Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 137436 keer)

Offline Jane

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #500 Gepost op: 19-03-2010, 15:44:30 »
Sanne geeft in de opdracht met de tien namen op het strand het eerste goeie antwoord. VOC van Frits en Kim zou fout zijn geweest, oftewel, de eerste, en vaak bepalende letter komt van Sanne.

Ik moet toch dringend mijn lijstje winst versus verlies en inzet versus mollerigheid maken. Hopelijk geeft dat definitief uitsluitsel.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Bigmole

• Forumlid
« Reactie #501 Gepost op: 20-03-2010, 15:04:51 »
Het lijkt er verdacht veel op dat Sanne haar hand voor het lasergeweer hield. Toen kaatste de straal terug.

Mooie mollenactie.  ;D

Offline Bigmole

• Forumlid
« Reactie #502 Gepost op: 20-03-2010, 16:09:37 »
 ::vergroot:: >:D ;D

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #503 Gepost op: 20-03-2010, 16:43:57 »
Het lijkt er verdacht veel op dat Sanne haar hand voor het lasergeweer hield. Toen kaatste de straal terug.

Leuk idee, maar ik geloof er niks van dat dat kan ....
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #504 Gepost op: 22-03-2010, 10:27:37 »
Bij deze grafiek van G-root (bron: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=36608.msg1065292#msg1065292)

Gebaseerd op deze grafiek zou je dus zeggen dat Sanne De Mol is. Wat je ook kunt zien, is dat Frits niet zoveel verkeerd heeft gedaan (sorry Lautjuh).
Als Kim De Mol is, gaf dit criterium dus niet de goede Mol. Denk dat we moeten concluderen dat ook kandidaten die zich verdacht proberen te maken en zelfs kandidaten die gewoon niet zo slim/handig zijn, op dit criterium hoog scoren.

ging ik mij afvragen of het mogelijk is dat Sanne de mol is en dat Kim gecast is om de mol te spelen. Een nep-mol dus.

Veel van ons vonden Kim in het begin te opvallend mollen om de mol te kunnen zijn. Later zijn we echter toch allemaal naar haar geswitcht omdat er te veel in raar richting wees. Het verdachte tegensputteren (eilandenopdracht, zandzakkenopdracht, krateropdracht) en natuurlijk de 10/+/X-theorie.

Zouden het secundair reageren van Kim ("vind je dat ik secundair reageer?") en haar nerveuze gedrag misschien geacteerd zijn? Ze is een actrice. Als ze echt de mol zou zijn dan zou ze dit gedrag toch wel beter kunnen verbergen?

Sanne zou ook heel goed de mol kunnen zijn, zeker nu we zien dat zij de pot het meest geld heeft gekost.
Dus met het risico de vergulde zuignap te winnen, lanceer ik nu de theorie dat Sanne de mol is en Kim gecast is als net-mol.

Niets is wat het lijkt...  ::)

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #505 Gepost op: 22-03-2010, 10:53:45 »
Wow, mijn grafieken beginnen ook tot de andere topics door te dringen  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 22-03-2010, 23:49:01 »
Ik ben nog steeds de afleveringen aan het terug kijken en het valt me opeens op dat Sanne aan het begin van aflevering 8 (dat ze praten over dat Arjen eruit is), zij een ander "mol"boekje in handen heeft. Wat moeten we hier dan mee. Ik kan bij beide dames er nog niet de vinger opleggen, alles hangt nog met losse flodders aan mekaar.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #507 Gepost op: 24-03-2010, 12:12:45 »
Even nog wat zand in de ogen strooien van de Sanne-clan.

Niet vergeten, in Sanne's beschrijving staat ook regisseur. Ze kan natuurlijk ook het hele spel bijeen geregisseerd hebben. Daar zou ik ze ook nog toe in staat achten, dat kleine duveltje! >:D Vond ik in het begin al frappant, dat dat erbij stond. Leek me toen ook het ideale beroep voor de Mol en zou apart geweest zijn.

Maarja nu weten we beter, het kan bijna niet anders, Kim moet het wel zijn. Sanne is te onvoorspelbaar gebleken. Als maker moet je de Mol toch ook kunnen vertrouwen. En toch, tijdens dat gesprek met Frits, kwam er toch dat uit dat ze het ook in zich heeft. Je kreeg echt geen hoogte van haar. Toen ze samen met Kim zat had ik dat minder, daar was ze duidelijker en in gesprek met de échte Mol. Daar kan je natuurlijk niet tegen op!

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 25-03-2010, 10:46:23 »
Nog even zwart op wit hier neertikken dat ik nog steeds op Sanne als mol zit.  ;D
Ik kijk uit naar vanavond en hoop op een verrassende ontknoping.  :D

Offline PokerMol

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 25-03-2010, 16:34:03 »
Dan tik ik nog even zwart op wit dat ik het eens ben met Moni  ::jaja::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #510 Gepost op: 25-03-2010, 16:41:33 »
Zwart op groen, zullen jullie bedoelen :P Maar het is uiteraard gewoon Sanne.
The British are not impressed.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 25-03-2010, 16:45:51 »
Ik wil ook dat het Sanne is maar veel wijst toch echt op Kim... >:(

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 25-03-2010, 16:46:39 »

I agree so much. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline teuntjah

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 25-03-2010, 18:05:07 »
De meest samenvattende uitspraak van al mijn gedachten door elkaar  ::ok::
Dankje voor deze ophelderende anti-mindf*ck  ::tandpastasmiley::

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #514 Gepost op: 25-03-2010, 18:25:21 »
Benieuwd of ze vanavond weer haar rode lippenstift bovenhaalt. :-* ::gezoend::

Offline Bigmole

• Forumlid
« Reactie #515 Gepost op: 25-03-2010, 18:36:55 »
Ik wil ook dat het Sanne is maar TEveel wijst toch echt op Kim... >:(

:D

Offline PokerMol

• Forumlid
« Reactie #516 Gepost op: 25-03-2010, 19:37:37 »

So true, mijn gevoel zegt dat het Sanne is, mijn verstand Kim...

Maar Kim...'k hoor hier iedereen zeggen wat voor een goede mol ze dan wel niet is geweest, ik vraag me af hoe goed de mol was als 90% al denkt dat ze het is?

Offline Lachebekje

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 25-03-2010, 20:22:11 »
Ik heb alle afleveringen nog eens bekeken en daarbij alleen op Kim en Sanne gelet. Ze kunnen het m.i. allebei net zo goed zijn. Echter ligt bij Kim alles er zo dik op, dat ik me aansluit bij alle 'Sanne is de mol' aanhangers. Hoe we het hadden kunnen weten? Ik denk dat aflevering 1 al de clues bevat. George die de envelop aan de mol overhandigt en de mol die geen mol-boekje nodig heeft. Typerend vind ik ook de manier waarop PJ Sanne in de afleveringen aanspreekt. Het lijkt alsof ie bij haar minder op zijn gemak is. En ik denk we de opmerking van Angela niet moeten onderschatten.

Jammer dat ik geen van de afleveringen rechtstreeks heb kunnen zien, inclusief vanavond. Zal ik me kunnen inhouden en wachten met deze site te bekijken tot na het moment dat ik aflevering 10 heb gedownload en bekeken? Ben bang van niet.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 25-03-2010, 21:47:00 »
52 secondes zit er tussen winst of verlies. Ik had dan eerder van Sanne dan van Hind een tweet verwacht met daarin een kreet van ontsteltenis  ;)

Hoe het ook zij, Sanne is en blijft voor mij de mol (net zoals vorig jaar met Anniek  ::love::). Het is jammer dat je dan nu net een kandidaat genaamd Frits moet tegenkomen die alles op orde heeft en gestructureerd alles bijhoudt over Kim. Tja, daar kun je niet tegen op. Jammer, maar helaas verloren. Desalniettemin vind ik Sanne de leukste van het stel, fijn dat je meegedaan hebt, op de juiste mol zat en er tot in de finale in bleef.  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #519 Gepost op: 25-03-2010, 21:53:20 »
52 secondes zit er tussen winst of verlies.
Dit is inderdaad heeeel erg  ::oink::.

Sanne, ik leef met je mee. Zo ontzettend dicht bij de overwinning zijn, maar er net naast grijpen is erg zuur.

Aan de andere kant zat Frits al vanaf aflevering 1 op Kim. Hem is het ook zeker gegund.