Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Die website is hartstikke nep, en je moet 'm niet openen ook, want dan krijg je 'm niet meer afgesloten.
@Lautjuh @ Heinz @ VeerraakkHeb gelezen dat jullie naar late avond idealen zijn geweest?Nou spelen ze aanstaande zaterdag in rozentheater en das vlak bij mij..Is het de moeite waard om kaarten te bestellen? Graag jullie meningen..
Ja gewoon gaan hoor, zoals ik al zei is 'ie soms wat vaag, maar de clownsneus en fairtrade chocola maken dat helemaal goed Goed nieuws: ik heb mijn vrije studiepunt opnieuw binnen door WIDM! Alleen wil mijn docent de fandagfilm nog zien voor ie echt ingevoerd wordt.
Gefeliciteerd Lau! nou die fandagfilm nog jaIk zie het opeens weer voor me: drie clownsneuzen op het Damrak
Op de molfandag moeten zie die neuzen ook uitdelen; wordt het sowieso een knalfuif.
Sterker nog, we wáren in het Rozentheater zaterdagavond En ja, de voorstelling is zeker de moeite waard! Allemaal gaan kijken hoor!
Ja gewoon gaan hoor, zoals ik al zei is 'ie soms wat vaag, maar de clownsneus en fairtrade chocola maken dat helemaal goed
Mijn mening bevindt zich op de pagina hiervoor. Samenvatting: aanrader.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
580 gasten en 2 vaste bezoekers