Auteur Topic: Molmail  (gelezen 221688 keer)

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #480 Gepost op: 27-01-2010, 08:52:42 »
Kan iemand bevestigen dat het een foutje is dat zondag aflevering 4 uitgezonden wordt? Op Teletekst zie ik nog steeds donderdag staan..

Nou ja, bevestigen... Het is gewoon op donderdag hoor, ga daar maar van uit.

Mooi vak hè, en srtaks mag ik weer iemand naar huis sturen... maar het wordt gevoelig ...

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ja juist dat 'gevoelig' valt me op... Zou erop kunnen slaan dat de executie gevoelig in de groep gaat liggen, of dat iemand straks in huilen zal gaan uitbarsten. Toch niet Sanne, hè... :-\\
Tell me what your telescope says

Offline Teun

• Forumlid
« Reactie #481 Gepost op: 27-01-2010, 09:14:58 »
Kan iemand bevestigen dat het een foutje is dat zondag aflevering 4 uitgezonden wordt? Op Teletekst zie ik nog steeds donderdag staan..

Dat is inderdaad een vergissing. Uitzending 4 is gewoon aanstaande donderdag.
Groet van Teun.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #482 Gepost op: 27-01-2010, 09:52:26 »
Ja juist dat 'gevoelig' valt me op... Zou erop kunnen slaan dat de executie gevoelig in de groep gaat liggen, of dat iemand straks in huilen zal gaan uitbarsten. Toch niet Sanne, hè... :-\\

PJ zegt dit al vóór de executie ... hij weet waarschijnlijk wie er uit moet en denkt dan al dat het gevoelig wordt. Tot nu toe is er maar één iemand gevoelig bezig geweest, en dat is inderdaad Sanne...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 27-01-2010, 10:54:57 »
Groet van Teun.

Hopelijk geen mollenstreek? ;) En hopelijk komt er door deze vergissing geen grote daling van de kijkcijfers..
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #484 Gepost op: 27-01-2010, 10:57:50 »
En hopelijk komt er door deze vergissing geen grote daling van de kijkcijfers..

Vast niet, ik denk dat 99% van de mensen het foutje niet eens gezien heeft ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #485 Gepost op: 27-01-2010, 11:20:10 »
Zou erop kunnen slaan dat de executie gevoelig in de groep gaat liggen, of dat iemand straks in huilen zal gaan uitbarsten. Toch niet Sanne, hè... :-\\
Als ze bij de 4e executie naast zichzelf gaatzitten, is zij degene  die moet vertrekken......

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #486 Gepost op: 27-01-2010, 13:02:40 »
PJ zegt: Ik luister naar cowboymuziek bij een japanse bar, ik zit op het paard, mag weer iemand wegsturen en dit wordt heel gevoelig.
Zijn dit hints richting de afvaller?
Erik en Hind waren in die bar aan het zingen.
Het paard kan ik nog niet koppelen aan iemand.
Dat heel gevoelig zou op Sanne kunnen slaan.

Offline EchteMol

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 27-01-2010, 13:13:08 »
PJ zegt: Ik luister naar cowboymuziek bij een japanse bar, ik zit op het paard, mag weer iemand wegsturen en dit wordt heel gevoelig.
[...]
Erik en Hind waren in die bar aan het zingen.

Volgens mij zegt-ie 'baai' i.p.v. 'bar', en dat lijkt me ook logischer als hij aan de kant van een weg zit.

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #488 Gepost op: 27-01-2010, 13:24:47 »
De brancard wordt wel minder stabiel, waardoor ze naast het tillen van de brancard ze ook energie moeten steken in het recht houden van de brancard.

Het gaat om het zwaartepunt; hoe lager, hoe stabieler. De groep van Arjen - Erik - Hind had twee stokjes over; die hadden ze beter kunnen gebruiken om de constructie te verstevigen. De groep Barbara - Frits - Kim - Sanne heeft die stokjes zo te zien onder het doek bevestigd, terwijl erboven waarschijnlijk beter was.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #489 Gepost op: 27-01-2010, 13:25:30 »
Volgens mij zegt-ie 'baai' i.p.v. 'bar', en dat lijkt me ook logischer als hij aan de kant van een weg zit.

... en vlak bij een baai ....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline jumper

• Forumlid
« Reactie #490 Gepost op: 27-01-2010, 13:28:45 »
Groet van Teun.
Vergissingen bestaan niet in WIDM

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #491 Gepost op: 27-01-2010, 14:08:37 »
Het gaat om het zwaartepunt; hoe lager, hoe stabieler. De groep van Arjen - Erik - Hind had twee stokjes over; die hadden ze beter kunnen gebruiken om de constructie te verstevigen. De groep Barbara - Frits - Kim - Sanne heeft die stokjes zo te zien onder het doek bevestigd, terwijl erboven waarschijnlijk beter was.
Ik snap het zwaartepunt verhaal (ik ben een ingenieur). Ik ben het niet eens met de opmerking dat Arjen, Erik en Hind beter de constructie hadden kunnen verstevigen. Als het stevig genoeg was is dat niet nodig. In het molmail filmje heb ik de constructie zelf niet zien falen. We weten het dus niet.

Vergissingen bestaan niet in WIDM
Als Teun het zegt bestaan ze wel.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #492 Gepost op: 27-01-2010, 14:11:21 »
Groet van Teun.
Als volgens de molmail zondagavond de mol op tv komt is dit dan geen link naar Frits ?

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #493 Gepost op: 27-01-2010, 14:24:26 »
Als volgens de molmail zondagavond de mol op tv komt is dit dan geen link naar Frits ?

Als er nou stond "Kijk naar De Mol"  was het een hele gave hint geweest, nu staat er gewoon "kijk zondag naar de uitzending", daar zit geen verwijzing naar De Mol in, wat mij betreft geen hint dus.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #494 Gepost op: 27-01-2010, 15:22:51 »

Ik zou het als Frits-verdenker heel graag willen zien, maar op welke manier zou dit dan een link naar Frits moeten zijn? Als je 'Op Zoek naar...' bedoelt, dat heeft niets met de Mol te maken.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #495 Gepost op: 27-01-2010, 20:50:26 »
Ik denk al een mollenstreek te hebben gezien tijdens zo'n filmpje (tunnelvisie streek)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het lijkt dat daar gemold wordt, maar vlgs mij hoorde ik Kim zeggen dat alles mee moest. De eerste groep lijkt al weg te zijn en waarschijnlijk met te weinig stokken, waardoor groep 2 wel moeten klooien om alles mee te krijgen...
Als je als mol ervoor kan zorgen dat de opdracht niet door jouw groepje maar door de anderen mislukt, ben je in mijn ogen een geniale mol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 27-01-2010, 20:57:49 »
Ik had niet het idee dat de twee groepen op dezelfde plek startte. Of  heb ik iets over het hoofd gezien?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #497 Gepost op: 27-01-2010, 21:06:28 »
 nope volgens mij moeten ze elkaar ontmoeten ergens.
volgens mij zegt frits dat
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #498 Gepost op: 28-01-2010, 13:51:41 »
Ik zou het als Frits-verdenker heel graag willen zien, maar op welke manier zou dit dan een link naar Frits moeten zijn? Als je 'Op Zoek naar...' bedoelt, dat heeft niets met de Mol te maken.

Frits als mol of als afvaller?

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #499 Gepost op: 28-01-2010, 13:55:22 »
Toen ik de kandidaten met z'n 4en die brancard zag optillen had ik echt het idee dat er vast 1 van hem net deed alsof hij/zij tilde, maar stiekem helemaal geen kracht zette... Misschien ook niet hoor, het is volgens mij ook echt onwijs zwaar!