Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137444 keer)

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #440 Gepost op: 10-03-2010, 17:33:03 »
Doet me erg denken aan Anniek in de vorige serie.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #441 Gepost op: 10-03-2010, 21:29:20 »
TV-tip: Morgen is Sanne te gast in het programma Opium van de AVRO. Nederland 2 21.30 uur.

(Nu dus.) Bedankt voor de tip. ::ok::

Offline PokerMol

• Forumlid
« Reactie #442 Gepost op: 11-03-2010, 21:30:48 »
Sanne is voor mij nu echt de mol, hoorden jullie ook wat ze zei wie er in de finale komt??

De mol...Kim Pieters en een van de mannen...

Het lijkt net of ze zegt dat Kim haar mol is, maar die pauze tussen de mol en Kim Pieters duurt me echt te lang, Sanneke is de mol!!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #443 Gepost op: 11-03-2010, 21:31:16 »
 ::cheerleader::

Sanne in de finale! Hopelijk gaat ze samen met (Mol) Kim zo goed studeren dat ze ook Frits kan verslaan! ::bravo::

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #444 Gepost op: 11-03-2010, 21:36:13 »
Sanne is voor mij nu echt de mol, hoorden jullie ook wat ze zei wie er in de finale komt??

Het lijkt net of ze zegt dat Kim haar mol is, maar die pauze tussen de mol en Kim Pieters duurt me echt te lang, Sanneke is de mol!!

Ja viel me ook meteen op.

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
« Reactie #445 Gepost op: 11-03-2010, 21:49:23 »
Voor wie nog gelooft in Sanne als mol: de tangram-ster die ze moest leggen kun je ook zien als een X, wat kan staan voor mol nummer 10.
(Maar persoonlijk vrees ik dat het toch Frits is.)

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #446 Gepost op: 11-03-2010, 21:52:35 »
Voor wie nog gelooft in Sanne als mol: de tangram-ster die ze moest leggen kun je ook zien als een X, wat kan staan voor mol nummer 10.
(Maar persoonlijk vrees ik dat het toch Frits is.)

Heerlijk om de Kim 10 hint doodleuk over te trekken naar Sanne  ;D .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #447 Gepost op: 11-03-2010, 22:01:45 »
Sanne is de mol. Kim wordt te verdacht gemaakt. Bijna iedereen zit op Kim, dus wat gebeurt is dat volgende week Frits als verliezer bekend wordt gemaakt. Dan denkt 80% dt ze goed zitten met Kim en daarom is de verrassing des te groter als het toch Sanne blijkt te zijn.
Waarom zou Kim winnen? Sanne gunt haar het het meest en dan gaan ze samen studeren, dus kan ze Kim de goede kant op sturen.
The British are not impressed.

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #448 Gepost op: 11-03-2010, 22:07:54 »
Wel mooi hoe ze in dat één-tweetje met Kim zei; "die jokers tellen niet meer in de finale, weet je dat niet?"
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #449 Gepost op: 11-03-2010, 22:12:01 »
is mijn voorspelling niet uitgekomen... dat ze er voor de finale uit zou gaan...

Ze is mijn nieuwe mol :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #450 Gepost op: 11-03-2010, 22:12:33 »

Volgens mij bedoelde ze: de mol: Kim Pieters, etc...
Wel opvallend dat ze wist van die jokers in de finale, maar als je eerdere seizoenen hebt gezien kan iedereen dat opzich wel weten. Kim en Sanne worden beiden erg verdacht gemaakt in de montage, door goedzakken Erik en Frits, die maar te lijden hebben onder de dames.
Frits is de mol en het komt hem maar wat goed uit dat hij goed met Erik kan, want nu kunnen ze mooi samen de dames er verdacht uit laten komen.

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #451 Gepost op: 11-03-2010, 22:15:13 »
Volgens mij bedoelde ze: de mol: Kim Pieters, etc...
Wel opvallend dat ze wist van die jokers in de finale, maar als je eerdere seizoenen hebt gezien kan iedereen dat opzich wel weten. Kim en Sanne worden beiden erg verdacht gemaakt in de montage, door goedzakken Erik en Frits, die maar te lijden hebben onder de dames.
Frits is de mol en het komt hem maar wat goed uit dat hij goed met Erik kan, want nu kunnen ze mooi samen de dames er verdacht uit laten komen.

Helemaal mee eens.
T.a.v. die biecht van Sanne wil ik eens heel goed terugkijken.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline PokerMol

• Forumlid
« Reactie #452 Gepost op: 11-03-2010, 22:16:20 »
Ik ben het echt met je oneens Lau, die pauze tussen de mol en Kim, heel onnatuurlijk vond ik, en moest ook een beetje denken aan Ego is de mol, dat de mol het gewoon zegt en mensen het nog niet (willen) horen :P

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #453 Gepost op: 11-03-2010, 22:18:54 »
Sanne zei dat ze goed was in richtingsgevoel, maar bij de autorijschool in afl 3 kent ze amper het verschil tussen links en rechts!

Of is dat iets anders?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #454 Gepost op: 11-03-2010, 22:19:39 »
Ik ben het echt met je oneens Lau, die pauze tussen de mol en Kim, heel onnatuurlijk vond ik, en moest ook een beetje denken aan Ego is de mol, dat de mol het gewoon zegt en mensen het nog niet (willen) horen :P

Als Sanne de mol is zou ik het echt raar vinden dat dit in de uitzending beland. Hoe obvious kan het zijn dan? Dit heeft toch iedereen direct door?
Ik hoorde het trouwens ook alsof zij de mol is hoor, daar niet van. Maar ik zou het een rare zet vinden om op deze manier nu al de mol duidelijk te maken.

Offline PokerMol

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 11-03-2010, 22:21:15 »
Toch horen sommige mensen het anders dus so obvious was het niet  :-[

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #456 Gepost op: 11-03-2010, 22:30:44 »
Ik hoop niet dat het uitdraait op een tweede Anniek scenario (of Roderick zo je wil)

Maar mijn stille hoop dat Sanne de mol is sterkt aan tot een redelijk vermoeden :)

Kun je na gaan, Sanne, mijn schot-voor-de-boeg-mol dan de echte mol. Ik zou het geweldig vinden  :) Dankzij deze aflevering kijk ik toch weer anders aan tegen haar. Je kunt geen pijl op haar trekken, wispelturig zoals ze is zoals Erik het zo mooi verwoordde. Hoe dan ook, het gaat tussen de twee dames. Jammer vind ik dat wel, want ik had liever een man als mol gezien (zo dat de verhouding molschap man-vrouw: 50-50 zou zijn) Maar ach, of ze nu mol of geen mol is, Sanne is leuk om als kandidaat in de serie te hebben.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #457 Gepost op: 11-03-2010, 22:33:15 »
Citaat van: PokerMol

Ha, dat zei mijn zusje hier ook al direct. Zou best eens kunnen kloppen inderdaad.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #458 Gepost op: 11-03-2010, 22:41:10 »

Na een Judaskus in aflevering één,
sluit Sanne deze serie af met een Judasmantel tijdens de ontknoping.

Offline Sophiej1

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 11-03-2010, 23:13:50 »
Ik vind het heel raar dat Sanne bij de executie wanneer PJ zegt dat haar vrijstelling 1000 euro kost niet knikt of zo maar een cirkelbeweging maakt met haar gezicht
zou niet weten wat t betekent maar vond het opvallen