Ik heb wel eens vaker bizarre dromen (zo droomde ik ooit dat ik naar een schaatswedstrijd keek waarbij Erben Wennemars omkwam doordat hij viel en zijn tegenstander over zijn nek heen schaatste. En het gekste is nog wel dat ik niet eens graag naar schaatsen kijk!), maar tot nu toe gingen die nog nooit over WIDM.
Vannacht droomde ik dat ik naar een promo voor een nieuwe serie keek. Het speelde zich blijkbaar af in Frankrijk (want de kandidaten moesten de Eiffeltoren op) en Spanje (want ik zag plaatsen in Barcelona die ik kende, zoals het
Park Güell en de
Sagrada Familia, die mij trouwens prachtige decors voor opdrachten lijken).
De kandidaten kregen ook polsbandjes om met daarin een onbekend voorwerp dat ze bij zich moesten houden, net zoiets als de kokers in serie 4.
En wie waren de kandidaten? Ik kan geen namen noemen, maar er waren in ieder geval een Arie Boomsma-achtige man die blijkbaar een fotomodel was, en een blonde vrouw waar mijn moeder, die op dat moment meekeek, blijkbaar een hekel aan had.
En over blonde vrouwen gesproken, om een of andere reden werd het gepresenteerd door Anita Witzier.
Verder gaat alles goed met mij, hoor.