Hoi allemaal,
Een beetje aan de late kant, maar mijn computer was stuk.
Wat ik echt heel goed en grappig vond was in de tweede aflevering het switchen tussen de opdrachten 'Vind de superkandidaat' en 'vind en ontmantel de bom'. Als bijvoorbeeld Stijn via het touw naar boven klimt als een klimgeit zegt Sandra: "Stijn, da's ook wel een goeie". Als Walter aan Marc denkt, klimt ook hij als zo'n geit naar boven. Als Sandra en Walter twijfelen over Nicole, zien we haar vergeefs proberen naar boven te klimmen. Als Walter zegt "Inge is niet sportief", zien we haar wel met veel moeite naar boven klimmen. En dan jet EQ. Corry? Nee, zij is wel emotioneel, maar toch niet emotioneel stabiel, volgens Sandra. Dit wordt ondersteund door beelden, waar zij in heftige discussie is met vnl. Inge en Shadia. Shadia dan? Nee, toch ook niet, ook weer ondersteund door beelden. Marc dan, ondersteund door de beelden waarin hij vraagt: "Jullie zijn er klaar voor, uitgediscuteerd, alle opties besproken?" Ook over het EQ van Nicole praten Sandra en Walter nog even en dit wordt, een beetje zielig, ondersteund door het beeld van een teleurgestelde Nicole, op een stapel kasten, boeken en een touw... en dan Inge.. en vervolgens Stijn, nee da's een speciale, beter een gewone zoeken (weer ondersteund door beelden van Stijn). En tot slot het IQ. Stijn wordt onmiddellijk aangewezen, ondersteund door beelden, waarin hij het raadsel 'klavier' oplost.
En tot slot Michiel. "Zij waren op zoek naar de superkandidaat... Het kan zijn dat ervaringen van vandaag dat beeld enigszins kunnen bijstellen!"
Allemaal bijzonder grappig en best wel aardig gedaan. Het verbaast mij een beetje, dat ik niet eerder een bericht hierover heb gezien.
Greets