Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
HAHAik zag al door hoe het gefilmd werd wie eruit ging bij de proef Kurt-Marjolein-Igor En ik zei het al van te voren tegen mn vriend: IGOR gaat eruit blabla ... en ik heb gelijkkkk hihi
evi hanssen zei niet voor niets tegen hem: Jij gaat van het eiland ipv jij gaat naar huis.
zucht.....
Hij is er wel uit, maar hij komt terug.evi hanssen zei niet voor niets tegen hem: Jij gaat van het eiland ipv jij gaat naar huis.So Igor will be back
Vond het verbranden van de brieven nogal iets. Ik was daar als kandiaat ook echt niet bij blijven staan te meerdere eer en glorie van die Evi. Als zo'n Vlaams madammeke de brieven en tekeningen van mijn kinderen zou verbranden terwijl zij zelf daar dichtbij met haar kind en vriendje in een hotel zou zitten zou ik daar echt niet bij gaan staan janken maar een statement maken en op z'n minst weglopen. No matter what de productie van het programma daar zou van zeggen.
Hopelijk gaat Rita volgende week door.
Schandalig hoe ze voor de neus van de kandidaten de familiebrieven in het vuur staken!maar buiten dat om staat Evi achteraf nog te lachen! Het had eens andersom moeten zijn...Robinson oke... maar het kan ook te ver gaan!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
723 gasten en 4 vaste bezoekers