Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Elise, had jou vader er een kunnen bemahctigen? En heeft hij er toevallig ook 1 voor mij gekocht
Heb hem binnen!! Echt leuk! Heb er 5 gekocht. Misschien koop ik er morgen nog meer Alleen Kleine fout.. Staat een schema met geldbedragen van elk seizoen.. Dennis was niet zo'n hele goeie mol.. eindbedrag ; € 82.500? En volgens de avro kan je Seizoen 1 nu al bestellen op de webshop.. Maar kan niks vinden.. heb al gebeld maar ze weten het zelf ook niet..
Snap eigelijk niet waarom je dit hier meld.. Als ik Peking Express saai vind (noem een voorbeeld hoor) dan ga ik dat daar ook niet plaatsen dan denk ik het en meer niet.. Maargoed je mag het vinden... Het is jouw mening, maar snap niet waarom je het post..
Verwacht niet te veel van (de kwaliteit van) het boekje hoor, het is van hetzelfde papier als de gids, in kleiner formaat. Het zit in het midden van de gids met wat nietjes erdoor.
Da's toch ook niet het belangrijkste, dat 'molboekje'. Het gaat toch om het gebaar... Als je aantekeningen tijdens de hele serie wil maken moet je zowiezo al een harde schijf meebrengen. Wat wel belangrijk is zijn de interviews voorin de AVRObode. En die moet je zeker hebben!
Volgens mij snap jij wel meer niet.
Alleen het laatste karakter krijg ik niet vertaald.
Ik wel. Dat is het karakter dat uitgesproken moet worden als ´Frits´...........
Gaan we dit jaar weer doen Als ik vrijdag thuis ben ga ik er alvast aan beginnen
Dat is het karakter dat uitgesproken moet worden als ´Frits´...........
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
604 gasten en 4 vaste bezoekers