Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137472 keer)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #380 Gepost op: 18-02-2010, 15:47:18 »
Ik krijg bij Sanne idd ook het Nadja Hupscher gevoel. Met het verschil dat ik me aan Nadja minder heb geërgerd dan nu aan Sanne. Van mij mag ze exit met d'r vage gedoe.
Dan ben jij werkelijk een van de weinigen. Ik geef toe dat ze soms een beetje 'raar' of 'kinderlijk' kan doen of overkomen, maar ze doet met de opdrachten vol en meestal met inzet mee. Ik had eerder bij Hind dat Nadja-gevoel. Maar om bij Sanne te blijven: mocht zij de mol blijken te zijn, wat ik nog niet uitsluit, dan heeft ze het gewoon goed gedaan! En mocht ze gewoon een kandidate blijken te zijn, kan ik ook alleen maar positief zijn over haar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #381 Gepost op: 20-02-2010, 22:22:24 »
Wat me eigenlijk nu pas opviel is haar gesprekje met Kim waarin ze zegt dat ze wel met Kim in de finale wil komen, maar dat ze zegt dat ze niet denkt dat Kim jokers nodig heeft. Ze vertrouwt er op dat Kim ook zonder jokers wel in de finale zal komen.
We weten nu dat de deelnemers hun plek in de 'finale' (eigenlijk ticket naar Tokyo) gewoon hebben kunnen kopen. Dat maakt haar uitspraken tegenover Kim wel weer verdacht. Lijkt op voorkennis.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 20-02-2010, 23:25:19 »
Wat me eigenlijk nu pas opviel is haar gesprekje met Kim waarin ze zegt dat ze wel met Kim in de finale wil komen, maar dat ze zegt dat ze niet denkt dat Kim jokers nodig heeft. Ze vertrouwt er op dat Kim ook zonder jokers wel in de finale zal komen.
We weten nu dat de deelnemers hun plek in de 'finale' (eigenlijk ticket naar Tokyo) gewoon hebben kunnen kopen. Dat maakt haar uitspraken tegenover Kim wel weer verdacht. Lijkt op voorkennis.

Maar naar tokio is niet hetzelfde als in de finale.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Sancis

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 22-02-2010, 16:35:39 »
Klopt het, dat Sanne telkens naast degende zat die afviel? (m.u.v. de tweede keer voor Barbara)

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 22-02-2010, 17:02:15 »
Klopt het, dat Sanne telkens naast degende zat die afviel? (m.u.v. de tweede keer voor Barbara)

Kan je zelf toch heel makkelijk nakijken?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #385 Gepost op: 22-02-2010, 17:03:22 »

Klopt inderdaad. (Naast Loretta, naast Tim, naast Barbara die toch blijft, dan niet naast Barbara, naast Hind, naast Erik maar niemand valt af.) Stel dat het een hint zou zijn dat Mol Sanne steeds naast de afvaller zit, dan vind ik het gek dat ze niet weer naast Barbara zit in aflevering 4.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #386 Gepost op: 22-02-2010, 20:52:52 »
Klopt inderdaad. (Naast Loretta, naast Tim, naast Barbara die toch blijft, dan niet naast Barbara, naast Hind, naast Erik maar niemand valt af.) Stel dat het een hint zou zijn dat Mol Sanne steeds naast de afvaller zit, dan vind ik het gek dat ze niet weer naast Barbara zit in aflevering 4.

Maar je kan nog steeds zeggen dat Sanne naast alle afvallers heeft gezeten (ook al werd barbara dan teruggekocht met die topito dingen)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 23-02-2010, 09:55:01 »
STEL dat, he wat is dan volgens jou (of iemand anders) de hint dat Sanne de mol is omdat ze naast afvallers zit... Of is dat een hint? Beetje summier dan hoor...
Weet je het niet, antraciet

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #388 Gepost op: 23-02-2010, 10:02:26 »
STEL dat, he wat is dan volgens jou (of iemand anders) de hint dat Sanne de mol is omdat ze naast afvallers zit... Of is dat een hint? Beetje summier dan hoor...

Komt omdat in de 3de Vlaamse serie De Mol altijd naast de afvaller zat ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #389 Gepost op: 23-02-2010, 13:23:33 »
Sanne valt af komende aflevering. De molmail zal niet zomaar liegen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #390 Gepost op: 24-02-2010, 15:18:17 »
Sanne valt af komende aflevering. De molmail zal niet zomaar liegen.

Kun je dat verder uitleggen?
C'est le Fruit!

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 24-02-2010, 15:21:21 »
Was dat vorige week ook al niet?

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 24-02-2010, 15:23:51 »
Kun je dat verder uitleggen?

Meest eenvoudige uitleg: alle kandidaten die tot dusver zijn afgevallen (Loretta, Tim, Manuel, Barbara en Hind) kwamen in zwart/wit voorbij tussen degene die overbleven in kleur. Maar Sanne was niet in kleur, maar ook zwart/wit.

Was dat vorige week ook al niet?

Ja. Maar Jelsir heeft het herhaald en driedubbelduidelijk (drie keer woordwaarde :P) bevestigd door het laten zien van de screenshots. ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Risjaar

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 24-02-2010, 15:35:29 »
Meest eenvoudige uitleg: alle kandidaten die tot dusver zijn afgevallen (Loretta, Tim, Manuel, Barbara en Hind) kwamen in zwart/wit voorbij tussen degene die overbleven in kleur. Maar Sanne was niet in kleur, maar ook zwart/wit.

Ja. Maar Jelsir heeft het herhaald en driedubbelduidelijk (drie keer woordwaarde :P) bevestigd door het laten zien van de screenshots. ;)

Ja, dat begreep ik er nog wel van, maar waar haalt hij die foto's vandaan? Ik zie ze zelf niet in de molmail staan. Of ik moet me niet voor de juiste molmail hebben aangemeld. Ik ben benieuwd namelijk. Waar kan je die foto's vinden?
C'est le Fruit!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #394 Gepost op: 24-02-2010, 15:36:44 »
Ja, dat begreep ik er nog wel van, maar waar haalt hij die foto's vandaan? Ik zie ze zelf niet in de molmail staan. Of ik moet me niet voor de juiste molmail hebben aangemeld. Ik ben benieuwd namelijk. Waar kan je die foto's vinden?

Het zit in een filmpje met interviews. Volgens mij in de molmail van twee weken terug.

Offline Risjaar

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 24-02-2010, 15:45:42 »
Het zit in een filmpje met interviews. Volgens mij in de molmail van twee weken terug.

Top! Ik ga eens kijken :)
C'est le Fruit!

Offline Risjaar

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 24-02-2010, 16:07:09 »
Ik heb hem! :D Wat alleen opvallend is, is dat in de afleveringen ervoor de afvallers nog niet op zwart staan die af gaan vallen. Dus Sanne is een uitzondering op de regel.

Of is er geen regel, maar simpelweg een foutje in de web-montage?
C'est le Fruit!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 24-02-2010, 16:39:58 »
Ik heb hem! :D Wat alleen opvallend is, is dat in de afleveringen ervoor de afvallers nog niet op zwart staan die af gaan vallen. Dus Sanne is een uitzondering op de regel.

Of is er geen regel, maar simpelweg een foutje in de web-montage?

We denken een stille hint voor Sanne als afvaller.

Offline Risjaar

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 24-02-2010, 18:41:38 »
We denken een stille hint voor Sanne als afvaller.

Ik hoop echt van niet :) Maar het zou heel goed kunnen ja.

Gelukkig is niets wat het lijkt  ::trots::
C'est le Fruit!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 24-02-2010, 19:18:28 »
Denk niet dat het een hint is.. Maar gewoon een foutje in de montage..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !