Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137427 keer)

Offline suzanv

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #480 Gepost op: 16-03-2010, 10:38:39 »

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #481 Gepost op: 16-03-2010, 12:46:43 »
Zwaar twitterverslaafd? Het zal me niets verbazen dat het idee dat de mol twittert dan van haar afkomt. Nog maar eens een bevestiging voor mij dat ze de mol is.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #482 Gepost op: 16-03-2010, 14:10:13 »
Hoe zo zou het twitteren haar idee zijn? De mol gaat gewoon met haar tijd mee, denk ik.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 16-03-2010, 14:22:26 »
Nou als je niet twittert wil nog niet zeggen dat je niet met je tijd meegaat. Niet iedereen heeft er behoefte aan om de dagelijkse bezigheden met de rest van de wereld te delen.

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #484 Gepost op: 16-03-2010, 14:25:05 »
Nou als je niet twittert wil nog niet zeggen dat je niet met je tijd meegaat. Niet iedereen heeft er behoefte aan om de dagelijkse bezigheden met de rest van de wereld te delen.

Hulde, doet me denken aan Sophie Hilbrand die voor BNN eens met een megafoon van alles riep wat ze deed... Dat vond iedereen vreemd, waarom dan wel twitter xD!
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #485 Gepost op: 16-03-2010, 14:29:28 »
Zo bedoel ik het natuurlijk niet... Ik doe immers ook niet aan twitter. Maar waar  het mij om gaat is dat je het getwitter wel heel erg makkelijk aan Sanne linkt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #486 Gepost op: 16-03-2010, 14:33:58 »
Ja het is voor de hand liggend om Twitter te gebruiken, een echte trend op het moment.
Dat is geen hint, maar er zit wel een hint in de teksten op twitter denk ik  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 16-03-2010, 14:38:07 »
Zowel Arjen als Sanne leken voorkennis te hebben. Niets is wat het lijkt, Arjen kreeg groen maar dat betekende ROOD voor de volgende aflevering en Rood van Erik bleek groen voor die zelfde aflevering. Sanne vertoond mol en winnaar gedrag en verliest dus. Frits is de boeman, maar wie is de lachende derde juist Frits. Frits staat met z'n drieën in de finalen en wint. Kim was tot verkort vrij stil, maar is dat wel zo. Kim deed tegen over Erik of alles goed gaat, maar ondertussen. Met Sanne ondertussen vriendinnen zijn, maar ondertussen naait ze haar gewoon waar Sanne bij staat. Met 1 ding had Sanne wel gelijk, er komt straks 2000 bij de pot, maar die word dus voor Frits.

Wel is het een close call tussen Frits en Sanne denk ik, maar Frits zat langer op Kim. Daarnaast had ik niet verwacht dat Frits al weer werd vertrouwd, wat ook wel iets zegt over het vertrouwen van de anderen na Sanne en Kim toe. Mocht Kim de mol zijn, dan is het wel jammer dat zij niet de pot had. (zodat een gedeelte van de pot zou verdwijnen.) Ik dacht zelf altijd dat Erik de pot had, maar die had ook niet genoeg vertrouwen.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2010, 14:46:04 door Pierce_Brosnan »

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #488 Gepost op: 16-03-2010, 14:47:43 »
Zowel Arjen als Sanne leken voorkennis te hebben. Niets is wat het lijkt, Arjen kreeg groen maar dat betekende ROOD voor de volgende aflevering en Rood van Erik bleek groen voor die zelfde aflevering. Sanne vertoond mol en winnaar gedrag en verliest dus. Frits is de boeman, maar wie is de lachende derde juist Frits. Frits staat met z'n drieën in de finalen en wint. Kim was tot verkort vrij stil, maar is dat wel zo. Kim deed tegen over Erik of alles goed gaat, maar ondertussen. Met Sanne ondertussen vriendinnen zijn, maar ondertussen naait ze haar gewoon waar Sanne bij staat. Met 1 ding had Sanne wel gelijk, er komt straks 2000 bij de pot, maar die word dus voor Frits.

::rofl:: Ik snap er niets van.

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #489 Gepost op: 16-03-2010, 15:04:14 »
Zo bedoel ik het natuurlijk niet... Ik doe immers ook niet aan twitter. Maar waar  het mij om gaat is dat je het getwitter wel heel erg makkelijk aan Sanne linkt!

Ok verkeerd begrepen.  :)
Het is niet zo dat ik hierdoor ineens Sanne verdenk, want ze is voor mij al sinds een hele tijd de mol. Ik vond het alleen frappant te lezen dat ze twitterverslaafd is en ik zie me het voorbereidende gesprek al helemaal voor me met Sanne die voorstelt aan de redactie van De Mol: "Zullen we dit jaar ook eens hints gaan twitteren". Natuurlijk kan iemand van de Avro dit ook zelf verzinnen, dat ben ik met je eens, maar ik vind het gewoon een klein extra pluspuntje voor Sanne als mol.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2010, 15:05:51 door Moni »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #490 Gepost op: 16-03-2010, 16:56:43 »
Zwaar twitterverslaafd? Het zal me niets verbazen dat het idee dat de mol twittert dan van haar afkomt. Nog maar eens een bevestiging voor mij dat ze de mol is.

Ze hebben een mooie communicatieafdeling bij de Avro, lijkt me zo.

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 16-03-2010, 17:08:47 »
Ze hebben een mooie communicatieafdeling bij de Avro, lijkt me zo.

Ik heb het in m'n post hierboven beter uitgelegd hoe ik mijn opmerking bedoel.

Het twitteren kan toch best een hint zijn naar een twitterverslaafde mol.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #492 Gepost op: 16-03-2010, 18:14:39 »
Ik heb het in m'n post hierboven beter uitgelegd hoe ik mijn opmerking bedoel.

Het twitteren kan toch best een hint zijn naar een twitterverslaafde mol.
Tuurlijk, alleen denk ik inderdaad dat we meer op de inhoud van de tweets (of hoe ze ook mogen heten) moeten letten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #493 Gepost op: 17-03-2010, 15:45:07 »

In ruil voor die joker wil Sanne dat Kim haar helpt met studeren voor de laatste test. Mol Kim heeft zoals je zegt niets aan die joker, maar Sanne's voorstel is wel een extra reden (naast dat ze vriendinnen zijn) voor Kim om Sanne te helpen. Dat kan ze in ieder geval niet meer weigeren nu ze de joker heeft aangenomen.

Ik denk eigenlijk niet dat het geven van die ene joker HET argument is voor Kim om Sanne goed te helpen bij het winnen van het spel. Ze zijn al het hele spel vriendinnen plus Kim zou, als mol zijnde, niets aan die joker hebben, dus het is een vrij leeg gebaar.

Het idee dat de mol iemand helpt bij het winnen van het spel staat me overigens tegen. Dat lijkt me erg unfair.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #494 Gepost op: 17-03-2010, 15:48:04 »
We moeten alleen nog eerst gaan zien in hoeverre er samen gestudeerd wordt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #495 Gepost op: 18-03-2010, 14:49:10 »
Hulde, doet me denken aan Sophie Hilbrand die voor BNN eens met een megafoon van alles riep wat ze deed... Dat vond iedereen vreemd, waarom dan wel twitter xD!

Omdat Twitter iets heel anders is dan wat de niet-twitteraars denken dat het is. Maar goed, das een geheel andere discussie.

Van de drie kandidaten zitten er twee op Twitter. Zou wel grappig zijn dat juist degene die er niet op zit dan de mol is. Alhoewel ik denk dat het de redactie is die tweet, maar goed.
No Milk today???

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 18-03-2010, 19:57:01 »
Omdat Twitter iets heel anders is dan wat de niet-twitteraars denken dat het is. Maar goed, das een geheel andere discussie.

Van de drie kandidaten zitten er twee op Twitter. Zou wel grappig zijn dat juist degene die er niet op zit dan de mol is. Alhoewel ik denk dat het de redactie is die tweet, maar goed.
Dat lijkt mij ook (dat de redactie het doet) aangezien iemand zichzelf anders al kan verraden doordat die net ervoor getwitterd heeft dat die een dagje opnames heeft voor tv-opnames ofzo (of een ander dagje weg natuurlijk). Dan heb je nog iPhone en dat soort gadgets, maar volgens mij kwamen de tweets gewoon van het web.

Offline Bigmole

• Forumlid
« Reactie #497 Gepost op: 19-03-2010, 03:04:27 »
Sanne wordt slapeloos wakker.
Weet het niet meer allemaal.

Ze kijkt voor de zekerheid nog maar even door haar koekeloerder.
En ziet de winnaar.
Nu weet ze zeker dat ze de verliezer is, en niet de mol.
Want de mol ziet nooit de winnaar  ??? >:D
« Laatst bewerkt op: 19-03-2010, 03:07:45 door Bigmole »

Offline Bigmole

• Forumlid
« Reactie #498 Gepost op: 19-03-2010, 04:44:42 »
To twitter or not to twitter (kim twittert niet)

Onderstaand het twitter logo

;D

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #499 Gepost op: 19-03-2010, 14:33:03 »
Sanne ziet er zo wel als een heel lief vogeltje uit!
Ich bin ein Bärliner!