Noem het tunnelvisie of verklaar me gek, maar voor mij is het duidelijk... Sanne is de mol.
Dit zijn mijn verdenkingen richting Sanne, en zoals ik al zei: ik heb last van tunnelvisie.
- Algemeen: De mol twittert letterlijk; de mol tjirpt > Sanne Vogel.
- In aflevering 1 wou ze eerst geen mollen boekje pakken. Dit had ze niet nodig, ze weet immers al wie de mol is.
- In aflevering 1 gaat ze precies op de 4e plek van rechts staan zodat ze in de boot terecht komt, de boot is bij uitstek de plek om te mollen
- In aflevering 1 koopt ze een poezen puzzel wat voor veel verwarring zorgt (was het niet Barbara die een rode kater had en Loretta die dit wist?)
- In aflevering 2 vinden Sanne, Manuel en Tim maar één koker en zien ze de laptop niet staan. Manuel en Tim zijn beide al exit.
- In aflevering 2 drukken Sanne en Arjen op de knop in de kerk (geloof ik), deze knop laat zien waar het geld ligt. De kaart verschijnt echter pas als Frits hem voor de tweede keer indrukt.
- In aflevering 2 zegt Sanne dat ze niet goed kan liegen. Niemand verwacht dat je de mol bent als je niet goed kan liegen.
- In aflevering 3 weet Sanne niet goed hoe de portofoon werkt. Tevens laat ze Kim verkeerd rijden. Ze zegt zelf dat ze niet wist wat ze deed.
- In aflevering 3 zegt Sanne dat ze, als ze de mol zou zijn, Barbara de groene Topito had gegeven omdat er dan geen geld in de pot zou komen. Ze gaf Barbara de groene Topito.
- In aflevering 4 zegt Sanne zelf dat ze in de schoolopdracht maar voor spek en bonen mee doet. Jezelf als dom profileren was de tactiek van ex-mol Milouska, en die werkte.
- In aflevering 4 maakt Sanne een erg goede brancard voor de zandzakken. Meer zandzakken meenemen betekend meer geld, maar het is ook zwaarder. De mol kan er baat bij hebben als de anderen het te zwaar vinden en ze unaniem besluiten wat zandzakken weg te gooien.
- In aflevering 5 maakt Sanne met Arjen een ingenieus plan door alles visueel uit te beelden (dit was Sanne's idee, maar Arjen lijkt met de eer te strijken). Zo gaan al 30 van de 90 minuten verloren aan het maken van de plan, voordat ze gaan varen.
- In aflevering 5 lukt het Sanne niet het zwarte tempel onderdeel op te hijsen en laat ze het in het water vallen. Dan lijkt ze er minder moeite mee te hebben, ze krijgt het onderdeel uit het water.
- In aflevering 5 roeit Sanne tevens staand, ze is de enige die dit doet en lijkt het zelf handiger te vinden.
- In aflevering 5 wijst Sanne het juiste teken ("het beest") aan. Tevens lijkt ze gewoon goed mee te doen in de bioscoop. In beide opdrachten wordt er veel geld verdient. Probeert de mol het vertrouwen van de kandidaten te winnen, of moet er genoeg geld in de pot zitten om het later er weer uit te halen?