Er stond een artikeltje in de nieuwe Privé over Wie is de Mol 2010. Met een 'grote' onthulling: de afvallers gaan niet direct naar huis, ze gaan eerst naar een hotel. Aldus een 'ingewijde'. Het zou elke dag gezelliger worden, aangezien elke dag er een nieuw iemand bij kwam.
Natuurlijk is Privé een roddelblad: dit hele idee van een hotel kwam eigenlijk enkel van één anonieme bron. Misschien is het waar, misschien niet. Daarna werden nog een tweetal 'redenen' genoemd, waarom het bovenstaande waar zou zijn. Deze waren echter ronduit flut.
Nummer 1: Loretta had veel nieuwe vrienden gemaakt: Privé redeneert dat je dat niet in één dag kunt doen, en dus was zij een langere tijd in Japan. Dit is een drogreden: uiteraard duurde haar deelname langer dan een dag vanwege de reis, en zelfs in een dag kun je goede vrienden maken.
Nummer 2: Men moest 3 weken vrijhouden, en dus bleef je ook drie weken. Weer een drogreden: je moest natuurlijk 3 weken vrijhouden, als je er tot het einde in blijft. Dit betekent niet meteen dat je er ook 3 weken bent.
Maar waarom ik dit stukje eigenlijk post: meerdere keren is er op verschillende fora melding gemaakt dat men één van de kandidaten alleen, of met iemand anders van WIDM in het vliegtuig heeft gezien. (Let op eventuele spoilers in je reactie!) En dat is natuurlijk weer gek als het bovenstaande waar zou zijn? Of, misschien kende deze spotter wel niet iedereen? Ik kende bijvoorbeeld Sanne en Kim *totaal* niet, terwijl dat allebei bekende actrices zijn! Ik zou ze dus nooit hebben herkend, zelfs niet als ze naast bijvoorbeeld Hind zouden zitten in een vliegtuig.