Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Denk niet dat het een hint is.. Maar gewoon een foutje in de montage..
Dan wel raar toch?
(..) Molmail-montage-medewerker: "Welke aflevering hadden we afgelopen donderdag ook alweer," "aflevering 6," "Ok, bedankt! Dan zet ik de eerste zes afvallers op grijs.")
vervolg: Molmail-montage-medewerker: 's effe kijken, Kim Pieters, wie was dat ook alweer? Oh ja, die actrice die Annie speelt. Pompiedom.. *maakt Sanne grijs*.
Nu ik er over na denk, was Sanne niet al grijs in het filmpje van voor aflevering 6...
Of gewoon: "Ik vind het wel wat hebben, dat zwart-witte. Zullen we Sanne eens in het grijs doen, die heeft wel een beetje een Monroe-gehalte met die rooie lipstick enzo"
Geen ingenieuze theorie, slechts een kattebelletje: Tot nu toe is er nog in elke aflevering wel iets van een kat te zien geweest, wat zoals eerder opgemerkt een verwijzing naar kattenliefhebber Sanne (ze kocht daarom een poezenpuzzel als voorwerp in opdracht 2 aflevering 1) zou kunnen zijn. Terugkerende verwijzingen naar iets wat met een kandidaat (de Mol) te maken heeft zouden een hint (naar de Mol) kunnen zijn. (Denk bijvoorbeeld aan het getal 28 in serie 4.) afl. 1) katachtige op boot, afl. 2) Maneki Neko (Japanse gelukskat) in hotel, afl. 3) vogeltje op shirt van Arjen dat 'miauw' zegt, met kattenkopje op het lijf, afl. 4) 'kat' op het schoolbord bij de muziekopdracht
Sanne zou als mol trouwens niet in de taxi met Kim stappen. Ze zou dan beter zelf kunnen verdwalen.
misschien had Kim haar al gezien, of wist ze dat ze toch al te laat waren
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
575 gasten en 2 vaste bezoekers