Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137592 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #260 Gepost op: 23-01-2010, 19:13:19 »
Collega belde mij vanmiddag op met de mededeling dat ze op de vertaalcomputer alle namen van de kandidaten had ingevoerd en dat ze alle namen vertaald kreeg behalve die van Sanne...ze vroeg zich af of dit toeval was of dat het een regelrechte mollenstreek is ??? ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 23-01-2010, 19:13:30 »
 Wat mij is opgevallen is dat Sanne de meest strategische plek bij de lunch inneemt vlak voor Angela en Karel.  Beetje vreemde keuze als je ziet hoe ze zich de hele lunch gedraagt: gespannen, huilen, bijna niks zeggen. Waarom ga je dan daar zitten (in het middelpunt) als je je zo voelt? Ik zou dan een beetje aan de zijkant gaan zitten. Ik denk dat zij, als ze de mol is, hoopte dat Angela en Karel haar als mol zagen juist door dat vreemde gedrag en waar val je meer op dan recht tegenover hen? Haar missie is, als zij de mol is, niet geslaagd. Maar het was dan ook geen eenvoudige opgave (met o.a. een fanatieke Frits).
Vond het ook gek dat ze aan het einde van de lunch de opmerking maakte: "Sommige mensen weten zelfs wat voor kleur onderbroek je aanhebt", een tamelijk losse opmerking ineens na haar vnl. grote stilzwijgen. ???

Offline tdietz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
« Reactie #262 Gepost op: 23-01-2010, 19:16:38 »
sanne raakte emotioneel nadat angela haar vroeg of het ging,
toen ze binnenkwamen en gingen zitten was ze naar mijn mening niet gespannen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 23-01-2010, 20:23:51 »
Ik denk dat Angela dat vroeg omdat ze Sanne zo zieligjes :\'( voor zich zag zitten en niets zei....
Ik verdenk Sanne ervan dat ze prima een huilscènetje kan spelen...

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 23-01-2010, 23:49:18 »
Ik denk dat wij niet moeten onderschatten hoe het is om mee te doen in WIDM. Of je nu kandidaat bent of mol, je wordt continu op de huid gezeten (door de anderen) en je wordt van het ene uiterste in het andere gegooid. Ik kan me goed voorstellen dat de emoties iemand soms de baas worden. Daar zien wij meestentijds niets van, omdat het buiten beeld gebeurt. Maar nu was het midden in een opdracht, en komt het in beeld. Dat is niet geacteerd volgens mij, maar een gewone menselijke reactie.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 24-01-2010, 00:03:16 »
Ik deel je mening tureluurs! Deelnemen aan WIDM is psychologisch en emotioneel niet te onderschatten. Ze hebben allemaal wel eens een zwak moment, maar waarschijnlijk had Sanne gewoon pech dat dit tijdens een opdracht gebeurde. De oprechte en enigszins verrassende vraag van Angela zal haar misschien wat van haar stuk gebracht hebben. 

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #266 Gepost op: 24-01-2010, 10:12:23 »
En als ze weer buiten beeld zijn, zal Angela de eerste zijn, die Sanne bij haar arm pakt en zegt: ach meid, je mag het best moeilijk hebben, hoor.

Ik vind het eigenlijk best leuk als mensen hun emoties tonen. Zoals toen die spontane huilbui van Inge, en die traan bij dezelfde opdracht bij Renate. Of in Argentinië, die spontane verontwaardiging van Frédérique bij die stedenopdracht: Dat is gemeeeeeeeennnnnnn......

Dan ben je ineens niet meer de stoere DJ of acteur, of presentator, zoals de mensen je kennen, dan ben je even heel zielig. En dat mag best.....

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 24-01-2010, 13:34:04 »
Ik zie na een stukje teruglezen dat volgens mij nog niemand dit heeft opgemerkt.

Sanne stuurt Kim een doodlopende straat in bij de auto-opdracht, waarna ze haar achteruit laat rijden.  Erg subtiele manier om iemand 2x over hetzelfde stuk asfalt te laten rijden, want Kim had verder ook niet bepaald een andere keuze meer.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #268 Gepost op: 24-01-2010, 13:37:49 »
Sanne stuurt Kim een doodlopende straat in bij de auto-opdracht, waarna ze haar achteruit laat rijden.  Erg subtiele manier om iemand 2x over hetzelfde stuk asfalt te laten rijden, want Kim had verder ook niet bepaald een andere keuze meer.

Ja, Sanne laat Kim zich keurig klem rijden. Ze kon geen kant meer op.

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 24-01-2010, 15:33:13 »
Nog even over die 'huilscène' van Sanne: bij het terugkijken zie ik dat ze aan tafel eigenlijk niet huilt, maar alleen- zoals tdietz al zegt - emotioneel raakt. Dat huilen deed ze alleen tijdens de biecht!

En verder vind ik het erg verdacht hoe Sanne tijdens het autospel Kim de hele tijd rechts ipv. links wil laten rijden, alsof ze vergeten is dat het in Japan links moet. Haar uitleg daarover klinkt later ook een beetje nep...
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #270 Gepost op: 24-01-2010, 16:38:42 »
Ja, Sanne laat Kim zich keurig klem rijden. Ze kon geen kant meer op.
Zelfs als ze wel links had gekund, had ze op hetzelfde stuk asfalt gezeten waar ze net vandaan kwam. Maar als ze een u-turn daar had kunnen maken, via dat parkeerhaventje, had dat ook als hetzelfde stuk asfalt geteld? Dan had ze gewoon aan de linkerzijde gereden, niet over de helft die ze daarvoor ook al had.
Dan was ze toch weer vast komen te staan bij die kruising, maar daar had ze in eerste instantie al niet aan de rechterkant op die aparte baan kunnen rijden.
The British are not impressed.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #271 Gepost op: 24-01-2010, 17:03:03 »
@Daedalus: keren had niet uitgemaakt, het stuk weg is te smal (zie plaatje hieronder), Kim kon geen kant op. Ook niet naar rechts (ik denk dat Sanne rechts bedoelde toen ze links zei), dan komt ze ook in de knoop zoals op het plaatje hierboven te zien.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #272 Gepost op: 24-01-2010, 21:33:07 »
Ik moet even terugkomen op mijn Sanne zit naast afvaller-theorie.

Daisy maakte me erop attent, dat er een ''gat'' in de theorie zit. Sanne gaat niet naast de afvaller zitten, maar Barbara neemt plaats naast Sanne. Dit is Mollow geweest, die met deze opmerking kwam  ::ok:: ::ok::

Prima: als er een gat in de theorie zit. Ik maak een kanttekening. Sanne loopt bij het zitten gaan, naast Barbara, en blijft dat doen tot ze bij die laatste twee stoelen zijn. En bij mijn weten ga je dan min of meer automatisch ook naast elkaar zitten.

Eigenlijk hoopte ik stiekem erop dat iemand deze theorie zou afschieten, omdat ik Sanne eigenlijk verder niets mollerigs heb zien doen.........
« Laatst bewerkt op: 24-01-2010, 22:08:44 door Bodejos »

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #273 Gepost op: 24-01-2010, 22:41:53 »
volgens mij krijgen ze hun plaatsen van te voren te horen.
Ze lopen altijd doelbewust naar een stoel en gaan daar opzitten.
Dit is dus iets wat de productie bepaald volgens mij.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #274 Gepost op: 24-01-2010, 22:43:21 »
In dat geval maakt het niet uit, wie als eerste gaat zitten.........

We zullen zien.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #275 Gepost op: 25-01-2010, 17:09:22 »
En toch zou er iets achter kunnen zitten... Het was wel weer opvallend dat ze (ookal zit ze eerder dan Barbara) naast Barbara, de in mijn ogen afvaller) komt te zitten. Dat akn toch bijna geen toeval zijn... (al is Sanne nog niet mijn eerste keuze qua mol...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mesnal

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 25-01-2010, 19:33:22 »
Sanne raakt inderdaad zo op het eerste oog gemotioneerd tijdens de ontmoeting met Angela en Karel, echter bij het envelop kiezen zit ze weer met haar ogen te draaien, het spel (de kijkers) te (be)spelen. Ze is enorm expressief en weet haar omgeving er goed mee te sturen, goede actrice, enorme krokodillen tranen.  ;)

Deze meid staat nog steeds boven aan het lijstje met verdachten, Frits heeft inmiddels de tweede plek overgenomen van Erik!

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 25-01-2010, 22:16:50 »
Of die emoties nou gespeeld zijn of niet, mijns inziens zegt dat niets over of ze nu wel of niet de mol is. Volgens jullie wel? Wat voor motivatie zou ze hebben om te doen alsof ze emotioneel is?
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 26-01-2010, 09:31:39 »
Doen alsof ze het erg vond dat Tim eruit was, om de andere kandidaten niet te laten denken aan die uitspraak van een eerdere mol (Inge?) dat al je vriendjes er als eerste uitgaan...
Keep calm and eat chocolates!

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 26-01-2010, 12:57:42 »
Sanne introduceert een nieuw moltype: de emotionele mol.
Aan de ene kant zou je kunnen denken dat het te zwaar voor haar zou zijn, de mol spelen.
Aan de andere kant worden haar mollentranen met argwaan bekeken en maakt het haar juist verdachter.
En misschien is het ook wel (te) zwaar voor haar, het lijkt me niet makkelijk, die enorme verantwoordelijkheid.

Ik ben er nog niet uit, maar vind haar wel erg verdacht.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)