Zowel Arjen als Sanne leken voorkennis te hebben. Niets is wat het lijkt, Arjen kreeg groen maar dat betekende ROOD voor de volgende aflevering en Rood van Erik bleek groen voor die zelfde aflevering. Sanne vertoond mol en winnaar gedrag en verliest dus. Frits is de boeman, maar wie is de lachende derde juist Frits. Frits staat met z'n drieën in de finalen en wint. Kim was tot verkort vrij stil, maar is dat wel zo. Kim deed tegen over Erik of alles goed gaat, maar ondertussen. Met Sanne ondertussen vriendinnen zijn, maar ondertussen naait ze haar gewoon waar Sanne bij staat. Met 1 ding had Sanne wel gelijk, er komt straks 2000 bij de pot, maar die word dus voor Frits.
Wel is het een close call tussen Frits en Sanne denk ik, maar Frits zat langer op Kim. Daarnaast had ik niet verwacht dat Frits al weer werd vertrouwd, wat ook wel iets zegt over het vertrouwen van de anderen na Sanne en Kim toe. Mocht Kim de mol zijn, dan is het wel jammer dat zij niet de pot had. (zodat een gedeelte van de pot zou verdwijnen.) Ik dacht zelf altijd dat Erik de pot had, maar die had ook niet genoeg vertrouwen.