Het beste AVRO programma aller tijden zelfs.
Maar goed, beter dan dat er met trots een WIDM Volendam aangekondigd werd.
Of naar Nick en Simon..
Nee even serieus, hopelijk laten ze wie is de mol gewoon in tact en gewoon zoals het is.
Het beleid van de Tros de laatste jaren vind ik toch al minder geworden, er wordt veel op het Volendamse wereldje geconcentreerd. (nu weet ik niet hoe dat pakweg 20 jaar geleden was) maar het is te hopen dat de beide omroepen hun succesvolle programma's blijven uitzenden en een aantal andere minder succesvolle titels worden afgestoten om geld te besparen. (succesvolle dinsdagavond van nederland 1 met blik op de weg(avro) opgelicht (tros) en opsporing verzocht(avro) zal waarschijnlijk wel blijven bestaan)
Evenals Andre van Duin, Tros vermist (beiden boven de miljoen kijkers op de vrijdagavond) en natuurlijk lingo van onze grote vriend JP (die ook dagelijks rond de 800.000 kijkers trekken)
Echter is het geen garantie dat wie is de mol zal blijven na de fusie tussen de AVRO en de Tros.
Want andere succesvolle titels als dit was het nieuws (tros) en op zoek naar.. (avro) zijn al overgenomen door RTL. Dus wellicht zien we straks wie is de mol wel terug bij de commerciëlen.
Maar ik denk niet dat het zo ver zal komen. Het is afwachten hoe dit verder gaat. (edit: wat ik net in de reactie van Lukie4 lees, voor volgend seizoen is alles geregeld en hopelijk zien we in de molmail weer dat je meekan met de opnames van seizoen 13)