Zoals al gezegd zien we erg veel drieën deze serie, de meeste zijn al genoemd (sommige zelfs met screenshot). Zelf zit ik diep in de Kim tunnel, maar het volgende wil ik graag wel met jullie delen en jullie gedachtes hierover horen.
In aflevering 3 maakt de mol zich bekend, er is al gevonden dat op 33:33 Angela DE MOL zegt, vanaf deze aflevering is op 33:33 steeds een shot van Sanne te zien, behalve 5 maar kan met Sanne en tweet te maken hebben:
Afl.4 op 33.33: Sanne in beeld (biecht over opdracht in het bos)
Afl.5 op 33.33: PJ verteld: "dat de mol weer ondergronds zijn werk moet doen" (Denk aan de laatste tweet van de mol) Eerstvolgende kandidaat in beeld (op 33.48) is Sanne
Afl.6 op 33.33: Sanne gooit een ton het water in
Afl.7 op 33.33: Sanne en Kim steken hun vinger op (op de vraag wie er goed is in non verbale communicatie)
Daarnaast zegt ze expliciet "over 3 minuten" tegen Tim in aflevering 1.
We weten ook dat 3 in het Japans San betekent, nu zie ik een vertaling van het woord "bird"(vogel) naar het japans wat tori geeft. Met de "o" als in "tot" en de "i" als in "politie", spreek je dit snel uit, dan hoor je zelf ook 3 (net zoals Geef karel de hand fonetisch in Thailand). Ook is ze als 3de te zien in het openingsfilmpje.
Ook horen we in Schiffer.fm een nummer van Jason Mraz, de eerste zin is: Timing's everything. Sanne zegt tegen Erik: "jou omweg kost ons 10 minuten". 10, de mol tien.
Zou dan toch stiekem Sanne de mol zijn??