Auteur Topic: De Mol al bekend in Aflevering 3  (gelezen 52744 keer)

Offline Vieffan

• Forumlid
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #180 Gepost op: 30-01-2010, 12:44:27 »
Dit tv gids die ?? had gekocht. Die was volgens mij achterstevoren. En dan niet zo zeer de tekst. maar ik had het gevoel dat je (voor ons gevoel) achterin begint met lezen (tekst dan wel van links naar rechts of van rechts naar links) en dan naar voren werkt.
Ik vind dat er wel iets in de theorie zit. Ik ga 4 en 11 maart extra goed opletten.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #181 Gepost op: 30-01-2010, 13:56:55 »
En we zien Hind regelmatig achter haar spiegeltje. Misschien nog een hint dat we de boel moeten omdraaien?

::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #182 Gepost op: 30-01-2010, 17:01:13 »
En we zien Hind regelmatig achter haar spiegeltje. Misschien nog een hint dat we de boel moeten omdraaien?

Vind ik ook erg opvallend, zou leuker zijn om er echt een leuke theorie bij te hebben. Ideeën ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Nodus

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 30-01-2010, 17:35:19 »
Wat denken jullie hiervan

Manuel was de mol. Hij werdt ziek en dus moest er een oplossing komen.
De oplossing; een nieuwe mol kiezen. Hoe? Karel en Angela moesten kiezen wie zij dachten dat de mol was.
Misschien is die persoon nu gebombardeerd tot de nieuwe mol. Frits dus.

En daarom wist PJ wie de mol was (dat was Manuel).
En de mol werd bekend gemaakt in afl. 3...
maar dan wel de nieuwe mol, door Angela en Karel.

Dus de mol was Manuel, en nu is het Frits.

Moest ik ook aan denken, maar het klopt wat anderen zeggen: PJ kan niet voorspellen dat Manuel ziek wordt en dus in afl. 3 het spel moet verlaten.

Ik denk wel dat het ook voor de spelers zelf een zichtbaar/merkbaar iets moet zijn, anders is het zinloos dat PJ in aflevering een tegen hen zegt: De mol wordt in afl 3 bekend gemaakt. Dus ik neem aan dat dit niet in een biecht zit eigenlijk.