus in de top 6 van BN'er mollen zou ze voor mij in de middenmoot plek 3/4 terecht komen. Toch was kim een redelijk goede mol in deze serie, ze had echt plezier in wat ze deed en wist ook slim gebruik te maken van verdachtmakingen naar anderen toe.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #689 Gepost op: 26-03-2010, 22:25:52 »
Ik wou het even laten bezinken voordat ik hier een reactie poste over Kim. Helaas ben ik nu niet helemaal helder, dus kan ik alsnog geen uitgebreid verhaal typen, maar het volgende wou ik toch even kwijt... Kim, ik vond je een leuke en goede mol, ondanks dat ik vanaf aflevering 1 op je zat. Je hebt het spel subtieler gespeeld dan ik had verwacht, maar bent zeker wel zeer actief geweest met het verpesten van opdrachten en heb dan ook vrij weinig geld binnen gehaald. Goed gespeeld!  ::bravo::

Er zal binnnekort nog eens een uitgebreidere reactie volgen.

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #690 Gepost op: 28-03-2010, 23:06:27 »
Kim, ik vond je een goede mol. Weinig spectaculaire acties, vooral subtiel. Je hebt gedaan wat een mol moet doen, mollen, meegaan in foute acties van anderen, aandacht geven aan domme dingen, het spel subtiel de foute richting op sturen en als je uit beeld bent lekker tijdrekken. Wat wel jammer was, was dat je weinig invloed leek te hebben, maar ik denk dat dat vooral kwam omdat Frits en Erik zo vol op jou zaten vanaf het begin. Daardoor heb je volgens mij ook minder kunnen doen. Als twee, later drie mensen je verdenken gaan ze jouw suggesties niet zo snel meer opvolgen. Verder heb ik je aan het begin niet zo hard verdacht omdat je meteen aan met mollen sloeg, echt cool, ik dacht dat het een kandidaten-molactie was en daarmee heb je me wel op het verkeerde been gezet, al heb ik je nooit afgeschreven als mol. Pas toen Arjen, die veel meer invloed op het spel leek te hebben en meer 'heldenacties' had, ben ik jou gaan verdenken. Mede dankzij de ketting-theorie. De uitslag was daardoor weinig verrassend meer, maar met het vanaf het begin mollen vond ik je wel een stoere mol.

O ja, en voor de productie: heel leuk dat in de laaste aflevering zoveel tijd werd genomen voor de mollenacties ipv geklets van kandidaten. Super!  ::bravo:: Ik heb weer genoten van een prachtige serie. Dank  ::bravo:: tot 2011
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #691 Gepost op: 30-03-2010, 20:51:00 »
HAHA. Ik zie nu pas dat er bovenaan www.wieisdemol.nl nu van het WIDM logo een pijltje naar Kim staat. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #692 Gepost op: 30-03-2010, 20:57:49 »
Ben ik nog welkom in de Kim-tunnel? Of istie al ingestord?
Why don't I ever listen to me?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #693 Gepost op: 30-03-2010, 21:08:22 »
HAHA. Ik zie nu pas dat er bovenaan www.wieisdemol.nl nu van het WIDM logo een pijltje naar Kim staat. ;D
Oooh, we hadden het al lang kunnen weten! :P
The British are not impressed.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #694 Gepost op: 30-03-2010, 21:13:43 »

Zou leuk zijn. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #695 Gepost op: 30-03-2010, 21:25:17 »
Zou leuk zijn. ::rofl::
We wisten het toch al? Kennis Is Macht, de auto, de kruisjes en plusjes, de ketting... ::tandpastasmiley::
Tell me what your telescope says

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #696 Gepost op: 30-03-2010, 22:11:08 »
Oooh, we hadden het al lang kunnen weten!

Maar die lamp boven Kim stond er WEL al die tijd al. In de top-10 gevonden hints staat die toch wel hoog in mijn opinie!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #697 Gepost op: 31-03-2010, 21:21:11 »
Ben ik nog welkom in de Kim-tunnel? Of istie al ingestord?

Nee natuurlijk niet. Deze tunnel is als enige blijven staan. Dus welkom bij de after-party in de Kim-tunnel. Al zijn een hoop molloten ook weer voorzichtig aan het vertrekken om hun rest-van-het-jaar-leven weer op te pakken.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #698 Gepost op: 31-03-2010, 21:49:09 »
Onder de grond leven is toch gezond  ::hypocriet::
De Kim-tunnel is voorlopig nog best gezellig hoor!
Tell me what your telescope says

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #699 Gepost op: 1-04-2010, 10:39:32 »
om hun rest-van-het-jaar-leven weer op te pakken.

Ach, da's ook een tunnel, kun je net zo goed in die van Kim blijven  ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)