Ik heb gedroomd dat ik meedeed met widm. En Laura deed natuurlijk ook mee. Naar later bleek hadden Laura en ik al vaker meegedaan. We moesten verzamelen op Schiphol en iedereen kreeg een papiertje met instructies en een geheime opdracht. Maar het was zo onduidelijk geschreven, ik kon er niks van lezen. Dus ik ging maar wat rondrennen, toen kwam ik in een soort ondergrondse haven, met allemaal boten. Daar zat iemand die mijn briefje wel kon lezen en die zei dat mijn opdracht was dat ik veel dingen twee keer moest doen of zeggen. En die wist ook waar ik heen moest, dat was vlakbij, maar daar konden we niet zomaar komen, maar toen ging er een deur open waar we doorheen konden varen en daar kon ik aan land springen en achter de widm bus aanrennen (wan er was ineens een widm bus). PJ was natuurlijk in de bus en toen mocht ik ook naar binnen en reden we over een brug, daar was een ongeluk gefingeerd met een bruidspaar dat bekneld onder een auto lag en onze opdracht was om de slachtoffers in veiligheid te brengen. En dus ontfermde ik me over de bruid. En terwijl ik met haar in mijn armen wegrende ging ik een deal met haar maken, zodat ik een vrijstelling of iets kon krijgen.