Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Jullie worden Lautjuh en mij vast spuugzat met onze jaloersmakende belevenissen van gisteren maar om het af te leren, echt waar, dan houden we (ik in ieder geval) er over op, een videofragmentje van hoe we gisteren naar de aflevering keken: hier.
En Heinz wat doet jouw hoofd daar aan het eind, was je nog niet genoeg in beeld geweest?
Dat was om mijn ik-kan-niet-geloven-dat-ik-WIDM-kijk-met-Sanne-naast-me-blik te laten zien. (En nu houd ik er nog echter over op. )
En met mij naast je, maar dat telt vast niet.
(En nu houd ik er nog echter over op. )
LOL, veronica gids deze week [ zij lezen ook mee ]
Ik zie het plaatje niet ..
De Kinderpuzzel komt naar Nederland! Mollemaarten en WIDMjokertje, ik zie hier kansen voor jullie voor een tv-carriere!
Kijkcijfers 'De kinderpuzzel' blijven zakkenBRUSSEL - Opvallende vaststelling in het kijkcijferlijstje: de jongste aflevering van 'De kinderpuzzel' verliest een kleine honderduizend kijkers en zit nu aan 798.000. Daar waar de reeks aanvankelijk boven het miljoen uitkwam. "Jammer," aldus bedenker-presentator Bart De Pauw.Met zijn eigen productiehuis Koeken Troef! maakte De Pauw de reeks over kinderen die bij de juiste ouders moeten belanden voor de VRT, dat het programma prompt op zondagavond programmeerde. "We moeten minstens een miljoen kijkers halen", onderstreepte De Pauw de ambities voor de start, vier weken geleden. Regeert dan nu de ontgoocheling? "Ik vind het jammer," blijft De Pauw fair. "Pas op: we hebben ook al de waarderingcijfers gekregen en in de groep 15-50 jaar scoren we goed. In de categorie 15-35 - voor de VRT een moeilijk te pakken groep - zelfs uitzonderlijk goed. Maar het klopt dat de oudere kijker het moeilijker heeft met het programma. Voor hen is het misschien iets te ingewikkeld, of te filmisch. Ik weet dat 'De kinderpuzzel' een beetje inspanning vraagt, dat ik veel verwacht van mijn publiek. Elke aflevering is, zoals bij een roman, een ander hoofdstuk, je moet er wel even het hoofd bijhouden."De Pauw ziet ook hoopgevende signalen. "Zodra de kinderen vrijgegeven worden, wordt het voor sommige kijkers wellicht weer interessanter, en in principe eenvoudiger. Bovendien zou het niet mijn eerste programma zijn dat na een dipje meer volk lokt. Ook 'Het geslacht De Pauw' en 'Willy's en Marjetten' kenden een smiley in de kijkcijferlijn.En last but not least: het buitenland lonkt. "Op basis van de afleveringen, die we ondertiteld opstuurden. Nederland kocht al de licentie, en er is interesse vanuit Duitsland, Engeland, Scandinavië en de VS."
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
463 gasten en 0 vaste bezoekers