Een groet vanuit zonnig Tokio!
Ik heb alweer twee nieuwe molloten weten te scoren. Twee vrienden van mij, expats die sinds kort in Tokio wonen, heb ik wat beelden laten zien van de afgelopen WIDM serie, eerst om ze wat leuke dingen over Japan te laten zien, maar al snel gingen al hun vragen over wie de mol was, hoe het programma werkte en alle intriges enzo, en vanaf toen wilden ze alleen nog maar alle afleveringen zien! Nu, in 3 dagen, hebben we de hele serie al doorgewerkt 's avonds. Helaas heeft de site van de AVRO, met de header waar heel groot de pijl met MOL naar Kim staat, het al verpest voor een van hun voor de finale, maar de andere had tot het einde nog een klein voorgevoel dat het ook nog wel eens Sanne kon zijn. Erg leuk dus om molloten geboren te zien worden. Nu praten ze al over de volgende serie en dat ze die vanuit Japan op de site willen gaan volgen.
Ik kom helaas niet meer in Nagasaki hebben we besloten, maar ik zal meer locaties in Tokio opzoeken. In Shibuya zijn we er iig al achtergekomen dat de drie webcams van Kim, Sanne en Erik best wel dicht bij elkaar stonden (op nog geen 100m afstand van elkaar) en dat het dus best logisch is dat Kim en Sanne elkaar vonden en de taxi deelden.