Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137625 keer)

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #200 Gepost op: 21-01-2010, 10:35:52 »
Als Sanne de mol is, is het knap hoe goed ze kan nep-liegen. Is wel een goede taktiek, dan denkt je 'vriend': nou die Sanne kan niet liegen en is dus niet de mol
Aan het einde van de speurtocht in de stad met de kokers roept noemt iemand Sanne hardop een mol. Knappe mol die dan nog zonder enige reactie verder kan. Van alles wat ik van voorgaande mollen heb gehoord zweette behoorlijk bij directe confrontaties. Dennis die door Patrick wordt aangesproken, Jon die wordt overhoord wordt, George die verward reageert als zijn medekandidaten vragen of hij gaat telefoneren met zichzelf en de Junior Mol die erg ongemakkelijk wordt als de presentator 1 op 1 vraagt of hij de mol is.

Ze blijft nog verdacht maar door deze non-reactie ga ik toch op zoek naar een andere mol.

Ik ben niet de eerste die het hoort: PJ zegt dat de kokers niet mogen worden opengemaakt voordat ze terug waren, en Sanne zegt dat ze ze mogen openen wanneer ze in de tram zaten.

Maar dat is dan niet te rijmen met de aanwezige laptop IN de tram.......
De zin is anders maar de betekenis komt op hetzelfde neer. Wat is nu eigenlijk het probleem. Het is allemaal hartstikke logisch.

Bedankt voor de tip, heb 'm meteen gekocht (prachtige cover). Mooi interview. ::ok::

Nog een leuk stukje met betrekking tot De Mol: "Een aantal mensen in de Mol hadden dat interview [Pauw & Witteman] ook gezien. Die dachten echt dat ik heel serieus zou zijn. Ze dachten dat ik in Japan speelde dat ik naief was. Maar ik was gewoon enthousiast. Dan word ik springerig en dan heb ik ook meteen zo'n Kinderen voor Kinderen-accent." ::rofl::
Gespeeld naief. Is dat Sanne's molstrategie? Goed om in de gaten te houden.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 10:55:16 door MacGyverMagic »

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #201 Gepost op: 21-01-2010, 10:57:38 »
Tja, over die japanse tekens op die wegwijzer:

Ik vind dat juist verdacht!

Stel je eens voor dat je ergens midden in een grote stad staat, met een woud van borden om je heen.
Verkeersborden, wegwijzers, reclameborden, etc. En dan ook nog eens met tekens die je zelf niet kent.
Wel héél erg knap dat je precies de goede eruit haalt, waar een reeks van 6 of 7 (of hoeveel waren het er eigenlijk?) tekens op staat die precies matcht!
Ténzij je natuurlijk al van te voren weet waar je heen gaat...

Misschien ben ik wel paranoia, maar dta krijge je met dit soort programmas.  ::tandpastasmiley::
Als ik zo'n opdracht in Japan zou krijgen en ik was een kandidaat, dan zou ik ook naar wegwijzers kijken. Aan de aanwijzingen van Japanners kan je toch weinig vastknopen. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat een mol de groep naar de juiste plek leidt, hoewel ze naar de goede plek leiden en vervolgende de kokers voorbijlopen of verstoppen een schitterende held-is-de-mol actie is.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #202 Gepost op: 21-01-2010, 14:47:57 »
Als ik zo'n opdracht in Japan zou krijgen en ik was een kandidaat, dan zou ik ook naar wegwijzers kijken. Aan de aanwijzingen van Japanners kan je toch weinig vastknopen. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat een mol de groep naar de juiste plek leidt, hoewel ze naar de goede plek leiden en vervolgende de kokers voorbijlopen of verstoppen een schitterende held-is-de-mol actie is.

De tekens die Sanne vond wezen naar Hollander Slope, en die locatie hebben ze uiteindelijk niet gevonden zo lijkt het (ze staan later, na een koker te hebben gevonden zoekend bij een bord "Hollander Slope"). Dan zou die locatie waar ze de koker vinden dus een andere zijn. Was dus wel een goede actie van Sanne om dat bord te vinden, maar uiteindelijk leverde het toch niets op. Doet me aan Jon denken.

(Ik heb Sanne trouwens zonet gezien in het stuk "Met Joran aan Zee". Erg mooi! :D)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 14:55:50 door Heinz »

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #203 Gepost op: 21-01-2010, 16:08:05 »
Van wie niet  :)

Ze is een leuke meid maar mijn voorkeur gaat toch iets meer uit naar Kim...  ::love::
Ich bin ein Bärliner!

Offline annebeth

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
« Reactie #204 Gepost op: 21-01-2010, 22:34:55 »
Ah, wat sneu dat Sanne moet huilen (om Tim waarschijnlijk)
EDIT: wel verdacht dat ze WEER naast de (mogelijke) afvaller zit
« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 22:53:31 door annebeth »

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 21-01-2010, 23:09:57 »
Ah, wat sneu dat Sanne moet huilen (om Tim waarschijnlijk)

Jaa om tim idd! Vond dat echt zielig..  :\'(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline xLindaaa

• Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
« Reactie #206 Gepost op: 21-01-2010, 23:13:41 »
Nu weer rode nagels..:s

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #207 Gepost op: 21-01-2010, 23:21:53 »
Dat huilen spelen is suuuupermoeilijk. Nee ik denk niet dat ze de mol is, want dan is ze wel een héél goed actrice

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 21-01-2010, 23:22:51 »
Maar moest ze nou huilen omdat hij weg is en ze maatjes waren, of omdat ze spijt heeft dat ze zo gezellig met Tim was en dat hij haar daarom niet meer verdacht? Inge Ipenburg zei ook dat de kandidaten waar ze goeie vrienden mee werd, er het eerst uitvliegen. Misschien realiseerde Sanne zich dat op dat moment...  :\'(

En ze zat weer naast de bijna-afvaller idd!!  :-\\
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 21-01-2010, 23:37:37 »
Sanne staat op de cover van de Varagids.  Niets is wat het lijkt met die cover, draai hem om en ze zegt met haar handen/armen, de 1ste 2 letters van het woord MOL. Daarnaast is het de 2de keer met een interview, vorige keer over Floor Faber en daarin werd haar deelname aan wie Is De Mol het voorgeschoteld als acteerwerk.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 23:41:31 door Pierce_Brosnan »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 21-01-2010, 23:41:28 »
Dat huilen spelen is suuuupermoeilijk. Nee ik denk niet dat ze de mol is, want dan is ze wel een héél goed actrice
Hoezo supermoeilijk? Tis een meisje he.
En supermakkelijk ::hypocriet::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #211 Gepost op: 21-01-2010, 23:47:37 »
Aan de echtheid van haar emoties aan tafel en in dat stukje biecht twijfel ik niet (ook al heb ik vandaag in het theater gezien hoe prachtig ze kan acteren!), maar of het wat zegt of ze wel of niet de Mol is? Ook (of juist) de Mol kan het zwaar hebben. Angela maakte daar nog een interessante opmerking over.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 23:52:44 door Heinz »

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 21-01-2010, 23:50:26 »
Op mij kwam dat huilen in het biechtfilmpje juist heel nep over.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 21-01-2010, 23:52:42 »
Op mij kwam dat huilen in het biechtfilmpje juist heel nep over.

Ja in het biechtfilmpje was het wel beetje onzeker.. Naar beneden kijkend etc.
Maar aan tafel was het echt wel echt..  :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #214 Gepost op: 21-01-2010, 23:54:27 »
Ik denk dat ze het zwaar heeft met de taak als mol of ze is de mol en ze wil verdacht worden door karel en angela zodat er aan het einde van de rit 3000 euro uit de pot gaat. Daarnaast nog het gedrag van Frits aan tafel zijn dit nu mijn twee hoofdverdachten. :P
Sanne doet vreemd  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #215 Gepost op: 22-01-2010, 00:00:27 »
Ze was volgens mij wel zenuwachtig bij de executie, heb je die wenkbrauw niet zien stuiteren? Ik zou zeggen dat dat echt niet geacteerd is.
The British are not impressed.

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 22-01-2010, 00:03:44 »
Ze was volgens mij wel zenuwachtig bij de executie, heb je die wenkbrauw niet zien stuiteren? Ik zou zeggen dat dat echt niet geacteerd is.

Ja, die wenkbrauw viel wel op, maar was dat niet juist een teken dat ze liegt? Ze kan dus heel goed gespeeld hebben dat ze zenuwachtig was etc. Plus, ze zat naast Barbara, weer links van de (bijna) afvaller.

En met die walkietalkie deed ze behoorlijk chaotisch..  :-\\
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #217 Gepost op: 22-01-2010, 00:12:57 »
Vooralsnog houd ik het nog even op Sanne als mol. En niet vanuit een tunnelvisie.

Ik zal het uitleggen. Jelsit zegt: Barbara heeft oortjes. Goed, kan, moet ik nog terugzien. Maar als het zo is, wat kan ze ermee? Kan ze op het laatst worden bijgestuurd door de productie?

De topito's werden aangegeven door 4 kandidaten, waaronder Sanne. Kim, Arjen, Sanne en wie was die vierde (doet er niet toe).

Manuel moest er door ziekte uit. Jammer, dat gun je niemand in dit spel.

Ik stel dus: mijn theorie klopt nog steeds. Sanne zit naast de afvaller, en weer rechtsvoor. Dat Barbara uiteindelijk niet weg hoefde, is te ''danken'' aan Manuel. Ik stel dat Barbara een rood topitokwart had gekregen van Sanne, wanneer Manuel niet eruit was gegaan.

Denk dat het het groepje in het begin van de serie meteen enorm had gekortwiekt, wanneer er na Manuel nog iemand weg moest. Dat is voor het spelverloop verderop niet leuk, denk ik.

Klinkt het ergens naar?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #218 Gepost op: 22-01-2010, 00:14:58 »
Vooralsnog houd ik het nog even op Sanne als mol. En niet vanuit een tunnelvisie.

Ik zal het uitleggen. Jelsit zegt: Barbara heeft oortjes. Goed, kan, moet ik nog terugzien. Maar als het zo is, wat kan ze ermee? Kan ze op het laatst worden bijgestuurd door de productie?

De topito's werden aangegeven door 4 kandidaten, waaronder Sanne. Kim, Arjen, Sanne en wie was die vierde (doet er niet toe).

Manuel moest er door ziekte uit. Jammer, dat gun je niemand in dit spel.

Ik stel dus: mijn theorie klopt nog steeds. Sanne zit naast de afvaller, en weer rechtsvoor. Dat Barbara uiteindelijk niet weg hoefde, is te ''danken'' aan Manuel. Ik stel dat Barbara een rood topitokwart had gekregen van Sanne, wanneer Manuel niet eruit was gegaan.

Denk dat het het groepje in het begin van de serie meteen enorm had gekortwiekt, wanneer er na Manuel nog iemand weg moest. Dat is voor het spelverloop verderop niet leuk, denk ik.

Klinkt het ergens naar?

Ik snap het laatste niet helemaal :l
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 22-01-2010, 00:16:07 »
Volgens mij had er iemand een beetje ldvd om Tim.  ::jaja::