Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137480 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #360 Gepost op: 12-02-2010, 12:07:46 »
Heeft iemand bij Sanne hetzelfde Nadja Hupscher-gevoel als ik heb? Ze zit deze keer ook weer zo gruwelijk te kloten, en ik kan moeilijk geloven dat ze de mol is.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #361 Gepost op: 12-02-2010, 12:28:03 »
Heeft iemand bij Sanne hetzelfde Nadja Hupscher-gevoel als ik heb?

Ik totaal niet. Sanne speelt juist vaak een actieve rol in opdrachten terwijl Nadja er vaak maar een beetje suf achteraan liep (of helemaal niet meedeed: de olifant...)

Wel is het zo dat veel van die actieve rollen en bijbehorende acties mols en onmols kunnen worden uitgelegd. Ze speelt het spel hartstikke slim, ze slaagt er toch maar mooi in dat ze als laatste overblijft (het meest vertrouwd wordt) en dan 5 jokers kan pakken. Prachtige kandidaat, meerwaarde voor de serie (wat ik nu niet direct over Nadja zou zeggen). ::bravo:: ;D

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #362 Gepost op: 12-02-2010, 13:11:20 »
Volgens mij wordt er hier erg door een roze bril gekeken.  ;)

Ik ga nog steeds voor Sanne als mol. De vastberadenheid waarmee ze als laatste over wil blijven voor de top. Met het kanoën vond ik haar erg instabiel en wiebelig doen. Iedereen vind Arjan een mol, omdat hij graag z'n scherm wil zien. Zo zou je ook kunnen zeggen dat Sanne molt, omdat ze haar scherm niet wil zien. Ze zou met 5 jokers toch redelijk safe moeten zitten.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #363 Gepost op: 12-02-2010, 13:41:22 »
Volgens mij wordt er hier erg door een roze bril gekeken.  ;)

Hoe kom je daar nou bij? ;)

Wat betreft de kattentheorie (zie pagina terug): in aflevering 6 heb ik nog geen kat gespot. (Wel keert 'Kat' op het schoolbord terug in de foto-opdracht.)

Offline jumper

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 12-02-2010, 13:55:26 »
Wat betreft de kattentheorie (zie pagina terug): in aflevering 6 heb ik nog geen kat gespot. (Wel keert 'Kat' op het schoolbord terug in de foto-opdracht.)
Op de kano van Frits stond Tomcat

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #365 Gepost op: 12-02-2010, 14:32:04 »
Wat vervelend toch dat je iemand afschrijft vanwege kandidaatacties en dan in de volgende aflevering blijkt dat het toch geen kandidaatactis geweest hoeven te zijn.  :-\\
Ze gaat voor de jokers en wil haar scherm ook nog eens niet zien. Wel had ik het idee dat zij deze aflevering degene is die erg verdacht wordt neergezet. Veel biechts over hoe verdacht de anderen haar vinden.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #366 Gepost op: 12-02-2010, 15:45:46 »
Ik zit me overigens ook suf te rekenen, om erachter te komen of het pakken van die vijf jokers een mollenactie was.

Je zou kunnen redeneren: heb IK ze, dan heeft een andere kandidaat ze niet. Maar het maakt voor een mol toch niet uit, of iemand nou wel of niet 5 jokers pakt? Dan heeft een andere kandidaat ze immers niet. Anders gezegd: het is om het even of de mol, dan wel kandidaat A of B ze heeft. Er worden immers sowieso toch nog een paar kandidaten weggespeeld voor de finale.

Wat ik wel weet, is dat er 2500 euro te verdienen was, als iedereen voor het geld was gegaan, en die zijn nu  niet verdiend.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #367 Gepost op: 12-02-2010, 20:42:14 »
Ik krijg bij Sanne idd ook het Nadja Hupscher gevoel. Met het verschil dat ik me aan Nadja minder heb geërgerd dan nu aan Sanne. Van mij mag ze exit met d'r vage gedoe.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Yesse

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 12-02-2010, 20:45:28 »
Wel had ik het idee dat zij deze aflevering degene is die erg verdacht wordt neergezet. Veel biechts over hoe verdacht de anderen haar vinden.

Dit had ik ook. Vooral dat stukje waarin de rest van de kandidaten haar tijdens een spannend muziekje nakijken en zij een beetje stiekem door de bomen heen lacht. Wel schattig dan.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 12-02-2010, 20:45:54 »
Ik krijg bij Sanne idd ook het Nadja Hupscher gevoel. Met het verschil dat ik me aan Nadja minder heb geërgerd dan nu aan Sanne. Van mij mag ze exit met d'r vage gedoe.

Van mij ook  ::jaja:: Met name tijdens de biecht komt ze altijd zo kinderachtig over. Een mol onwaardig...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline M90

• Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 12-02-2010, 22:49:55 »
Had eigenlijk ook een beetje het idee naar een twaalfjarige te kijken. Jammer, vond haar in het begin een leuke kandidaat.

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 12-02-2010, 23:50:18 »
Dit had ik ook. Vooral dat stukje waarin de rest van de kandidaten haar tijdens een spannend muziekje nakijken en zij een beetje stiekem door de bomen heen lacht. Wel schattig dan.
Idd erg schattig met een fotocamera in haar hand na de foto opdracht  ;D . Maar wat ik vreemd blijf vinden is dat Sanne atijd naast de afvaller zit, als ze aan komen lopen loopt ze net voor Erik, het moment dat ze zo schuift dat ze pas na Erik gaat zitten kunnen we niet zien. In verschillende afleveringen is het aankomen lopen en het gaan zitten heel vreemd bij Sanne. Het lijkt me geen toeval dat de afvallers steeds naast sanne zitten.. Door de regie ingegeven lijkt me niet echt mogelijk omdat ze dan weet wie de afvaller is, maarja ik zit dan ook diep in de Sanne tunnel.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 13-02-2010, 13:50:08 »
Ik dacht echt dat ze eruit ging. Ik vond haar eerst heel leuk, maar ze wordt nu nogal vreemd. Uitspraken zoals 'EN MISSCHIEN MOET IK T HEM NU WEL LEREN WANT NU HEB IK 5 JOKERS.'

1. dat ging over Arjen en die had zelf ook 4 jokers... :-\\
En 2. wat heeft aantal jokers te maken met leren?

Ik vind dr een beetje stom worden eiglyk.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #373 Gepost op: 13-02-2010, 14:00:24 »
Ik dacht echt dat ze eruit ging. Ik vond haar eerst heel leuk, maar ze wordt nu nogal vreemd. Uitspraken zoals 'EN MISSCHIEN MOET IK T HEM NU WEL LEREN WANT NU HEB IK 5 JOKERS.'

1. dat ging over Arjen en die had zelf ook 4 jokers... :-\\
En 2. wat heeft aantal jokers te maken met leren?

Ik vind dr een beetje stom worden eiglyk.

Ze had het over Erik. Erik wou haar leren hoe je WIDM moet spelen. En omdat Sanne nu 5 jokers heeft en Erik geen, deed ze de bovenstaande uitspraak.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 13-02-2010, 14:07:38 »
Ze had het over Erik. Erik wou haar leren hoe je WIDM moet spelen. En omdat Sanne nu 5 jokers heeft en Erik geen, deed ze de bovenstaande uitspraak.

Oke dan had ik t fout, maar alsnog.. Beetje rare uitspraak.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #375 Gepost op: 14-02-2010, 21:11:30 »
De mol wil zoveel mogelijk jokers bij de tempel opdracht om twee redenen:
1) Er komt geen geld in de pot tijdens deze opdracht
2) De mol weet dat er een opdracht komt waarbij de kandidaat kan kiezen tussen geen scherm of geld uit de pot. Als een kandidaat dan veel jokers heeft van de tempel opdracht zal hij misschien kiezen voor het scherm. De mol wou dus jokers zodat kandidaten het scherm niet durven te kiezen.

Sanne en Arjen... Dan zou ik Sanne zeggen. Bij Arjen ben ik er nog niet over uit of hij nou goodwill wil creëren door het scherm te zien of een echte kandidaat is.  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #376 Gepost op: 16-02-2010, 23:04:45 »
Die allereerste kus, hè. Die kus op de wang van Loretta.

En iedere week zit ze rechts naast de kandidaat die afvalt...

Zo jammer dat we de laatste aflevering niet hebben kunnen zien of Erik zou afvallen.

C'est le Fruit!

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 18-02-2010, 11:29:26 »
Na de afleveringen nog eens grondig bekeken te hebben, heb ik nog twee (mogelijke) mol-acties van Sanne gevonden.
In aflevering 1 op de boot is zij het die zegt dat Erik op de west-toren staat, wat fout is. Dit kan je horen rond min 20.32.
In aflevering 5 bij de krater wil zij nog eens de draak controleren om zo waarschijn-lijk buiten de tijd te gaan. De groep gaat hier echter niet op in. Sanne zegt dit rond min 29.40.
In beide gevallen is enkel haar stem te horen. Bij afl 1 ben ik niet 100% zeker, maar in afl 5 is er geen twijfel mogelijk door haar zucht.
(Hopelijk staan deze nog nergens vermeld in één van de duizende berichten hier.)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #378 Gepost op: 18-02-2010, 11:44:46 »
Het is inderdaad Sanne die "is dat Erik?" vraagt in aflevering 1. In aflevering 5 wil ze volgens mij niet nog eens teruglopen om het beest te controleren, maar wil ze het beest dat ze hebben neergelegd (dat ze net heeft uigekozen) nog eens zien. Arjen draait het daarom nog eens om zodat ze het kan zien.

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 18-02-2010, 11:57:13 »
Je hebt gelijk.
Ik had eerst verstaan dat ze zei "Laten we nog één keer naar die draak gaan kijken", maar nu ik het opnieuw beluister zegt ze "laat me nog één keer die draak bekijken". Dat Nederlandse accent, het blijft lastig als Belg.