Auteur Topic: [Kandidaat] MANUEL is niet de mol  (gelezen 56760 keer)

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] MANUEL is niet de mol
« Reactie #140 Gepost op: 23-01-2010, 00:09:14 »
idd.. voor de mensen die de eerste 2 weken niet hadden gekeken of gwn waren vergeten wie manuel was...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Silvermaiden

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 23-01-2010, 12:01:01 »
Bij Roeland hebben ze hem toch ook nog even kort in beeld gebracht dat hij te ziek was om mee te doen enzo? Vond dit ook erg raar gegaan zo.

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #142 Gepost op: 23-01-2010, 12:03:04 »
En dan wel die beelden van de wasserette????
Heel bijzonder ja.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 23-01-2010, 17:59:48 »
En dan wel die beelden van de wasserette????
Heel bijzonder ja.

Idd, viel me ook al op. De beelden van de wasserette zijn toch totaal overbodig?!
--> Of, er moet een hint in zitten.

Maar nu even On Topic.
Idd, ERG raar einde.
Bijna te raar, om een einde te zijn!
Stelletje molloten...

Offline sijb

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #144 Gepost op: 24-01-2010, 14:57:52 »
Idd, viel me ook al op. De beelden van de wasserette zijn toch totaal overbodig?!
--> Of, er moet een hint in zitten.

Maar nu even On Topic.
Idd, ERG raar einde.
Bijna te raar, om een einde te zijn!

Volgens mij was hij toen op bed of al naar huis toe!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #145 Gepost op: 24-01-2010, 15:03:47 »
Kwam er eigenlijk nog een outro van Roeland destijds?  Wie heeft die aflevering bij de hand en kan dit even nakijken?

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 24-01-2010, 15:14:58 »
Kwam er eigenlijk nog een outro van Roeland destijds?  Wie heeft die aflevering bij de hand en kan dit even nakijken?
Ik weet nog uit mn hoofd dat je idd wat beelden zag van Roeland door de serie, plus een voice over van hemzelf dat ie te ziek was om verder te gaan, plus wat beelden van hem aan het infuus enzo. Dus je had iig een afscheid van hem.  :-\\
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #147 Gepost op: 24-01-2010, 15:15:36 »
Is terug te kijken via WIDM.nl.

Roeland komt aan het woord, er zijn foto's te zien van hem met een infuus in zijn arm en dan een montage van hem in opdrachten. Dus alles wat we bij manuel niet gezien hebben.

Link, rond minuut 46
« Laatst bewerkt op: 24-01-2010, 15:18:10 door Rat »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #148 Gepost op: 24-01-2010, 15:34:42 »
Oke, bedankt, misschien toch een kleine hoop dat Manuel nog terug komt.

Offline Kymela

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 24-01-2010, 17:09:01 »
manuell komt vast terug:]
 ::ok::

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 24-01-2010, 17:15:31 »
ga dr niet vanuit, maar het zou wel heel leuk zijn ::love::

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #151 Gepost op: 24-01-2010, 17:51:04 »
Ik denk niet dat ie nog terugkomt, dat zou betekenen dat we naast Barbara ook Manuel af zouden kunnen schrijven als Mol.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #152 Gepost op: 24-01-2010, 21:25:08 »
Ik denk niet dat ie nog terugkomt, dat zou betekenen dat we naast Barbara ook Manuel af zouden kunnen schrijven als Mol.

Als Manuel volgende week terugkomt is hij mijn mol. De mol maakt zich in aflevering 3 bekend, wat een prachtige manier om dat te doen door de Mol een hele aflevering lang niet in beeld te nemen.

Ook de Schiffers hint 'together alone' zou er dan op slaan.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #153 Gepost op: 24-01-2010, 21:27:59 »
Als Manuel volgende week terugkomt is hij mijn mol. De mol maakt zich in aflevering 3 bekend, wat een prachtige manier om dat te doen door de Mol een hele aflevering lang niet in beeld te nemen.

Ook de Schiffers hint 'together alone' zou er dan op slaan.
ik schrijf manuel meer af omdat loretta volledig op hem zat ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 24-01-2010, 23:00:24 »
jammer dat de mol ziek werd,,,, neemt erik het na een gezellig telefoongesprekje... :)
Keep Watching

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #155 Gepost op: 25-01-2010, 16:57:36 »
Jammer dat Manuel eruit ligt. Ik had in hem een zekere finalist gezien met kansen op het zijn van de mol; maar helaas, het mocht niet zo zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Irving

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 25-01-2010, 21:44:36 »
Nou, tijd voor een complottheorie voor een keertje xD De Mol kan ziek worden, en daar moet een oplossing voor worden verzonnen. De hele show afblazen is te extreem, in plaats daarvan moet gedaan worden alsof er niets aan de hand is. Het volgende kan: Manuel was de Mol en werd ziek. Toen heeft hij een mobiel in een envelop gedaan, want er moet toch iemand de Mol zijn. Degene die de mobiel zou pakken zou zijn opvolger zijn, in dit geval Erik, en krijgt instructies van Manuel via de telefoon voor de opdrachten.

De Mol zal zich bekend maken in aflevering 3, dat heeft hij dus misschien via de telefoon gedaan met Erik. Overigens krijgt Arjen tijdens de test de vraag "De Mol is een", waarop volgt "Ik zeg het gewoon, een telefoon" (gezegd door Erik). Misschien kan je "De Mol zal zich bekend maken in aflevering 3" verbinden met dat Erik bekend maakte in de bus dat hij de telefoon had.

Ik lees hierboven dat de schiffers-hint "Together alone" was, en je kunt zelf wel verzinnen hoe deze hint hierin zou passen. Together (Erik en Manuel) enzo -.-

Niet dat ik er heilig in geloof, maar mocht volgende aflevering niets gedaan worden met de telefoon, dan is het denk ik wel op zn minst de moeite waard om hiermee rekening te houden.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2010, 21:46:43 door Irving »

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #157 Gepost op: 25-01-2010, 21:49:17 »
Maar hoe kon PJ al in aflevering 1 weten dat de Mol ziek werd en zich openbaar zou gaan maken?

Verder zou het wel zou kunnen gebeurd zijn idd! Maar ik denk niet dat het de enige optie is.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Irving

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 25-01-2010, 22:02:12 »
Nouja, het vreemde is dat de Mol zich bekend zou maken in aflevering 3 en daar is niets mee gedaan, of iedereen moet het gemist hebben -.- Wil niet te voorbarig doen en allerlei dingen eromheen verzinnen, maar de volgende 2 dingen zouden een beetje aannemelijk zijn om dat te verklaren:
- Manuel is niet ziek, dit is gepland, vandaar de hint "niets is wat het lijkt" (maar eerlijk gezegd zie ik het niet voor me dat de redactie zoiets zou verzinnen, dus laat deze mogelijk maar zitten -.-).
- Oorspronkelijk was iets anders gepland, maar omdat Manuel ziek was moest er wel een vervangende oplossing voor komen, en hebben ze dit als alternatief gekozen.

Maargoed, had gewoon zin om iets te posten ergens -.- wil dus niet voorbarig doen, maar de volgende aflevering afwachten, want als we niets zien met het mobieltje voor een opdracht, dan kan je er wat serieuzer rekening mee houden. Leuk detail is trouwens dat Manuel in de leader telefoneert met eenzelfde soort telefoon (maar Arjen ook, dus dat is dan weer jammer -.-).

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #159 Gepost op: 25-01-2010, 22:13:02 »
Manuel kon de mol gewoon niet geweest zijn, loretta die had de eerste test volledig op hem ingevuld en viel af
heeft soms niemand naar schiffers.fm geluisterd ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!