Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137466 keer)

Offline Mesnal

• Forumlid
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #420 Gepost op: 5-03-2010, 20:16:37 »
Ik krijg een erg deja-vu gevoel bij Sanne in deze serie WIDM, ze profileert zich steeds meer als de marc-marie, nadja en sebastiaan van de groep.

Ik hoop dat ik verkeerd zit met mijn gevoel.

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #421 Gepost op: 6-03-2010, 07:05:08 »
Sanne valt af komende aflevering. De molmail zal niet zomaar liegen.

Enfin, ook internetredacties maken foutjes dus... :P
C'est le Fruit!

Offline G-unit

• Forumlid
« Reactie #422 Gepost op: 6-03-2010, 12:38:32 »
Het is Sanne die Kim ziet, anders had ze nog altijd kunnen doen alsof ze Kim niet had gezien. En ze waren op het moment van instappen nog niet te laat...
Het kan ook dat Sanne wist dat er nog maar weinig tijd was. In dat geval kun je beter bij Kim instappen en een klein beetje treuzelen zodat ze allebei te laat komen, dan dat Kim het nét aan haalt en Sanne op dr kop krijgt omdat ze als enige te laat is.

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #423 Gepost op: 6-03-2010, 17:44:46 »
Bij de webcam-opdracht denken Sanne en Kim dat ze op tijd zijn ("nog 30 seconden") en dus dat de opdracht geslaagd was. Als kandidaat ben je dan natuurlijk zeer blij.
Maar wanneer je hoort dat je toch te laat bent, zou je als kandidaat verbaasd, ongoocheld en misschien zelfs een beetje boos moeten zijn.
Kim reageert net zo. Zij lijkt dus duidelijk een kandidate.
Maar Sanne is niet verbaasd, ontgoocheld... Ze blijft vriendelijk lachen. Als mol weet je natuurlijk dat je te laat bent en is het dus ook geen verrassing meer dat de tijd om is.

Sanne, jouw glimlach heeft je verraden!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #424 Gepost op: 6-03-2010, 21:49:44 »
Sanne, jouw glimlach heeft je verraden!

Als mol zou ik juist niet staan glimlachen, dus toch een kandidaatactie?

Ik heb weer wat puntjes van hoop voor de Sanne-verdenkers:
Sanne stemt namelijk op Erik én op Arjen als luisterend oor (liggend/ongeinteresseerd in de bus) en vindt dus beiden prima. Ze wilde zelf niet op die plek komen.

En Sanne wil in eerste instantie de lege koffers, mits zij een joker krijgt van Kim. De lege koffer krijgen is een goede zet voor de mol.

En een onmolse actie, maar die geldt ook voor Kim en Erik: waarom gaat Sanne niet op de grond liggen om die letters uit te beelden? Dat was veel moeilijker geweest om te zien voor Arjen en Frits. En in serie 8 gebeurde het ook zo, dus het was goed beargumenteerbaar geweest tegenover de anderen.

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 7-03-2010, 12:23:16 »
Als mol zou ik juist niet staan glimlachen, dus toch een kandidaatactie?
Ik zou als mol ook niet staan glimlachen, maar Sanne deed het dus wel. Daarom zei ik ook dat ze door de mand gevallen is. Want geen enkele kandidaat zou blijven glimlachen als het blijkt dat de opdracht toch niet gelukt is. Alleen een "slechte" mol zou dit doen.   

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #426 Gepost op: 8-03-2010, 10:18:31 »
Ik zou als mol ook niet staan glimlachen, maar Sanne deed het dus wel. Daarom zei ik ook dat ze door de mand gevallen is. Want geen enkele kandidaat zou blijven glimlachen als het blijkt dat de opdracht toch niet gelukt is. Alleen een "slechte" mol zou dit doen.   
Ik zou zelf ook wel kunnen lachen als er zo'n grapje met me wordt uitgehaald,
bovendien zal ik ook blij zijn geweest als de opdracht is verpest door mijn schuld, ben ik weer wat verdachter
dus dit is naar mijn mening allemaal onzin, niet belangrijk
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 9-03-2010, 15:11:48 »
Zoals al gezegd zien we erg veel drieën deze serie, de meeste zijn al genoemd (sommige zelfs met screenshot). Zelf zit ik diep in de Kim tunnel, maar het volgende wil ik graag wel met jullie delen en jullie gedachtes hierover horen.

In aflevering 3 maakt de mol zich bekend, er is al gevonden dat op 33:33 Angela DE MOL zegt, vanaf deze aflevering is op 33:33 steeds een shot van Sanne te zien, behalve 5 maar kan met Sanne en tweet te maken hebben:

Afl.4 op 33.33: Sanne in beeld (biecht over opdracht in het bos)

Afl.5 op 33.33: PJ verteld: "dat de mol weer ondergronds zijn werk moet doen" (Denk aan de laatste tweet van de mol) Eerstvolgende kandidaat in beeld (op 33.48) is Sanne

Afl.6 op 33.33: Sanne gooit een ton het water in

Afl.7 op 33.33: Sanne en Kim steken hun vinger op (op de vraag wie er goed is in non verbale communicatie)

Daarnaast zegt ze expliciet "over 3 minuten" tegen Tim in aflevering 1.

We weten ook dat 3 in het Japans San betekent, nu zie ik een vertaling van het woord "bird"(vogel) naar het japans wat tori geeft. Met de "o" als in "tot" en de "i" als in "politie", spreek je dit snel uit, dan hoor je zelf ook 3 (net zoals Geef karel de hand fonetisch in Thailand). Ook is ze als 3de te zien in het openingsfilmpje.

Ook horen we in Schiffer.fm een nummer van Jason Mraz, de eerste zin is: Timing's everything. Sanne zegt tegen Erik: "jou omweg kost ons 10 minuten". 10, de mol tien.

Zou dan toch stiekem Sanne de mol zijn??
« Laatst bewerkt op: 9-03-2010, 15:48:09 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #428 Gepost op: 9-03-2010, 15:48:48 »
Zoals al gezegd zien we erg veel drieën deze serie, de meeste zijn al genoemd (sommige zelfs met screenshot). Zelf zit ik diep in de Kim tunnel, maar het volgende wil ik graag wel met jullie delen en jullie gedachtes hierover horen.

In aflevering 3 maakt de mol zich bekend, er is al gevonden dat op 33:33 Angela DE MOL zegt, vanaf deze aflevering is op 33:33 steeds een shot van Sanne te zien, behalve 5 maar kan met Sanne en tweet te maken hebben:

Afl.5 op 33.33: PJ verteld: "dat de mol weer ondergronds zijn werk moet doen" (Denk aan de laatste tweet van de mol) Eerstvolgende kandidaat in beeld (op 33.48) is Sanne

Afl.7 op 33.33: Sanne en Kim steken hun vinger op (op de vraag wie er goed is in non verbale communicatie)

We weten ook dat 3 in het Japans San betekent,

Goed uitgezocht!

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 9-03-2010, 15:51:21 »
Het meeste (san, 33:33) was al gevonden hoor, gewoon combineren ;)!

Misschien kan Tsubasa beter uitleggen of tori op drie zou KUNNEN lijken, alsin Geef Karel de hand.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #430 Gepost op: 9-03-2010, 17:45:26 »
Het meeste (san, 33:33) was al gevonden hoor, gewoon combineren ;)!

Misschien kan Tsubasa beter uitleggen of tori op drie zou KUNNEN lijken, alsin Geef Karel de hand.

Ik vind tori op drie lijken ietwat vergezocht, immers in het Nederlands zou dori dan beter zijn dan tori, en in het engels surii (three).

Wat wel interessant is is bijv. dat 'san' in een bepaalde betekenis ook rekenen/calculus kan betekenen, en we hebben al aardig wat gerekend dit seizoen. Verder is het een klein woord voor 'berg' en ook daar hebben we al mee te maken gehad. Maar misschien ben ik ook wel te ver aan het zoeken.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 9-03-2010, 18:01:07 »
Dankjewel, ik weet dat het vergezocht is. Maar ik probeer zelf iets minder op Kim te gaan zitten ;)! Dacht aan "Geef Karel de hand", dat tori op die manier op drie lijkt...

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 9-03-2010, 19:52:08 »
Mooi die 33.33 theorie.

Ik heb afl. 3 t/m 6 Sanne als mol gehad, even overgestapt op Arjen maar nu weer terug naar Sanne. Ik vond in afl.7 Kim mega-verdacht, maar over alle afl. gezien vind ik Sanne toch meer de mol. De uitspraak in de bus dat ze veel zand had verplaatst na de opdr. met de zandzakken vond ik opvallend. Waarom zeg je dat zo expliciet? En nog veel meer dingen natuurlijk die al eerder zijn gepost. Maar goed ik dacht ook echt even dat het Arjen was. Voor mijn pool kan ik ook beter terug naar Sanne gaan want als het Kim is eindig ik sowieso laag.

In afl. 7 was het Sanne die bij de kofferopdracht zei Kim en ik hebben afgesproken dat Kim de koffer met de jokers krijgt en dat hield ze vol in de onderhandelingen. Volgens mij hadden ze niks van te voren besproken en vind ik best vreemd dat Sanne dat zei. Misschien deed Sanne dit direct aan het begin van de opdracht omdat dan de kans groot was dat er wat mis zou gaan omdat er altijd meer kandidaten erg graag de koffers met de jokers willen hebben. De kans dat Kim de koffer dan zou krjgen was klein. Aan het eind gaat Kim ineens voor de lege koffer -erg verdacht omdat de koffer niet leeg bleek te zijn- maar misschien wil zij zich zo vlak voor de finale superverdacht maken. Is het niet wat te opmerkelijk wat Kim doet? :o In tegenstelling tot Sanne die geen verdenking op zich laadt. >:D

Afl.8 op. 33.33 weer Sanne in beeld hoop ik...(bedankt voor de theorie).
« Laatst bewerkt op: 9-03-2010, 19:56:32 door Lonneke14 »

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 9-03-2010, 20:10:03 »
TV-tip: Morgen is Sanne te gast in het programma Opium van de AVRO. Nederland 2 21.30 uur.
Op 33.33 is zij vast in beeld....

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 10-03-2010, 02:35:01 »

We weten ook dat 3 in het Japans San betekent, nu zie ik een vertaling van het woord "bird"(vogel) naar het japans wat tori geeft. Met de "o" als in "tot" en de "i" als in "politie", spreek je dit snel uit, dan hoor je zelf ook 3 (net zoals Geef karel de hand fonetisch in Thailand). Ook is ze als 3de te zien in het openingsfilmpje.

Ook horen we in Schiffer.fm een nummer van Jason Mraz, de eerste zin is: Timing's everything. Sanne zegt tegen Erik: "jou omweg kost ons 10 minuten". 10, de mol tien.

Zou dan toch stiekem Sanne de mol zijn??

Afl. 1 : Op 33.33 Frits in beeld (met Tim)
Afl.2. : Op 33.33 Frits in beeld met de hele groep die vol ongeloof naar hem kijkt omdat hij nét de 3000 euro niet heeft kunnen pakken in Holland Village.
Afl. 3 : Op 33.33 zegt Angela "De Mol" in de context over hoe Karel Frits heeft aangewezen als mol. De mol is bekend?

Ik bedoel maar : het is op meerdere manieren uit te leggen.

Offline Zoukan

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 10-03-2010, 08:00:57 »
Ik ben even alle aflveringen aan het terug kijken. Zie hieronder mijn bevindingen in aflevering 1:

Aflevering 1:

In de openingstheme is Sanne de derde kandidaat die we zien.
Departure gate op het vliegveld is gate nummer 3
Om 6:57 staat op het departure bord het nummer 3 als enige GEEL gekleurd.
De mol wordt bekend in aflevering 3
Sanne zegt tegen Tim: "Over 3 minuten onder in de garage".
Sanne krijgt het briefje van mol George uit 2002 (derde serie van de Mol). Het eerste teken van het spel.
Sanne vergeet als enige een mol boekje te pakken. Peter Jan corrigeert haar.
Om 40:28 ~ 40:51 zie je in de bus iedereen om de beurt iets in zijn mol boekje schrijven, behalve Sanne.
In de test krijgt Sanne een vraag, ze kiest het derde (onjuiste) antwoord maar zegt ook niets.
Het cijfer drie in het japans schrijf je fonetisch als "san".
« Laatst bewerkt op: 10-03-2010, 08:03:35 door Zoukan »

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #436 Gepost op: 10-03-2010, 08:56:38 »
Afl. 1 : Op 33.33 Frits in beeld (met Tim)
Afl.2. : Op 33.33 Frits in beeld met de hele groep die vol ongeloof naar hem kijkt omdat hij nét de 3000 euro niet heeft kunnen pakken in Holland Village.
Afl. 3 : Op 33.33 zegt Angela "De Mol" in de context over hoe Karel Frits heeft aangewezen als mol. De mol is bekend?

Ik bedoel maar : het is op meerdere manieren uit te leggen.

Dat wist ik, maar in aflevering 3 maakt de mol zich bekend, vanaf aflevering 3 valt het ook pas op... En daarnaast zit ik te diep in mijn Kim-tunnel om hier dan ook objectief over te blijven nadenken :)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #437 Gepost op: 10-03-2010, 11:31:17 »
Dat wist ik, maar in aflevering 3 maakt de mol zich bekend, vanaf aflevering 3 valt het ook pas op... En daarnaast zit ik te diep in mijn Kim-tunnel om hier dan ook objectief over te blijven nadenken :)
Als je wilt is deze theorie volgens mij wel aan alle kandidaten te linken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 10-03-2010, 15:05:40 »
Bij de koffertjesopdracht is Sanne duidelijk aan het mollen. Ze meldt een paar keer hardop te gaan voor het diner, maar ook één keer voor de lege koffer. Geen enkele keer heeft ze het over het vraagteken en toch kiest ze aan het eind daar juist voor. Niemand heeft uiteindelijk de jokers gekozen. Tegen Frits zegt ze en ik neem dan het lege koffertje om vervolgens weer tegen KIm te zeggen dat Arjen het lege koffertje neemt. Kortom verwarrend. De mol hoeft hier misschien weinig te doen, maar volgens mij wekt Sanne de meeste verwarring.Als zij de mol is weet zij precies wat de opdracht van Erik is.

Ik vond het zeer verdacht dat Kim de lege koffer nam maar haar verklaring was plausibel. Niemand had het (tegen haar) over het lege koffertje gehad (dat klopt inderdaad van wat we te zien krijgen) dus misschien zou niemand daarvoor kiezen. Ik zag het als een molactie. maar kan ook gewoon een kandidaatsactie zijn. Voor de mol maakt het niet veel uit of hij de kans op een vrijstelling zou krijgen en de opdracht die Arjen en Kim moeten doen kan ook net zo goed door Sanne (of Erik maar die sluit ik uit als mol)gesaboteerd zijn. Sanne heeft veel tijd gerekt en doet net of Erik de boel loopt op te houden. Ze zegt dan volg mij maar...vervolgens lopen ze niet in één keer goed en komen te laat.
Bij de executie speelt Sanne volgens mij weer eens toneel. Ben heel benieuwd naar afl.8 ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #439 Gepost op: 10-03-2010, 15:11:42 »
Bij de koffertjesopdracht is Sanne duidelijk aan het mollen. Ze meldt een paar keer hardop te gaan voor het diner, maar ook één keer voor de lege koffer. Geen enkele keer heeft ze het over het vraagteken en toch kiest ze aan het eind daar juist voor.

In ronde 5 onderhandelt Sanne met Arjen en als Arjen dan gaat saboteren (Arjen zegt dat Frits van gedachten veranderd is en het diner wil) zegt Sanne dat ze dan het vraagteken neemt. Sanne: "Ok, dan neem ik het gouden vraagteken en dan neem jij de lege koffer." Erik volgt dit niet, hij houdt de verdeling aan die Sanne maakte voordat Arjen begon met saboteren.