Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Dat was echt tof, lekker smijten met Euromuntjes!
Jah, dat vind k echt triest.. (en jah Eendje k weet t ik ben ook nog maar n newbie maar n newbie kan OOK n mening hebben.. ) Jah daar kijk je van op he.. haha.. Ik wil eigenlijk helemaal niet weten wie de Mol is!! Lekker puzzelen is veel leuker... k wil t alleen wel weten.. Hmm..Owjah.. laatste aflevering.. toen er n plaatje kwam van n fiets dacht ik.. was Kerstin ineens vertrokken?? Viel me ineens op.. verder nix bijzonders.. Baajbaaj!!
Vandaag ben ik hier precies 8 jaar lid! Een belachelijk lange tijd.En in het kader van terugblikken enzo hier één van mijn eerste posts, waar dat van Kerstin over gaat weet ik niet meer maar het was vast een hele zinnige opmerking.
Wow, ik zie dat ik nog langer lid ben dan Lautjuh (al scheelt het niet veel)
Dat is niet grappig hondje, ik ben sinds gisteravond in een zware depressie ;-(Gelukkig gaat het weer wat beter nu ik dit topic lees. :-)
Klinkt een beetje als "the Cube" of één van zijn sequels, maar dat is niet in een huis. Mocht je nog op de naam komen kan je dat dan laten weten... klink wel "leuk". Ik zal er nu verder over op houden.
Het is House of 9.
over 2 dagen zit ik hier 4 jaar.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
458 gasten en 3 vaste bezoekers