Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137462 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #280 Gepost op: 26-01-2010, 12:59:22 »
Kijk, Ishtara heeft gesproken. Dan moeten we toch al in de goede hoek zitten, nietwaar? Nu nog echte molacties vinden, en we hebben het vogeltje gekooid........

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #281 Gepost op: 26-01-2010, 15:02:10 »
Nu nog echte molacties vinden (..)

Volgens mij zijn er toch aardig wat (mogelijke) molacties gevonden. Verspreid door het topic, of kijk anders eens hier. :)

Offline Achaeus

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 28-01-2010, 22:01:05 »
Ik hoop dat ze d'r 'ik kan niks' en 'ik doe voor spek en bonen mee' houding toch snel achter zich laat. Ik stoorde me d'r in afl 4 toch wel aan merkte ik terwijl ik haar voorheen, toen het gedrag er minder dominant aanwezig was, zo leuk vond.
Aan de andere kant is het een beetje een Milouska houding...

Ik weet het ook niet meer ;D

Offline juul4

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
« Reactie #283 Gepost op: 28-01-2010, 23:17:40 »
Mee eens Achaeus!
Heb sterk de indruk dat we 'gestuurd ' worden door de beelden!
Vorige week werd Arjen sterk als mol neergezet en dit keer was imo Frits aan de beurt en een beetje Erik....
Wie zal t volgende week zijn?
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #284 Gepost op: 28-01-2010, 23:42:52 »
Wat mij betreft is Sanne mol af tenzij de 3 theorie nog tractie krijgt. Een mol wil invloed en zou zich niet vrijwillig aanbieden om achter te blijven als er een keus is.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #285 Gepost op: 28-01-2010, 23:48:34 »
Ik hoop dat ze d'r 'ik kan niks' en 'ik doe voor spek en bonen mee' houding toch snel achter zich laat. Ik stoorde me d'r in afl 4 toch wel aan merkte ik terwijl ik haar voorheen, toen het gedrag er minder dominant aanwezig was, zo leuk vond.

Helemaal mee eens. In aflevering 1 en 2 (en van tevoren) vond ik haar een leuke kandidaat, maar in aflevering 3 en 4 niet meer.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

« Reactie #286 Gepost op: 29-01-2010, 00:31:14 »
Wat mij betreft is Sanne mol af tenzij de 3 theorie nog tractie krijgt. Een mol wil invloed en zou zich niet vrijwillig aanbieden om achter te blijven als er een keus is.
Door als eerste te gaan bij de sleutelopdracht plaatst een kandidaat zich buiten het spel wat info betreft, welke kandidaat kiest hier nou voor? Is Sanne de mol die zich buitenspel zet?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 29-01-2010, 00:34:46 »
Sanne zat nu ook niet naast de afvaller, dus die theorie kan ook door de plee  ;D

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 29-01-2010, 01:29:13 »
Door als eerste te gaan bij de sleutelopdracht plaatst een kandidaat zich buiten het spel wat info betreft, welke kandidaat kiest hier nou voor? Is Sanne de mol die zich buitenspel zet?
Dat klopt helemaal maar ze was er wel zeker van dat ze de nacht niet geboeid door moest brengen. Het was sanne die begon om de kleding van Frits weg te nemen. Ik weet niet goed meer wat ik met Sanne moet..

Offline sijb

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 29-01-2010, 02:06:52 »
Sanne is mijn mol nog steeds ondanks dat ze deze aflevering erg vrij en onmollig bezig is geweest! Ze wordt erg nouw in de gaten gehouden en daardoor deed ze vandaag wat zaken goed! Ik kan wel begrijpen om als mol er als eerste uit te gaan, een vreselijke opdracht die boeiing, maar ze wou mij wat te graag door bij die draagopdracht!!! Je kon wel een beetje zien de teleurstelling.

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #290 Gepost op: 29-01-2010, 02:07:36 »
Dat klopt helemaal maar ze was er wel zeker van dat ze de nacht niet geboeid door moest brengen. Het was sanne die begon om de kleding van Frits weg te nemen. Ik weet niet goed meer wat ik met Sanne moet..
Andere mollen hielden zich in het algemeen buiten dat soort ruzies. Nog een reden om haar te schrappen.

Offline creno

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 30-01-2010, 14:43:22 »
Hebben jullie het niet gehoord ? Ze heeft zichzelf als mol bekend gemaakt, in de bus zegt ze: Ik heb een hoop zand verplaatst !

Wat doet een mol ? zand verplaatsen !

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 30-01-2010, 21:10:24 »
Hebben jullie het niet gehoord ? Ze heeft zichzelf als mol bekend gemaakt, in de bus zegt ze: Ik heb een hoop zand verplaatst !

Nee dat heb ik niet op die manier gehoord  ::)

Sanne zat nu ook niet naast de afvaller, dus die theorie kan ook door de plee  ;D

Hè hè, eindelijk! /trekt door
Tell me what your telescope says

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #293 Gepost op: 30-01-2010, 22:09:43 »

Da's idd opvallend hoor Creno. Had ik ook gehoord, maar werd hier al snel teniet gedaan als dat een mol geen zand verplaatst....
Persoonlijk vind ik dat een mol zowel zand verplaatst als aarde/grond en dat de opmerking "een hoop zand" ook nog es kan slaan op molshoop.

Maar ja, niets is wat t lijkt en wellicht zei ze het om zichzelf wat verdachterder te maken  ;)

In dat geval een leuke woordspeling!
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #294 Gepost op: 2-02-2010, 00:03:12 »
Geen ingenieuze theorie, slechts een kattebelletje:

Tot nu toe is er nog in elke aflevering wel iets van een kat te zien geweest, wat zoals eerder opgemerkt een verwijzing naar kattenliefhebber Sanne (ze kocht daarom een poezenpuzzel als voorwerp in opdracht 2 aflevering 1) zou kunnen zijn. Terugkerende verwijzingen naar iets wat met een kandidaat (de Mol) te maken heeft zouden een hint (naar de Mol) kunnen zijn. (Denk bijvoorbeeld aan het getal 28 in serie 4.)

afl. 1) katachtige op boot, afl. 2) Maneki Neko (Japanse gelukskat) in hotel, afl. 3) vogeltje op shirt van Arjen dat 'miauw' zegt, met kattenkopje op het lijf, afl. 4) 'kat' op het schoolbord bij de muziekopdracht

Bij aflevering 3 valt de hele mogelijke hint in het water omdat kandidaat Arjen (Sanne is al de Mol) natuurlijk niet gestuurd kan worden in wat voor shirt hij aantrekt. Of kwam het voor de makers gewoon mooi uit en hebben ze daarom geen andere kattenverwijzing nodig gehad? Een andere kat heb ik in die aflevering niet kunnen ontdekken. (Maar misschien jij wel?)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #295 Gepost op: 2-02-2010, 00:06:13 »
Zeker goed om in de gaten te houden, ben benieuwd of er donderdag weer een kat voorbij komt huppelen (misschien komt Heinz nog wel langs, in de serie dan :P).

Offline jumper

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 2-02-2010, 03:36:39 »
Alle notities die ik heb gemaakt over katten. Maar zelf kan ik er niet veel mee...

Alle poes-achtigen in de serie: Aflevering 1 Leeuw op sokkel naast PJ op de trap; Panthers op shirt Erik; leeuw op de boot; rode poes op Sannes puzzel; toegevoegd: muziekje aan het eind is "Leo's theme" aflevering 2 Gouden kat met pootje in hotel; Restaurant De Rode Leeuw in Holland Village –backstage filmpje-, leeuw op groene shirt Erik; aflevering 3 Miauw op shirt Arjen.
Poezen/katten kunnen dus op Erik slaan (Roberto Jacketti's song Love Cat, shirt met Panthers, shirt met leeuw), op Barbara (heeft rode kater), op Sanne (houdt –als Vogel- van poezen?? en heeft de gouden japanse kat onlangs vertoond in haar programma Popgroep bij Villa Achterwerk); of Arjen die miauw op zijn shirt heeft staan. Zou evt. ook nog op Hind kunnen slaan vanwege de internationaal bekende autoreclame waarin het 3e muzikale fragment van Anouk werd gespeeld; deze reclame heeft een bronze leeuw gewonnen. toegevoegd: Algemeen: Tim had sterrenbeeld Leeuw

« Laatst bewerkt op: 2-02-2010, 12:44:31 door jumper »

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 2-02-2010, 09:45:24 »
Zou het niet logischer zijn om bij Sanne Vogels te laten zien? Ik zie er zo al twee, bij Arjen op het shirt dus en de eend op het schoolbord.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #298 Gepost op: 2-02-2010, 09:54:43 »
Zou het niet logischer zijn om bij Sanne Vogels te laten zien? Ik zie er zo al twee, bij Arjen op het shirt dus en de eend op het schoolbord.

Op de sloopjes van de stoelen van de bus waarin de kandidaten vervoerd worden staan ook vogels. (Dat is wel de ellende met dit soort 'terugkerende X-theorieën', helemaal met kleuren en getallen, als je goed zoekt vind je vaak wel iets wat erin past.)

@jumper: de verwijzingen die jij noemt gaan volgens mij te ver.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 2-02-2010, 11:32:54 »
Sanne schrijf ik als mol nu helemaal af. Bij de zand opdracht deed ze veel te veel haar best.

In het bos kan ik me voorstellen dat ze geen zin heeft om achter te blijven en daarom gemakkelijk in gaat op het voorstel van Erik.

In de school laat een mol zich niet zomaar opsluiten in het eerste lokaal door te zeggen dat ze toch niets weet.

Ik weet het nu zeker: Sanne is niet de mol .... maar wie dan wel ??? :-\\
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)