Auteur Topic: [Kandidaat] TIM is niet de mol  (gelezen 33023 keer)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2010, 21:23:46 »
Dat zijn juist de goede molacties; acties die begrijpelijk zijn maar toch verwarring zaaien of negatief uit kunnen pakken. (En misschien had ie die gids met boyband wel al klaar liggen.)
Op zich een goede mogelike mol actie, het zou wat verwarring kunnen zaaien, maar Tim komt uiteindelijk zelf als laatste bij het blad en zet meteen zijn eigen foto neer. Volgens mij hebben Tim & Frits zelfs alle acht goed. (De vier aan de ene kant zijn allemaal goed blijkt als de vetoërs aan het werk zijn. Aan de andere kant zien we drie goed staan voordat Kim & Erik gaan mollen. De vierde foto aan die kant staat ook goed nadat Tim & Frits langs zijn geweest, dit is namelijk het voorwerp van Frits of Sanne en komt na het voorwerp van Barbara. Nadat Kim & Erik de foto van Kim bij het voorwerp van Barbara hebben gezet, hebben ze alleen nog een foto van Tim en Erik over. Erik doen ze goed. Uiteindelijk zijn er maar twee fout (Kim en Barbara), wat betekend dat Kim & Erik bij dat vierde voorwerp de foto van Tim direct in de bak hebben gegooit en de juiste foto hebben laten staan. Dus stond ook die foto al goed nadat Tim & Frits er langs zijn geweest. Zolang er niet te veel met montage geklooit is.)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2010, 21:38:17 »
Op zich een goede mogelike mol actie, het zou wat verwarring kunnen zaaien, maar Tim komt uiteindelijk zelf als laatste bij het blad en zet meteen zijn eigen foto neer. Volgens mij hebben Tim & Frits zelfs alle acht goed.

Je hebt gelijk. ::jaja:: Niks mogelijke molactie Tim dus. Tim had dan niet als laatste bij zijn item moeten komen. (Wel blijft er eventuele verwarring voor Manuel en Loretta.)

Je uitleg waarom ze waarschijnlijk alles goed hebben ga ik nog eens rustig een paar keer lezen, ik probeerde ook al zoiets te ontdekken maar kwam er niet uit. ;D
« Laatst bewerkt op: 11-01-2010, 21:47:09 door Heinz »

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #62 Gepost op: 11-01-2010, 21:57:25 »
Je hebt gelijk. ::jaja:: Niks mogelijke molactie Tim dus. Tim had dan niet als laatste bij zijn item moeten komen. (Wel blijft er eventuele verwarring voor Manuel en Loretta.)

Je uitleg waarom ze waarschijnlijk alles goed hebben ga ik nog eens rustig een paar keer lezen, ik probeerde ook al zoiets te ontdekken maar kwam er niet uit. ;D
Ik ben bezig een volledig overzicht te maken van de opdracht, daarin hoop ik het wat helderder te kunnen weergeven. Daar komt dan een plaatje bij met posities van de voorwerpen, waardoor het uitleggen me hopelijk een stuk makkelijker af gaat.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #63 Gepost op: 11-01-2010, 22:13:19 »
Ik ben bezig een volledig overzicht te maken van de opdracht, daarin hoop ik het wat helderder te kunnen weergeven. Daar komt dan een plaatje bij met posities van de voorwerpen, waardoor het uitleggen me hopelijk een stuk makkelijker af gaat.

::ok::

Offline pim2008

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 12-01-2010, 11:15:37 »
Tim is wel de mol want bij aflevering een  heeft hij een boekje  waar japans in staat en vraag  aan de japanner met het bordje niets is wat het lijkt  wat ( het klinkt daar als ben ik de mol  ( デモル。 = mol in het japans)  met deze tekens geeft hij aan iets over de mol of hij de mol is?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #65 Gepost op: 12-01-2010, 16:41:03 »
( デモル。 = mol in het japans)
Demoru? Ooh, fonetisch. Maar geen Japanner die jou snapt als je dat zegt.
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #66 Gepost op: 12-01-2010, 18:35:37 »
Tim is wel de mol want bij aflevering een  heeft hij een boekje  waar japans in staat en vraag  aan de japanner met het bordje niets is wat het lijkt  wat ( het klinkt daar als ben ik de mol  ( デモル。 = mol in het japans)  met deze tekens geeft hij aan iets over de mol of hij de mol is?

Waar denk je dan 'demoru' gehoord te hebben?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #67 Gepost op: 13-01-2010, 15:37:51 »
Op dit moment lijkt mij dat tim de mol is. De foto opdracht is een typische opdracht voor een mol om een niet zo duidelijk plaatje te kiezen. Hij nam een tv-gids met een japanse boy-band op de voorkant... En ook in de eerste opdracht legde hij de sleutel op het kistje van hemzelf, terwijl hij in de helicopter zat!!! Lijkt mij duidelijk

Maar hun wisten niet zeker dat het de pijlers moesten voorstellen.
De mensen in de boot hadden de vlag van tim opgehangen.
Tim heeft hun toen gehoorzaamd.
Stelletje molloten...

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] TIM
« Reactie #68 Gepost op: 13-01-2010, 16:58:58 »
Eerst had ik helemaal geen gevoel bij Tim, maar hij is zeker op mijn verdachtenlijstje gestegen. Met name vanwege die (bewuste?) fout door zijn naam op een van de kistjes te leggen. En ook hoe happig hij was op een vriendjes-zijn met Sanne (oke, welke man zou dat ook niet willen, maar dat terzijde) Dat tijdschrift met die boyband vond ik daarentegen goed gevonden, al kon het blaadje natuurlijk ook voor barbara (eigen tijdschrift) of ook bijv. Frits staan.
Dat Tim de pot heeft is denk ik puur toeval, want ik had het gevoel dat hij gewoon het meest dichtbij PJ stond toen hij het geld gaf. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Wel is het een feit dat hij volgens mij heel goed in de groep ligt, dat ze zo zonder protest hem het geld lieten beheren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #69 Gepost op: 13-01-2010, 17:13:05 »
Dat Tim de pot heeft is denk ik puur toeval, want ik had het gevoel dat hij gewoon het meest dichtbij PJ stond toen hij het geld gaf. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Wel is het een feit dat hij volgens mij heel goed in de groep ligt, dat ze zo zonder protest hem het geld lieten beheren...

Uit de reactie van de groep toen PJ het geld gaf, maakte ik op dat ze al besloten hadden dat Tim de pot zou beheren.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #70 Gepost op: 14-01-2010, 10:25:00 »
En ook hoe happig hij was op een vriendjes-zijn met Sanne (oke, welke man zou dat ook niet willen, maar dat terzijde)
Ik snap niet waarom hij dat zou graag wilde. Het is toch zeker beter de kat uit de boom te kijken en een vriendje te nemen die niet al je informatie wil hebben?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2010, 17:10:56 »
Ik snap niet waarom hij dat zou graag wilde. Het is toch zeker beter de kat uit de boom te kijken en een vriendje te nemen die niet al je informatie wil hebben?
Ik denk dat hij dan heel lang had kunnen wachten, want volgens mij was hij met afstend degene die het meest al had opgeschreven (in ieder geval van nutteloze (?) informatie). En je wilt toch niet zonder vriendje komen te staan, zou ik denken. En als Tim en Sanne tot dan toe ook al goed met elkaar omgingen is het denk ik een logische zet! En ik neem echt niet aan dat Tim zo maar zijn hele boekje laat overschrijven door Sanne; dat zou ik in ieder geval zeker niet laten doen, ook al ben je vriendje...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2010, 18:06:14 »

Ik hoorde ook iets als 'ego' oftewel ik. Iets wat overigens al eerder is voorgekomen in een wie is de mol seizoen.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2010, 18:10:04 »
Ik hoorde ook iets als 'ego' oftewel ik. Iets wat overigens al eerder is voorgekomen in een wie is de mol seizoen.
hij zei eigo, wat engels betekend, is hier op het forum al verscheidene malen is gepost ::trots::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2010, 19:01:47 »
hij zei eigo, wat engels betekend, is hier op het forum al verscheidene malen is gepost ::trots::

oops, heb ut wat te druk om alles te lezen  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2010, 21:24:38 »
Arme, arme Tim!!
Het was zo'n leuke kandidaat!

Offline LucvanDijk

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2010, 21:24:47 »
Dag Mol :( ik denk dat George dit jaar de Mol is.

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2010, 21:27:04 »
Erg jammer, had liever Kim of Arjen zien vertrekken. Vond het een erg leuke kandidaat.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2010, 21:27:26 »
Aaarghhh ik had je als verliezer van deze serie aangemerkt...helaas lig je er nu al uit ::joehoe::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2010, 21:30:56 »
Aaarghhh ik had je als verliezer van deze serie aangemerkt...helaas lig je er nu al uit ::joehoe::

Haha ja ik had hem ook als verliezer in de Pool  ;)

Jammer dat ie weg is!