Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137477 keer)

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #400 Gepost op: 24-02-2010, 19:21:24 »
Denk niet dat het een hint is.. Maar gewoon een foutje in de montage..

Dan wel raar toch?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #401 Gepost op: 24-02-2010, 19:25:02 »
Dan wel raar toch?

ja tis raar.. maar waarom zouden ze gaan spelen met een hint voor een volgend afvaller? Bedoel daar schiet niemand wat mee op..  ;D
Ze zullen eerder spelen met de identiteit van de mol.. Naja miss is dit wel een hint over dat sanne de mol is..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #402 Gepost op: 24-02-2010, 19:59:22 »
Als het een foutje is, is dan de fout dat ze haar zonder reden per ongelijk zwart-wit gemaakt hebben, of is de fout dat ze haar te vroeg zwart-wit gemaakt hebben en dus wel degelijk de volgende afvaller is. (Is verwarrend hoor, afleveringen zonder afvallers en pauzes in het seizoen. Molmail-montage-medewerker: "Welke aflevering hadden we afgelopen donderdag ook alweer," "aflevering 6," "Ok, bedankt! Dan zet ik de eerste zes afvallers op grijs.")

>:D

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #403 Gepost op: 24-02-2010, 20:04:35 »
(..) Molmail-montage-medewerker: "Welke aflevering hadden we afgelopen donderdag ook alweer," "aflevering 6," "Ok, bedankt! Dan zet ik de eerste zes afvallers op grijs.")

>:D

vervolg: Molmail-montage-medewerker: 's effe kijken, Kim Pieters, wie was dat ook alweer? Oh ja, die actrice die Annie speelt. Pompiedom.. *maakt Sanne grijs*. >:D :P

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #404 Gepost op: 24-02-2010, 20:05:23 »
vervolg: Molmail-montage-medewerker: 's effe kijken, Kim Pieters, wie was dat ook alweer? Oh ja, die actrice die Annie speelt. Pompiedom.. *maakt Sanne grijs*. >:D :P
Of 'De mol moest toch grijs?' 'Jaa' 'Okee. dan doen we sanne grijs.'
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #405 Gepost op: 24-02-2010, 20:16:36 »
Of gewoon: "Ik vind het wel wat hebben, dat zwart-witte. Zullen we Sanne eens in het grijs doen, die heeft wel een beetje een Monroe-gehalte met die rooie lipstick enzo"
Tell me what your telescope says

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #406 Gepost op: 24-02-2010, 20:17:31 »
Nu ik er over na denk, was Sanne niet al grijs in het filmpje van voor aflevering 6...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #407 Gepost op: 24-02-2010, 20:17:46 »
De kleur was gewoon op. Kan de beste overkomen. ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #408 Gepost op: 24-02-2010, 20:19:18 »
Nu ik er over na denk, was Sanne niet al grijs in het filmpje van voor aflevering 6...

Volgens mij heb ik dat gecheckt en was ze niet grijs daarin. (Alleen ben ik nu vergeten of ik het echt gecheckt heb. Ga ik nog maar even doen dus.)

edit: tot en met het filmpje van aflevering 5 is Sanne niet grijs. (De zevende executie wordt een hele spannende.)
« Laatst bewerkt op: 24-02-2010, 20:23:45 door Heinz »

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #409 Gepost op: 24-02-2010, 20:35:46 »
Of gewoon: "Ik vind het wel wat hebben, dat zwart-witte. Zullen we Sanne eens in het grijs doen, die heeft wel een beetje een Monroe-gehalte met die rooie lipstick enzo"

Of misschien toch meer als in:
"Jongens, zwart kleedt toch af!?"  ::hypocriet::
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #410 Gepost op: 24-02-2010, 23:44:38 »

LOL! Ja, zo menselijk gaat dat: een ongeluk zit in een klein hoekje ;-)
C'est le Fruit!

Offline Love Thess

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 26-02-2010, 14:59:45 »
ben meestal niet zo van de forums, maar ik moet dit ff kwijt!

al in aflevering 2 is gezegd dat Sanne de mol is, na terugkomst van de tramopdracht, zegt Pieter-jan Sanne en dan hoor je erachteraan gemonteerd: de mol.
ong. op 16. 30 min. check maar!

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 26-02-2010, 15:06:02 »
Dat zegt Manuel...
Weet je het niet, antraciet

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #413 Gepost op: 5-03-2010, 09:10:43 »
We zagen in aflevering 7 zo mooi katten in beeld dat ik het niet kan laten om onderstaand lijstje uit te breiden: :P

Geen ingenieuze theorie, slechts een kattebelletje:

Tot nu toe is er nog in elke aflevering wel iets van een kat te zien geweest, wat zoals eerder opgemerkt een verwijzing naar kattenliefhebber Sanne (ze kocht daarom een poezenpuzzel als voorwerp in opdracht 2 aflevering 1) zou kunnen zijn. Terugkerende verwijzingen naar iets wat met een kandidaat (de Mol) te maken heeft zouden een hint (naar de Mol) kunnen zijn. (Denk bijvoorbeeld aan het getal 28 in serie 4.)

afl. 1) katachtige op boot, afl. 2) Maneki Neko (Japanse gelukskat) in hotel, afl. 3) vogeltje op shirt van Arjen dat 'miauw' zegt, met kattenkopje op het lijf, afl. 4) 'kat' op het schoolbord bij de muziekopdracht

Vervolg:

afl. 5) bordje met 'kattadake', zie hier, afl. 6) in de foto-expositie komt het schoolbord met 'kat' erop weer langs, afl. 7) katjes op reclamebord in tokyo (16:04)

« Laatst bewerkt op: 5-03-2010, 12:35:34 door Heinz »

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #414 Gepost op: 5-03-2010, 09:35:20 »
Het zou kunnen, maar de miauw op het shirt van Arjen moet je nog wel vervangen met een andere katverwijzing uit die aflevering. Want ze hebben vast niet aan Arjen gevraagd om die dag dat shirt te dragen, opdat er een Sanne Vogel hint zou zijn.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #415 Gepost op: 5-03-2010, 09:37:30 »
Klopt. Of je kan zeggen dat het mooi uitkwam dat Arjen dat shirt droeg en er daarom geen andere katverwijzing nodig was die aflevering. Maar is inderdaad niet zo sterk.

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #416 Gepost op: 5-03-2010, 11:38:45 »
Sanne zou als mol trouwens niet in de taxi met Kim stappen. Ze zou dan beter zelf kunnen verdwalen.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 5-03-2010, 12:17:16 »
Sanne zou als mol trouwens niet in de taxi met Kim stappen. Ze zou dan beter zelf kunnen verdwalen.

misschien had Kim haar al gezien, of wist ze dat ze toch al te laat waren

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 5-03-2010, 12:19:38 »
misschien had Kim haar al gezien, of wist ze dat ze toch al te laat waren

Het is Sanne die Kim ziet, anders had ze nog altijd kunnen doen alsof ze Kim niet had gezien. En ze waren op het moment van instappen nog niet te laat...
Weet je het niet, antraciet

Offline Yesse

• Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 5-03-2010, 14:09:31 »
Ze zou zo wel ook Kim kunnen laten verdwalen waardoor Kim nog verdachter wordt :P