Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Alleen de code (achter de v=) tussen de youtube tags zetten wil ook wel eens helpen...
Ik kon geen 'wie is de mol in de media'-topic/pagina vinden m.b.t. 2010... dus mijn gemeende excuses als dit al ergens te vinden is.
Nu ik toch bezig ben. Ik kwam ook het onderstaande fragment tegen. Ken het programma verder niet. Dit is waarom ik haar leuk vindt...
Is het al 07-01-10?...
Inderdaad een geweldig fragment, wat kan die vrouw heerlijk lachen!Is het al 07-01-10?...Word ongeduldig...
Nog 22 dagen. Gewoon niet teveel aan denken. Werkt het beste denk ik. Overigens voelt het alsof de serie al lang en breed van start is, zoveel is er te doen om de mol!
Mijn indruk van haar is "een auto-cue voorleesschaap", maar dat kan ongetwijfeld nog veranderen.
ik denk dat ze de mol wel eens kan zijn. En tot nu toe heb ik het best wel goed gehad bij me eerste keuze's:seizoen 5: yvonseizoen 6: peggy seizoen 7: ingeseizoen 8: patrickseizoen 9: jonseizoen 10: lorettadus tot nu toe 3 uit de 5 keer eerste gevoel juist vind ik best wel netjes:P
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
565 gasten en 1 vaste bezoeker