Het moeten iig wel 2 personen zijn uit het verleden.. Een keiharde Echo.. Dat moet dus of ex kandidaten of mollen of oud presentatoren zijn.. Maarja, ik weet niet of Angela (die op een niet zo'n prettige manier wegging bij de AVRO) en Karel (ook niet echt een leuk afscheid) weer een rol in WIDM willen hebben.
Maar hoop van wel!
Ze mochten dan wel een slecht afscheid hebben gehad van de AVRO, maar ze houden van het programma. Ze zouden voor een jubileum best langs willen komen; vooral voor de fans.
Ik zie twee lege stoelen staan, waar de 'gastheren' moeten gaan zitten. De twee oud-presentatoren zou dus idd logisch zijn. Of twee mollen, maar dat lijkt me nogal 'random' (welke 2 mollen dan?).
Een laatste optie zou zijn dat de mol en de verliezer van seizoen 6 de gastheer en dame zijn (Milouska en Roderick). Dan zou de opdracht voornamelijk over de winnares van dat seizoen moeten gaan (Frederique). Dit zou wel stroken met de woorden van PJ dat het gaat om een keiharde echo uit het verleden.
Die keiharde echo uit het verleden en de mooiste opdracht ooit uit wie is de Mol zal waarschijnlijk betrekking hebben op Federique. Hoe zij als enige de top van de berg bereikte was legendarisch. Maar ik zie niet waarom die uitspraak gelinkt zou zijn aan de lunchopdracht. We zullen zien...