Hmmm..weer allemaal opvallende punten die ik heb gezien.
*Die Japanse mevrouw van het hotel maakte enkel een foto van Tim....waarom speciaal van hem?
*Is het ook iemand opgevallen dat in minuut 45.28 als er de testvraag in beeld komt met '20. Wie is de Mol?' daarna Tim zegt "Ben ik" "Tim".
*Pieter Jan die zegt op het begin van de 1e aflevering; " We reizen naar Japan met een mol IN ONS MIDDEN" En wie zit & staat er overal in het midden? Juist Tim. Kijk iedere groepsfoto maar, en zelfs bij de executie en het uitleggen van de opdrachten. Best opvallend vind je niet?
*Tim bezit het geld en is penningmeester. Zeer goede positie voor de mol!
*Iedereen vertrouwd Tim en niemand verdenkt hem dus een goede positie voor de mol. Juist dat fanatieke van al een boekje (=MOLeskin) en veel info daarin hebben staan in het vliegtuig maakt hem voor mij zeer verdacht!
*Bij Tim zie je duidelijk de naam Shunyou in beeld van de boot tijdens "de test" Shunyou betekent iets als zich verschuilen in het Nederlands.
*Er staat; Nice to meet you. Ik ben de mol" in het moldagboek. Tim praat met een Japanner op het vliegveld en ontmoet hem; misschien staat dit in verband?
*De muziekale hint zou op Tim kunnen slaan qua tekst over een rockband.
Veel hints richting Tim!
He's my mole!