Ik heb wel altijd mijn rijbewijs en paspoort bij me, en ik ben helemaal niet tegen de identificatieplicht dat heb ik dan ook niet gezegd. Ik vind het alleen van het zotte dat ik gister op tv in DWDD een hoogbejaarde vrouw zie met een afschuwelijk verhaal. Hier refereer ik dan ook naar, ik geef precies dezelfde reactie als zij gaf.
De bejaarde vrouw vrouw komt net uit het ziekenhuis, heeft geen tijd gehad haar id te verlengen, is met moeite naar het stemlokaal gegaan. Daar wordt haar het stemrecht ontnomen... Daar ben ik op tegen. Net zoals die politieagenten in op de bon laatst, iemand aanhouden voor het rijden met een kapotte lamp die naar de garage gaat met zijn auto om zijn licht te laten repareren. Zijn vrouw komt, op de fiets zijn rijbewijs brengen, dit zo snel mogelijk. Ze pakt de fiets van een kennis, heeft geen licht, waarop de politie haar dan ook weer aanspreekt. Dat soort mensen, daar ben ik op tegen. Het kan me niet voorstellen dat een gezond iemand daar plezier uit kan halen.