Ja, voor de lol. Het moet trouwens in de zomer van 2006 geweest zijn, want van die periode vind ik berichten van de TROS over het programma.
Het was trouwens best een gaar programma. De eerste paar afleveringen hadden ze nog een fotowedstrijd, dus ik wachten totdat een land kwam waar ik foto's van had, toen stopten ze met die wedstrijd
En het werd mede gepresenteerd door die Angela die totaal niet kan presenteren. Dan was er de tv kok die hapjes maakte, maar zoals Bert Kuizenga later in een interview vertelde (en wij helaas toen al op de vloer merkten) zijn hapjes op tv bereid niet bijzonder geschikt voor menselijke consumptie, dit wegens tijdgebrek. Gelukkig vonden we een McDonald's in het bruisende (lees: uitgestorven) centrum van Hilversum. Waar voor de deur op straat iemand een milkshake of zo had laten vallen. En als ik het me goed herinner was het nev die daar op blote voeten bijna doorheen wandelde.
Er was trouwens ook nog een vriensin of kennis of buurvrouw of iets van jullie mee, volgens mij. Kan me zoiets herinneren. De foto's van nev waren niet goed op het kaartje opgeslagen of zo, ik weet niet of dech nog foto's heeft. Ik heb jullie toen gefotografeerd bij de Formule 1 wagen die er stond opgesteld. Waar twee meisjes de hele uitzending op zaten. En toen we jullie erop wilden zetten een nerveus iemand jullie er dan maar naast zette, maar liefst had hij gezien dat we met een grote boog om het toestel heen waren gelopen.