-Ik denk na afl.2 dat Sanne best wel eens de mol zou kunnen zijn. Als je de afl. één keer bekijkt valt het niet zo op en lijkt ze zelfs goede dingen te doen. Maar na twee keer kijken heb ik daar mijn twijfels over.
-Ze kweekt eerst good -will door te roepen hé die Japanse letters staan ook op die borden en vraagt zelfs om een complimentje van Tim en Manuel. Vervolgens gaan ze daar kijken maar vinden geen koker. Kan zijn dat Sanne die daar weggepakt heeft of bedekt of zo? In elk geval heeft haar zgn. goede ingeving ze weinig opgeleverd.
-Als het team van Sanne, Tim en Manuel één koker hebben stelt
Sanne voor om het daar bij te laten en vast de tram in te stappen. Dat is van belang omdat zij er dan voor kan zorgen dat de aandacht van de laptop wordt afgeleid (hoe dit gebeurt zien we natuurlijk niet in beeld). Dus hoe eerder hun groepje de tram in zou gaan hoe groter de kans voor de mol om die laptop op de één of andere manier buiten beeld te krijgen. Sanne beweert later dat ze die laptop niet gezien heeft...
Als ze met Arjen bij de laatste opdracht wegrent gaat zij die open deur wel binnen waar Arjen voorbij rent en drukt vliegensvlug de knop in. Op het scherm is dan de draaimolen te zien die voor veel verwarring zorgt bij de rest van de opdracht. (had Sanne voorkennis?) In de biecht zegt ze nadrukkelijk dat ze niet begreep waarom Arjen er voorbij liep zodat Arjen verdacht overkomt.
-Ze liegt tegen Tim over haar jokers en Tim neemt daar direct genoegen mee.
-Manuel roept hardop over Sanne, de mol en stemt ook echt op haar. Hij zat bij haar in het groepje en heeft alles van dichtbij meegemaakt....
-Ik vraag me af of de opmerking van Sanne over haar lichtblauwe broekpak nog een hint bevat? Beetje gek dat ze zei ben bang dat er vlekken opkomen.
-En ze is natuurlijk een erg goede actrice.. Als er iemand afvalt bijv. lijkt ze me niet echt oprecht, maar meer een rol spelen.
-Het zou zomaar kunnen.....(ga nog niet een tunnel in want dat is gevaarlijk zo vroeg in de serie)
Vr. groetjes aan: