Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137452 keer)

Offline Puar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #460 Gepost op: 11-03-2010, 23:21:11 »
Ik denk niet dat Sanne de mol is. Erik zat op 1 van de dames en hij gaaf aan het eind de mol phone aan kim en zei: het heet de mol phone ofzo. Dat betekend dus dat hij op Sanne zat, die is niet de mol, erik krijgt rood en denkt nu dat kim het is. (maar intussen is het frits)  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #461 Gepost op: 11-03-2010, 23:22:35 »
Ik denk niet dat Sanne de mol is. Erik zat op 1 van de dames en hij gaaf aan het eind de mol phone aan kim en zei: het heet de mol phone ofzo. Dat betekend dus dat hij op Sanne zat, die is niet de mol, erik krijgt rood en denkt nu dat kim het is. (maar intussen is het frits)  ::vergroot::
erik zat op kim, net als frits
frits heeft de test beter gemaakt of sneller
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #462 Gepost op: 11-03-2010, 23:47:56 »
t maakt  mij niets uit als zij maar niet de mol is ::ohno::

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #463 Gepost op: 12-03-2010, 12:12:43 »
Sanne is voor mij nu echt de mol, hoorden jullie ook wat ze zei wie er in de finale komt??

De mol...Kim Pieters en een van de mannen...

Het lijkt net of ze zegt dat Kim haar mol is, maar die pauze tussen de mol en Kim Pieters duurt me echt te lang, Sanneke is de mol!!

Ja, ik hoorde hem ook! Als het een aanwijzing is, dan is hij echt heel slim bedacht.

Sanne zou een geweldige mol zijn.

Maar ja, als je kijkt naar het non-verbale gedrag van Kim ten opzichte van de andere kandidaten, dan is er nauwelijks een moment, dat ze zegt wat ze denkt. En heel toevallig heb ik ook ooit een keer met Kim staan kletsen en ik herinner me haar veel opener dan dat ze nu is. Ik heb echt een Yvon Jaspers gevoel bij Kim. Die was ook zo duidelijk de mol, dat ik na 5 afleveringen was gaan zitten op Marc-Marie, omdat ik het too obvious vond. En nu heb ik dat bij Kim ook. Ik hoop dat het spel vele malen slimmer is gespeeld dan dat.

En dat Sanne dus toch de mol is! :)
C'est le Fruit!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 12-03-2010, 22:53:31 »
Sanne (Kim en Frits) waren in RTL Boulevard. Sanne had het over mensen op het forum die zelfs een M in de vorm van haar haar zagen en een mol in de omslag van haar jurk. ::tandpastasmiley::

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #465 Gepost op: 12-03-2010, 22:55:30 »
erik zat op kim, net als frits
frits heeft de test beter gemaakt of sneller
Of Erik en Frits zaten allebei op Sanne...

Offline Roderickie

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 13-03-2010, 16:17:27 »
Sanne is gewoon de mol.  :)

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #467 Gepost op: 13-03-2010, 17:09:12 »
zelfs heel gewoon, ::jaja::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Bigmole

• Forumlid
« Reactie #468 Gepost op: 13-03-2010, 17:16:23 »
Sanne (Kim en Frits) waren in RTL Boulevard. Sanne had het over mensen op het forum die zelfs een M in de vorm van haar haar zagen en een mol in de omslag van haar jurk. ::tandpastasmiley::

Ik zie er toch echt wel een M zitten  >:D

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #469 Gepost op: 13-03-2010, 19:01:20 »
Aangezien Erik niet weet  wat Frits heeft gedaan kan hij dit ook gezegd hebben omdat hij juist alles op Kim heeft ingevuld. Dat hij de molphone dus geeft aan diegene van wie hij dacht dat het de mol was. Ik had eerder verwacht dat hij hem aan Frits zou geven.
Of wil hij toch een statement naar Kim afgeven van ik weet nu dat jij het bent?
« Laatst bewerkt op: 13-03-2010, 19:06:31 door Lonneke14 »

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #470 Gepost op: 13-03-2010, 20:06:43 »
Of Erik zat op Sanne/Kim en Frits zat op zichzelf.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
Re: [Kandidaat] SANNE versus KIM
« Reactie #471 Gepost op: 13-03-2010, 20:08:32 »
Sanne versus Kim afl.8

- Als Erik het smsje binnenkrijgt met de Japanse tekens wil Kim dit gelijk zelf even zien. Sanne doet helemaal geen moeite. Kim zegt we gaan het bij de balie vragen ga je mee Sanne? Als je kandidaat bent op de rand van de finale wil je toch alle belangrijke info bekijken en er bovenop zitten?

- Sanne is overdreven blij als ze die joker wint bij de verloting, nog blijer dan met de vrijstelling...Hetzelfde geldt voor Kim.

- Sanne zegt bij de vragenronde dat ze Erik zou kiezen voor het spel om de vrijstelling. Waarom hier niet weer met Kim geantwoord? De motivatie die ze ervoor geeft klinkt ook erg stom (over dat ze er met Erik wel uit zou komen met een dobbelspelletje ofzo, alsof Erik zo makkelijk te beïnvloeden is) Het antwoord Erik garandeerd voor deze vraag geen geld in de pot. Ze probeert er ook een paar keer een verkeerd antwoord doorheen te krijgen. Kim heeft ook enkele foute antwoorden.

- Sanne geeft haar joker aan Kim die daar oprecht blij mee lijkt. Ze wil in ruil hiervoor wel met Kim gaan studeren..alles nog eens doornemen. Wil ze hierdoor bevestiging zoeken dat Kim echt de mol is en haar kansen in de finale vergroten? Geeft ze de joker aan Kim omdat ze op Kim zit en haar concurrenten daarom de joker niet gunt( ze zegt er nog bij tegen Kim dat ze de joker in de finale niet meer kan gebruiken)? Of is Sanne de mol en gunt ze het Kim gewoon meer dan Erik en Frits? Waarom niet 1 joker aan één van de mannen gegeven? Of ze zelf gehouden zodat niemand voordeel had?

_Misschien is Sanne zo slim zichzelf tegenover de mannen verdacht te maken en zo de finale te gaan winnen. Ze heeft het er wel over dat ze zich verdacht moet maken.Ze probeert wel de stappentelleropdracht te verknallen wat Frits natuurlijk niet ontgaat, terwijl Kim dat helemaal niet lijkt te doen maar misschien is dat omdat Erik heel goed het voortouw nam.

- Maar als je Sanne dan in die biecht weer hoort zeggen dat ze in de finale zit met de mol, Kim Pieters en Frits of Erik is dat superopmerkelijk. En die grijnzen steeds.
- Sanne neemt vaker het heft in handen bij opdrachten zoals het achtervolgen en de stappentellersopdr.de koffertjesopdr., etc dan Kim. Sanne lijkt meer invloed te hebben.

Ik blijf bij Sanne maar ik ben niet 100%zeker.

-
« Laatst bewerkt op: 13-03-2010, 21:49:11 door Lonneke14 »

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 14-03-2010, 12:58:15 »
We zien in de vooruitblik dat, wanneer de mol zich bekend zal maken, de drie finalisten op een rijtje staan. Sanne staat links in beeld; er staan dus twee mensen links van haar (voor ons dus rechts in beeld). De kans dat Sanne de mol is, neemt hierdoor aanzienlijk toe!

Serie 1: niet van toepassing voor deze 'theorie': de finalisten gaan één voor één 
                                                  naar de presentator.
Serie 2: niet van toepassing voor deze 'theorie': de mol maakt zichzelf niet bekend,
                                                  men gebruikt een 'executie'.
Serie 3: wel van toepassing: naast de mol staan 2 mensen rechts in beeld, wanneer hij
                             naar voren stapt.
Serie 4: wel van toepassing: naast de mol staan 2 mensen rechts in beeld, wanneer hij
                             naar voren stapt.
Serie 5: idem
Serie 6: idem
Serie 7: wel van toepassing: naast de mol staan 2 mensen rechts in beeld (ook 1
                             links), wanneer hij naar voren stapt.
Serie 8: niet van toepassing voor deze 'theorie': zelfde situatie als in serie 1.
Serie 9: niet 'echt' van toepassing: de mol staat wel links in beeld, maar er staat
                                     maar 1 persoon naas hem.

De ontknoping verloopt volgens het scenario uit seizoen 3,4,5,6,7. Toen stonden de finalisten steeds als volgt in beeld:

(XXXX-)MOL-XXXX-XXXX

Dus volgens deze 'logica' is Sanne de mol; zij staat immers op 'de plaats van de mol'.

Dit is natuurlijk geen bewijs dat ze daadwerkelijk de mol is, maar ik vond het toch opmerkelijk.

Offline creno

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 14-03-2010, 13:35:11 »
Hebben jullie het niet gehoord ? Ze heeft zichzelf als mol bekend gemaakt, in de bus zegt ze: Ik heb een hoop zand verplaatst !

Wat doet een mol ? zand verplaatsen !

In de aflevering met de foto's en het kijken door de verrekijker maakt Sanne ook nog eens een opmerking: "ik blijf in mijn tunnel zitten, is dit de verkeerde tunnel dan is dat dikke vette pech."
(een mol zit in een tunnel !)

De afgelopen aflevering zei ze wat in onderstaande quote staat:

Sanne is voor mij nu echt de mol, hoorden jullie ook wat ze zei wie er in de finale komt??

De mol...Kim Pieters en een van de mannen...

Het lijkt net of ze zegt dat Kim haar mol is, maar die pauze tussen de mol en Kim Pieters duurt me echt te lang, Sanneke is de mol!!

Kortom, ze heeft nu dus al drie keer een aanwijzing gegeven dat ze de mol is !

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #474 Gepost op: 14-03-2010, 13:38:23 »
Aha, dus als je PJ's tekst wat verdraait: "De mol maakt zich in drie afleveringen bekend." :)
The British are not impressed.

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #475 Gepost op: 14-03-2010, 13:40:42 »
In afl 5 zegt PJ voor de karaoke-opdracht: de mol zal zich thuis voelen in het donker van de komende opdracht

Sanne komt de zaal dan binnen en zegt: 'wauw, wat leuk'

Dan zitten we aan 4

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #476 Gepost op: 15-03-2010, 21:42:34 »
Eentje om over na te denken:

Stel Sanne is een slimme kandidaat. In dat geval is het waarschijnlijk dat ze denkt dat Kim de mol is. Nadat Sanne een vrijstelling heeft verkregen weet ze dus zeker dat zij in de finale zit, en haar mol Kim. Wie van de mannen zou ze er dan het liefste bij willen? Het lijkt mij dat Sannes voorkeur dan uitgaat naar de kandidaat waarvan ze denkt dat ze die aankan in de finale. Net als bij 'de zwakste schakel'. In dat geval zou ze haar joker dus aan een van de mannen geven, in de hoop haar grootste concurrent letterlijk buiten spel te zetten.

Maar Sanne geeft haar joker aan 'mol' Kim. Wat heeft dat nou voor zin? Dan kan je hem dus net zo goed zelf houden. Van deze logica snap ik helemaal niks.

Conclusie:
a) Sanne heeft er niet zo diep over nagedacht (wat best zou kunnen)
b) Sanne is de mol...
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #477 Gepost op: 15-03-2010, 21:51:29 »
Goed bedacht, dat Sanne de joker ook aan de 'zwakste schakel' had kunnen geven.

Maar Sanne geeft haar joker aan 'mol' Kim. Wat heeft dat nou voor zin?

In ruil voor die joker wil Sanne dat Kim haar helpt met studeren voor de laatste test. Mol Kim heeft zoals je zegt niets aan die joker, maar Sanne's voorstel is wel een extra reden (naast dat ze vriendinnen zijn) voor Kim om Sanne te helpen. Dat kan ze in ieder geval niet meer weigeren nu ze de joker heeft aangenomen.

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 15-03-2010, 22:42:36 »
Bovendien, misschien vindt ze beide mannen wel een zwakke schakel. Ze hebben in ieder geval beiden een stuk minder contact met Kim gehad dan zij.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 16-03-2010, 09:23:45 »
En wie kan beter helpen met studeren dan de mol zelf ....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)