Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Wat grappig dat heel veel mensen binnen kwamen tijdens de serie die in het algemeen als minst leuk wordt gezien. En ik heb een probleem wat niks met de mol te maken heeft. Het is een vrouwenprobleem, dus mannen mogen hier stoppen met lezen. Dames: Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Ik heb veel te veel sjaals en ik heb een goede tip nodig voor opbergruimte. Ik heb geen hangkast. Ze zitten nu in een uitpuilende wasmand maar zo vind ik natuurlijk nooit wat terug. Hebben jullie een handig idee?
Dames: Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Ik heb veel te veel sjaals en ik heb een goede tip nodig voor opbergruimte. Ik heb geen hangkast. Ze zitten nu in een uitpuilende wasmand maar zo vind ik natuurlijk nooit wat terug. Hebben jullie een handig idee?
verkopen op de molfandag. Gedragen door de enige echte Lautjuh. Brengt vast een vermogen op.
wohoeee ja ! weetje onze allereerste foto nog laus ? :pen ik zit hier al bijna weer 7 jaar. criiisis !wat die sjalen betreft. euhm, vind je uberhaupt ooit wat terug in je kamer ? x
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
430 gasten en 1 vaste bezoeker