Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Volgens Mariell wil Joeri wel, maar heeft hij het te druk.
Hoe kan dat nou??? Ik ben gewoon helemaal bijgelezen... Nu al. Dat heb ik echt nog nooit gehad!
Ik was gister ook al zo verbaasd, was pas rond 22u WIDM gaan kijken, daarna kwartiertje chat, daarna ben ik pas de hele avond bij gaan lezen, en kostte me ook maar een kwartiertje!Is het forum ingedut ofzo?
Denk eerder omdat de .com en .nl site amper te bereiken waren gister na de uitzending..En misschien willen sommige de uitzending nog vaker terug kijken..Maar volgens mij was het vorig jaar ook wel zo rustig hoor. Vind het eigenlijk wel fijner, want nu kan je reactie voor reactie terug lezen.. Ipv 7 a 8 pagina's door te lezen
Ik denk dat het aan het eerste ligt, want ik kon pas tegen kwart voor 11 .com weer bereiken. De .nl site zelfs vanochtend pas, en ook nu is er geen bericht te plaatsen...
ik kan nogsteeds maar half op .nl komen
(Z@pp in de volksmond).
Grappig dat er eerst zo weinig gepost werd... Ik doe op dit moment juist mijn uiterste best om na een dag werken weer bij te lezen, maar het lukt niet omdat er steeds zoveel bijgepost wordt!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
340 gasten en 3 vaste bezoekers