Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137507 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #180 Gepost op: 17-01-2010, 16:22:02 »
Je weet toch dat na de PJ uitleg er altijd nog een extra uitleg voor de kandidaten aanwezig is? Ze mogen ook nog vragen stellen over de opdracht, dus lijkt me logisch dat de vraag opkomt, wanneer precies mgen we de kokers openen?
The British are not impressed.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 17-01-2010, 16:35:34 »
Maar ze blijft wel mijn favoriete kandidaat. ;)

Ze is ook mijn favoriete kandidaat! ;D Bedankt voor de leuke foto, Heinz!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #182 Gepost op: 17-01-2010, 16:37:34 »
Maar sowieso slaat 'hier' op de tram, omdat ze daar op dat moment zijn. Dus het lijkt me wel duidelijk dat ze weer in de tram geopend moesten worden.
En waarom zou Sanne iets vasthouden, laat staan gaan schrijven op het moment dat de groepsfoto gemaakt wordt  ???
Het is inderdaad lastig te zien wat het is, het lijkt op een soort kaart maar ik zou niet weten waarom ze die vast zou hebben.
Haar molboekje is mintgroen dus dat kan het niet zijn.

Offline sijb

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 18-01-2010, 00:30:34 »
Maar sowieso slaat 'hier' op de tram, omdat ze daar op dat moment zijn. Dus het lijkt me wel duidelijk dat ze weer in de tram geopend moesten worden.
En waarom zou Sanne iets vasthouden, laat staan gaan schrijven op het moment dat de groepsfoto gemaakt wordt  ???
Het is inderdaad lastig te zien wat het is, het lijkt op een soort kaart maar ik zou niet weten waarom ze die vast zou hebben.
Haar molboekje is mintgroen dus dat kan het niet zijn.

Simpel blijven denken! Als kandidaat wil ik natuurlijk precies weten hoe iedereen staat, dat schrijft ze ergens op. Dat wil niet zeggen dat ik haar toch wel een beetje verdenk!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 18-01-2010, 00:35:17 »
Simpel blijven denken! Als kandidaat wil ik natuurlijk precies weten hoe iedereen staat, dat schrijft ze ergens op. Dat wil niet zeggen dat ik haar toch wel een beetje verdenk!

Ja, tuurlijk wil ze het opschrijven. Tijdens de groepsfoto is alleen een beetje apart moment  :D

Offline Thirza.

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 18-01-2010, 16:33:48 »
trouwens het viel me op dat bij de eerste aflevering helemaal in het begin
word er dat bordje niets is wat het lijkt vastgehouden. als ze in de bus vertrekken
naar het hotel toe nemen ze dat brodje ook mee, dat zie je in een flits voorbij gaan
want ze hebben heb tegen het raam van de bus geplakt. het is alleen tegen het raam van sanne
aangeplakt dus je ziet die tekst en dan sanne door het raam ernaast kijken
ik heb wel een print screen ervan maar hoe kan ik dat plaatsen?

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #186 Gepost op: 18-01-2010, 19:49:14 »
trouwens het viel me op dat bij de eerste aflevering helemaal in het begin
word er dat bordje niets is wat het lijkt vastgehouden. als ze in de bus vertrekken
naar het hotel toe nemen ze dat brodje ook mee, dat zie je in een flits voorbij gaan
want ze hebben heb tegen het raam van de bus geplakt. het is alleen tegen het raam van sanne
aangeplakt dus je ziet die tekst en dan sanne door het raam ernaast kijken
ik heb wel een print screen ervan maar hoe kan ik dat plaatsen?
Ik ben ook erg benieuwd wat andere molloten hier van maken? Ik heb het screenshot eerder geplaatst en toen was er geen reactie.

Ik denk zelf dat we er niet te veel achter moeten zoeken.

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #187 Gepost op: 18-01-2010, 19:50:52 »
Denk het ook niet.
Wel goed gevonden door jullie

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 18-01-2010, 19:51:47 »
Ik ben ook erg benieuwd wat andere molloten hier van maken? Ik heb het screenshot eerder geplaatst en toen was er geen reactie.

Ik denk zelf dat we er niet te veel achter moeten zoeken.

Dat denk ik ook, ze vonden het vast leuk om mee te nemen. En Sanne vond het vast grappig om het wereldkundig te maken.  :P

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #189 Gepost op: 18-01-2010, 19:53:55 »
Ik probeer bij mogelijke hints de verklaring in de laatste aflevering voor me te zien en zoiets als "de oplettende kijker had Sanne naast het bord "niets is wat het lijkt" kunnen zien zitten" vind ik nou niet echt overtuigend. Maar goed, niet alle hints zijn overtuigend geweest, dus veel hoeft dat niet te zeggen.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #190 Gepost op: 19-01-2010, 13:26:51 »
Sanne staat deze week in de Vara gids. In het interview staat:

Gisteren was de eerste aflevering van Wie is de Mol? waar ik in zat. Als ik zit te kijken heb ik nooit het gevoel dat ik het ben. Al helemaal niet bij Annie. Dan heb ik het idee dat ik de enige ben die het ziet.

Lekker dubbelzinnig...  ::oink::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #191 Gepost op: 19-01-2010, 16:14:21 »
Sanne staat deze week in de Vara gids.

Bedankt voor de tip, heb 'm meteen gekocht (prachtige cover). Mooi interview. ::ok::

Nog een leuk stukje met betrekking tot De Mol: "Een aantal mensen in de Mol hadden dat interview [Pauw & Witteman] ook gezien. Die dachten echt dat ik heel serieus zou zijn. Ze dachten dat ik in Japan speelde dat ik naief was. Maar ik was gewoon enthousiast. Dan word ik springerig en dan heb ik ook meteen zo'n Kinderen voor Kinderen-accent." ::rofl::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #192 Gepost op: 19-01-2010, 19:00:48 »
Op de een na laatste backstagefoto van aflevering 3 (zie hier) lijkt het of Sanne weer iets vasthoudt bij de groepsfoto. En als ik aflevering 1 terugkijk kan ik niet helemaal uitsluiten dat ze ook daar iets vasthoudt (en in afl. 2 meerdere dingen, zie vorige pagina). Toch iets om in de gaten te houden, misschien vormen de eerste letters van de voorwerpen een woord. (Al zou het raar zijn om weer een hint in de groepsfoto's te stoppen na Inge's handgebaren in 2007.)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #193 Gepost op: 19-01-2010, 19:11:16 »
Ik zag het ook Heinz, maar als Sanne de mol is vind ik het stom, want er zijn nu al 100 hints die op haar slaan. Maar die items moeten toch opvallen, denk ik dan:l
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #194 Gepost op: 19-01-2010, 19:12:32 »
Op de een na laatste backstagefoto van aflevering 3 (zie hier) lijkt het of Sanne weer iets vasthoudt bij de groepsfoto. En als ik aflevering 1 terugkijk kan ik niet helemaal uitsluiten dat ze ook daar iets vasthoudt (en in afl. 2 meerdere dingen, zie vorige pagina). Toch iets om in de gaten te houden, misschien vormen de eerste letters van de voorwerpen een woord. (Al zou het raar zijn om weer een hint in de groepsfoto's te stoppen na Inge's handgebaren in 2007.)

Maar Hint draagt ook weer een Rood shirt, en Barbara draagt ook haar blauwe hoed weer.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 19-01-2010, 20:07:59 »
Ik zag het ook Heinz, maar als Sanne de mol is vind ik het stom, want er zijn nu al 100 hints die op haar slaan. Maar die items moeten toch opvallen, denk ik dan:l

100 hints? Het is wel waar dat ze al veel hints heeft maar ik geloof dat dat altijd wel is bij iedereen. En er zijn maar 2 of 3 echt overtuigende hints, zoals de '3'theorie.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 19-01-2010, 21:01:16 »
Op de een na laatste backstagefoto van aflevering 3 (zie hier) lijkt het of Sanne weer iets vasthoudt bij de groepsfoto. .)

Ik vind het eruitzien als dat ze een soort riem om heeft waar ze haar handen op laat leunen a.h.w.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #197 Gepost op: 19-01-2010, 21:27:50 »
Ik vind het eruitzien als dat ze een soort riem om heeft waar ze haar handen op laat leunen a.h.w.
dacht ik ook, maar dan om de rest van haar middel zit verder niks. Of ze moet een soort van buidelzak ofzo op haar shirt moeten hebben.

Offline drag0nsden

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 20-01-2010, 16:59:45 »
Tja, over die japanse tekens op die wegwijzer:

Ik vind dat juist verdacht!

Stel je eens voor dat je ergens midden in een grote stad staat, met een woud van borden om je heen.
Verkeersborden, wegwijzers, reclameborden, etc. En dan ook nog eens met tekens die je zelf niet kent.
Wel héél erg knap dat je precies de goede eruit haalt, waar een reeks van 6 of 7 (of hoeveel waren het er eigenlijk?) tekens op staat die precies matcht!
Ténzij je natuurlijk al van te voren weet waar je heen gaat...

Misschien ben ik wel paranoia, maar dta krijge je met dit soort programmas.  ::tandpastasmiley::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #199 Gepost op: 20-01-2010, 17:03:35 »
Tja, over die japanse tekens op die wegwijzer:

Ik vind dat juist verdacht!

Stel je eens voor dat je ergens midden in een grote stad staat, met een woud van borden om je heen.
Verkeersborden, wegwijzers, reclameborden, etc. En dan ook nog eens met tekens die je zelf niet kent.
Wel héél erg knap dat je precies de goede eruit haalt, waar een reeks van 6 of 7 (of hoeveel waren het er eigenlijk?) tekens op staat die precies matcht!
Ténzij je natuurlijk al van te voren weet waar je heen gaat...

Misschien ben ik wel paranoia, maar dta krijge je met dit soort programmas.  ::tandpastasmiley::
hmmm, daar kan je wel gelijk in hebben, maar het was niet zo'n drukke hoek waar ze waren, zag er nogal rustig uit
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!